az nem enduro amin nincs berugokar....nagyot lehet szivni ha egy rxv-t vagy sxf-et kell kitolni egy katlanbol mert nem indul a rohadék....
amugy jahh én is ütköztem már szembe jövővel párszor, volt hogy csunyán.
erre az erdőben szembe jössz saját magaddal problémára az a megoldás, vagy el kell menni EC-re ahol "elvileg" nem jönnek szembe,oda jo is az sxf, vagy keresztbe az erdön extrémben járatlan helyeken, vagy a legjobb romcsi...
esztergáltass alubol hőleado patront, jo nagyot amekkora elfér, pár ezer ft. -bol megcsinálja egy esztergályos, sose romlik el , áramot nem fogyaszt, átrakhatod a következő motorra.
a ventillátort nem javaslom ,pici az aksid, és ha sokat megy a ventillátor utána nem fog inditani...
ne baszogass, ez már majdnem enduro- nincs rajta berugó, zsír finom rugózás...
nem baj, nekem is felforr tőle.
Egyébként lehet ventillátor készletet venni.. az elég vicces lenne nekem mondjuk
régebben ott kezdtem (erdőben), de nem tudok mit kezdeni a gondolattal: mi van ha összetalálkozok veretés közben egy olyan tempóval motorozóval mint én? Lezárt endurópályát meg nem ismerek/ismertem
Maradok a körpályán. Ott ritkán jönnek szembe. meg tetszik is.
Az sx-f 4 sebessége tényleg krosszrapályára való. De oda nagyon
A sok gáz-fék edzéskor már 2-szer megrottyant a KTM. Hosszú egyes, sok gázzal tudom csak csinűálni, ahhoz meg nem elég a tempó.
Meg amúgy is: ez aztán parasztvakítóan jól hangzik
amugy jahh én is ütköztem már szembe jövővel párszor, volt hogy csunyán.
erre az erdőben szembe jössz saját magaddal problémára az a megoldás, vagy el kell menni EC-re ahol "elvileg" nem jönnek szembe,oda jo is az sxf, vagy keresztbe az erdön extrémben járatlan helyeken, vagy a legjobb romcsi...
esztergáltass alubol hőleado patront, jo nagyot amekkora elfér, pár ezer ft. -bol megcsinálja egy esztergályos, sose romlik el , áramot nem fogyaszt, átrakhatod a következő motorra.
a ventillátort nem javaslom ,pici az aksid, és ha sokat megy a ventillátor utána nem fog inditani...
Egyébként parasztba locsolom a vizet..
egyébként tényleg gazdag lehetek, mert luxusautóval jár a párom (800e ft-os verda ), legalábbis az adóját beszedték.. remélem fel is extrázzák
nem baj, nekem is felforr tőle.
Egyébként lehet ventillátor készletet venni.. az elég vicces lenne nekem mondjuk
régebben ott kezdtem (erdőben), de nem tudok mit kezdeni a gondolattal: mi van ha összetalálkozok veretés közben egy olyan tempóval motorozóval mint én? Lezárt endurópályát meg nem ismerek/ismertem
Maradok a körpályán. Ott ritkán jönnek szembe. meg tetszik is.
Az sx-f 4 sebessége tényleg krosszrapályára való. De oda nagyon
de mondom alu hőcserélő patron jo nagy legalább 2 db, és nem lesz többet problémád a forrással,
legföljebb ha velűnk jössz el motorolni a málnásba, akkor ugyis lefőződ a teát...
az a kacat sx-f csak pályára valo, ha meglátja az erdőt már attol felforr az agya...
Van nagyobb hűtő is ktm-re, az sxs katalógusban
pár darab egyénileg gyártatott nagyobb méretű hőcserélő patron beépitésével többre mész mint ezzel az arany árban lévő löttyel.....
Meg amúgy is: ez aztán parasztvakítóan jól hangzik
De pár perc után rádöbbentem: ez még PÉNTEK!
hűtőfolyadék
ez zorall
Ment már valaki idén nyugat kupába napi licenccel? Az lenne a kérdés hogy mennyi volt a nevezés mindnenestől?
Esetleg próbálta már valaki, mennyire kényelmetlen, kényelmes, mennyit ér meg?
http://images04.olx.pt/ui/1/61...
Nem egy ügyfelünk azért vásárolt itt mert ezek a sisakok tudják,míg egy árban hasonló másik sisak nem.
Kivehető-mosható bélés,D gyűrűs csat!
20/974-1680