nemethrizsa
Időpont 2005. nov. 10. 14:27
Hozzászólás Akkor én most felvázolok itt egy gyors akciótervet. Tegyünk rendet a természetvédelemben, közben takarítsuk el a motorosokat, utána jöhet az erdészet majd a vadászok és végül a mezőgazdaság. S ha ennek vége akkor leülhetünk a rózsaszín álmunk tetejire oszt jó vala.
Ismert tény, hogy a motorkerékpárok és a segédmotor-kerékpárok az 50 köbcentiméteres lökettérfogatig – a KRESZ hatályos szabályai szerint– rendszámtábla nélkül vehetnek részt a közúti forgalomban. Így alkalmat adhatnak a közlekedéssel és a környezeti zajszennyezéssel kapcsolatos sajátos visszaélésekre – hívta fel figyelmünket Szabó Erik, a SZIKE zaj munkacsoportjának vezetője. A szakértő úgy véli, a kismotorok hangos, gyakran „feltuningolt” környezetterhelő járművek, ezért – a gyártástól a forgalmaztatáson és üzemeltetésen keresztül a hajtási engedélyezésig – különösen gondos szabályozást igényelnének, nem pedig felbátorítást a szabályok elkerülésére. Az érvényben lévő minisztériumi rendeletek és a zajkibocsátási határértékek tükrében megállapítható, hogy számos jogi kiskapu nehezíti a rendtartást – fűzte hozzá Szabó Erik. Ezért kezdeményezik, hogy legyen kötelező a rendszámtábla, továbbá a mopedekre és a segédmotorokra vezessenek be zöldkártyát.
Illés Zoltán, a Fidesz zöldtagozatának alelnöke támogatja a kezdeményezést. Elmondta, hogy a kis hengerűrtartalmú motorkerékpárok által okozott zaj-, illetve levegőszennyezésre hajlamosak vagyunk nem odafigyelni, pedig a városok területén komoly problémát jelentenek ezek az elterjedőben lévő közlekedési eszközök.
Illés Zoltán úgy véli, a motorosok néha csapatba verődve indokolatlan zajt okoznak, ráadásul rendszám nélkül a szabálytalankodók ellenőrzése is lehetetlen.
a zöldek mit akarnak? azé bekéne már kapni a faszomat!!!
Országos aláírásgyűjtést kezdeményezett a KÖTHÁLÓ a természetvédelmi és lakóterületeken műszaki sporteszközök (quad, crossmotor stb.) használatának szabályozása, felügyelése és ellenörzése érdekében.
A gyűjtött aláírásokal és javaslatainkkal az illetékes hatóságokat szeretnénk elérni, hogy sürgősen hozzanak hathatós intézkedéseket a természetvédelmi és lakóterületek védelme érdekében azon műszaki sportot űzők ellen, akik szabálytalanul és környezetkárosító módon rongálják a növényzetet, a talajt, elpusztítják a kisebb élőlényeket, zajukkal zavarják a pihenni vágyókat és az állatvilágot, szennyezik környezetünket.
Javasoljuk:
sürgősen hozzanak törvényt a műszaki sportokra alkalmas valamennyi jármű azonosíthatósága érdekében,
hajtsanak végre fokozott ellenőrzést a motorosok azonosítása, környezetvédelmi és KRESZ előírások betartatása érdekében, a határátlépő helyeken szigorítsák a belépők ellenőrzését.
a motoros sportokat tiltsák ki a természetvédelmi területekről, ezek ellenőrzésére biztosítsanak forrásokat.
Üdv mindenkinek. Motorváltás lessz és ehez kérném segítségeteket.Egy 4T endurót szeretnék és a következő motorok nyerték el a tetszésem:
yamaha wr 250 400 450 426
ktm exc 400 250
gasgas fse 400
Szerintetek érdemes egy 250es 4T motort venni, vagy gyenge? És tud valaki valamit a gasgas fse400ról, esetleg teszt?tapasztalat?Ha esetleg kihagytam valami jó mocit szóljatok. Ojan 8száz a keret. Esetleg ha tudtok valamit ajánlani megköszönném. Elölre is kössz mindenkinek.
Amúgy sok barátom vetrános.Van is itt ny1en egy veterán klub,egész jól futattják magukat.Az egyik haveromnak egy 55ös csepel125öe van a másiknak meg egy 63as czetka jawaja,az 175ös de nem a sport verzió.Olyan szép hangja van,messziről lehet hallani azt a hosszú löktű,lassú járású kétütemű püffögést.
Jó kis motorokat gyártottak annak idején . például volt egy film:Egy motoros naplója...Oscart is kapott.Ott két srác fullig pakolva egy norton 500assal vágott neki dél-amerikának!
Egyszer kerüljön a seggem alá egy p-20,21 úgy meghajtom....aztán elképzelem magam 40évvel korábban és a fülemig fog érni a szám
Az egész enduro,meg qrva jó endurók téma egy sráctól vetődött fel,mert megkérdezte hogy mien 125ös endurót vegyen....Azért lettek elmondva mien variációk vannak 125köbcentire.Persze hogy egy te-510 és egy exc525 vagy sorolhatnánk tovább,sokkal jobbak tőle,de most másról volt szó.
husky azért nehogy meg haragudj, hogy azt mondtam olyan leszel mint csiga riga mert nem álltok egy szinten csak mondat szerkesztésileg így jött ki ! de bocsi nem akartalak megbántani!
borzasztó nem kéne nekünk is egy kicsit nyomatékosítani hogy tulajdonképpen miről is beszélnek........