Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól van, ha így megy tovább, lassan valamelyikőtök fizetni fog nekünk ezekért
Ugyanez nálam 7ezer, de csak három db van, igyekezzetek, ma jöttek meg.
Doktorbácsinak beírunk egy pirospontot

Na jó, de a Borsó-boci tele van fölösleges alkatrészekkel...ott van például 3 henger, amire az ég adta világon semmi szükség nincs
hát ha ÉN megyek a motorjaitokkal, akkor viszonylag kevés :)))) nagyon lassan szoktam eldőlni vele! :DDD
mondjuk a sajátommal is, de ott csúnya nagy károkat tudok csinálni :(
a tieteken meg minden műjjanyag :P :))))))
a gyertyapipa ele a nagyfeszkabelra kell 5x tekerni, oszta annyi.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
egyébként ezt hova kell bekötni? az megvan még hogy melyik eladótól vetted?
"akkor nagyobb kára lesz, mint bármelyiknek a tieitek közül :S" Mond már meg nekünk,Te honnan tudod,hogy nekünk mekkora "kárunk"van?he
en is rendeltem ilyet amcsibol, 6volt postaval, erre megegyet belerakott az ember ajandekba :-)
mukodnek fajintosan, ennyiert ajandek volt, de meg igy is olcson adod a tobbihez kepest, jo vetel :-)
Én nem ülök fel senki mögé,halálfélelmem lenne össze tudom magam törni segítség nélkül is
jobbak voltatok, mint a South Park :))))
a térdemen szinte semmi nem látszik már! doktorbácsi nagyon szép munkát végzett :) max. akkora nyoma fog maradni, mintha egy ággal megkarcoltam volna :D

a felújítási témához meg csak annyit tennék hozzá, hogy nekem még mélyen baráti áron is többe kerül a felújítása a motornak, mint nektek ... és ha eldől, akkor nagyobb kára lesz, mint bármelyiknek a tieitek közül :S
Látod, mit hagytál ki

Azt' a térgyeden a likak benőttek-e már vagy ott általfú rajtad a szél még mindig
Jó száj karatéjoztunk
üzemóra számláló
8000ft\db
latod, ment a harc, hehehhe
orok dilemma, hehehe. maj ha nékem sok pénzem lesz, felülök a 4utemre, hehehehehehhe
Apppááááám!
Micsoda muri volt itt tegnap este :DDDDD
Jó éjt.
Hááát...biztos. Na, elég mára a 2T-4T veszekedésetekből, engem ne rángassatok bele, jóéjt!
Nem vagyok az a sértődős fajta. Inkább te sértődtél meg. Szerintem.
Az egy dolog, hogy minden karbantartásról és állításról írok ide, meg hogy nem csak ugratok kettőt, aztán két órát szövegelek, ezért gyakrabban kerül sor a láncszett vagy a szimmeringek cseréjére. De a tavalyi hüvelyezési problémán kívül nem volt semmi szokatlan a motoron, "tönkre" meg pláne nem ment semmi. Mondjuk ennek a baromságnak a legnagyobb terjesztője pont te vagy, mert annak idején besértődtél, mikor leszóltam a 4T motorokat.
2003-ban fizettem több mint 140ezer ft--ot az yz 250-es felújítására

A Kawa 250 4t került előszór 130-ba, de a fele cuccot nem kellett volna cserélni. majd kb 100 üzemóra után cseréltem megint egy dugót és vezláncot. ja és egy szelepet.
Te irod mindig hogy most ezt szereltem azt javítottam ez ment tönkre azt kell megcsinálni. Lehet ezért.
en egyszer fizettem ki 150 et a felújításért a CR be... Meg egyszer 100 at a Ktm be... Aztán rájöttem, hogy olcsóbb ha megtanulom, hogy kell csinálni. Azóta megvan anyagárban
A 625-ösömé bőven 200e felett lett volna ha nem kapok a Norbitól mocskosul nagy kedvezményt az alkatrészekre...így is 140e-mbe fájt a kis mutatvány