Ez nagyon dícséretes, de ettől még a probléma nincs megoldva, csak nem nálad jelentkezik hanem valaki másnál...és egyidejűleg egy újabb környezetszennyezés forrása is lesz egyben (nyilván autóval viszed el a hordót a kútra és onnan is azzal fogják továbbszállítani valahová)...
Nem vettem zokon a dühödten csapkolódó GD szidalmait
Volt, ami volt. Most már nagyon faja kis megbízható motort faragtam belőle, I my Honda meg minden. Tegnap megjött hozzá a himba és kp.teló felújító szett is (itthoni ár feléért), úgyhogy minden happy.
Valóban ha nem újonnan vetted a motorodat, nagy az esélye hogy valaki már kókányolta. És ez érvényes az én motoromra is. Mert egyszerűen sajnálják a pénzt a motorosok a normális szerelőre. Mondjuk elég kevés van belőlük. Én egy normális szerelőt ismerek , akire még az életemet is rábíznám, úgy hívják hogy Galus.
Túrót...amcsiban is csak azóta ugatnak a népek a krosszpályák miatt mióta a 4T-k így elkezdtek terjedni...szubjektíve sokkal hangosabbnak tűnnek ugyanis.
Én vagyok a negyedik tulaja, és azon az ominózus gyűrűtöréses hüvelyezős történeten kívül nincs baja, de kössz az ezer kezes-kókányos szutyok minősítést, most megsértődtünk, én és a CR
Talán nem egy ezer kézen átment, agyonkókányolt szutyokból kéne kiindulni...konkrét példa: Gustaffson cimborám (sztem Gery is tudja kiről van szó) megvette az új EXC300-ast, majd másfél év múlva, 280! üzemóránál cserélt benne először dugattyút. Közben "mellékesen" enduro 3. osztályban versenyzett, annyira nem is rosszul...egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki
mindennek megvan az előnye és a hátránya is. 2t nem tul igenyes, nem kell oilt cserelni meg ilyenek, de 50-60 üzemóránként ha hajtja az ember bizony szét kell kapni.
4t tartósabb vmivel, de zsebbenyulósabb ha baja van.
Volt, ami volt. Most már nagyon faja kis megbízható motort faragtam belőle, I my Honda meg minden. Tegnap megjött hozzá a himba és kp.teló felújító szett is (itthoni ár feléért), úgyhogy minden happy.
Nem is tudtam. Mert gyűjtöm gyűjtöm, de lassan tele lesz a hordo...
az nem semmi
Monjuk én speckó imádom a 2t vadságát
4t tartósabb vmivel, de zsebbenyulósabb ha baja van.
sztem
én is csak a motor értékének majd a felét költöttem rá hogy jó legyen
nincs bajom a 2t-vel csak sokan már azt hiszik hogy fényevő szerkezetek