Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem tudom, miért terjedt el, de nem így van.
De te állandóan szereled azt a motort nem?
Ez nagyon dícséretes, de ettől még a probléma nincs megoldva, csak nem nálad jelentkezik hanem valaki másnál...és egyidejűleg egy újabb környezetszennyezés forrása is lesz egyben (nyilván autóval viszed el a hordót a kútra és onnan is azzal fogják továbbszállítani valahová)...
Nekem a huszonötös ipszilonzémbe a motorfelújítás százezer pénz volt. dugó, hajtókar, csapágyak, tömítések, stb
Nem vettem zokon a dühödten csapkolódó GD szidalmait
Volt, ami volt. Most már nagyon faja kis megbízható motort faragtam belőle, I my Honda meg minden. Tegnap megjött hozzá a himba és kp.teló felújító szett is (itthoni ár feléért), úgyhogy minden happy.
ertem
Persze egy két mol kúton még van rá lehetőség. Mondjuk kell egy ismerős kutas is.
Hűha...most mi lesz
Valóban ha nem újonnan vetted a motorodat, nagy az esélye hogy valaki már kókányolta. És ez érvényes az én motoromra is. Mert egyszerűen sajnálják a pénzt a motorosok a normális szerelőre. Mondjuk elég kevés van belőlük. Én egy normális szerelőt ismerek , akire még az életemet is rábíznám, úgy hívják hogy Galus.
azt le lehet adni a kúton ?

Nem is tudtam. Mert gyűjtöm gyűjtöm, de lassan tele lesz a hordo...
Én speciel leadom a kúton a fáradt olajat. Mert nem akarom kiönteni az erdőben
hát ha tőlünk úgy 1,5 km re lévő pályán megy a rákkendroll, azt tökéletesen hallom
wow

az nem semmi

Monjuk én speckó imádom a 2t vadságát
Túrót...amcsiban is csak azóta ugatnak a népek a krosszpályák miatt mióta a 4T-k így elkezdtek terjedni...szubjektíve sokkal hangosabbnak tűnnek ugyanis.
Én vagyok a negyedik tulaja, és azon az ominózus gyűrűtöréses hüvelyezős történeten kívül nincs baja, de kössz az ezer kezes-kókányos szutyok minősítést, most megsértődtünk, én és a CR
Mert a 4T-ből 5-8 üzemóránként leengedett fáradt olaj meg a szutykos olajszűrő az nyilván elpárolog vagy nyomtalanul felszívódik a talajban ugye?
Talán nem egy ezer kézen átment, agyonkókányolt szutyokból kéne kiindulni...konkrét példa: Gustaffson cimborám (sztem Gery is tudja kiről van szó) megvette az új EXC300-ast, majd másfél év múlva, 280! üzemóránál cserélt benne először dugattyút. Közben "mellékesen" enduro 3. osztályban versenyzett, annyira nem is rosszul...egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki
hája, ződek kinyírnak
na lépek jó8!
Nem beszélve a drága olajról a benzinbe. és a fogyasztásáról sem kell elfelejtkezni .És a környezetszennyezés az smafu ?
mindennek megvan az előnye és a hátránya is. 2t nem tul igenyes, nem kell oilt cserelni meg ilyenek, de 50-60 üzemóránként ha hajtja az ember bizony szét kell kapni.

4t tartósabb vmivel, de zsebbenyulósabb ha baja van.

sztem
annyira nem...
én is csak a motor értékének majd a felét költöttem rá hogy jó legyen

nincs bajom a 2t-vel csak sokan már azt hiszik hogy fényevő szerkezetek
...az a fajta tévhit, hogy a 2T-re rá se kell bagózni, csak hajtani, míg szét nem esik, került nekem vagy 200ezer Ft-omba a CR-en
Kb. 1/3 annyi alkatrész van benne mint a 4T-ben...úgyhogy _annyira_ drága biztos nem lehet mint az