A kawasaki megbízhatatlan ,ne nevettesetek...Akkor az RX meg milyen?..
Különben attól függ mire akarod használni a kis 125ös enduródat?Meg mennyi pénzt akarsz rászánni?
Mert a legjobb versenyendurók a wre 125,az exc125.....ezek vérmesek,terepre kimondottam jók!A kdx meg jó utcára is,kényelmesebb,kevesebbet eszik szoftosabb egyértelműen.De a segged se vágja ketté fél óra múlva...
Lünyő46.. Megrendelted?! Interneten keresztül ? Azért kérdezem mert lassan én is akarok venni és nemtudom így látatlanba interneten meg-e érdemes vennni, mivan ha nem jó a méret.. cserebere visszafele.. :D
helló mindenkinek, szerintetek 125-ös endurocross-ban melyik márkát érdemes választami.
én a kawa kdx 125-be gondolkodom,de azt hallottam hogy nem valami megbízhatók és az alkatrész is drága hozzá.
pannonia......ne mondjátok már hogy nem job mint az mz vagy az etz......formára is verte öket....meg amugy nagyobb a kultusza.....az hogy mejik a gyorsabb szerintem nem számit...
ezek már kuriozum értékű dolgok......mz meg még mindig egy tucat van....
ha most biciklikmórával,gps-sel bemérnénk akkor jó lenne az a kilóónegyven 120nak is...de ezt sok robogós barátunkkal meg kéne játszani akiknek a kis 70es xarjuk 120at megy .De ilyenkor minidg beégetem őket,hogy itt egy kdx "csak" 120at cammog azt épphogy...jössz egyet vele?
persze amikor egy km-t kap akkor hjaj hát most nincs jól beállítva,meg jövöhéten jön a tuningszűrő...
Visszatérve az etkóra én szeretem őket.Mocskos jó gépek az biztos!Van egy barátom aki mz-kupázik és most óvták meg szegényt mert miután kilökték a 11ik helyre feltornázta magát abszolut időkkel a 3ik helyre.Nah az ő mz-je nem piskóta.Most lesz a hétvégn gyorsulási verseny,sztem sok ember meg fog lepődni mikor csak a kék füstöt fogja látni
ja azért írtam mert ha bemész a kocsmába akkor ott mindenki 140-nel ment a pléhuszassal ! gondolom egykeréken de ezt szerényen elhallgatják 30 sör után a nagy öregek ! amúgy a tz nem volt rossz abban az időben! 80-as évek elejében mikor előjöttek vele.
Eredetileg egy YPS 250es yamaha licencet dolgoztak át igen.Olvastam róla könyvet,ujítani kellett a csepelnek és ezért nyúltak valami készhez,de pénz persze nem volt hozzá.Az eredeti yamahák sokkal megbízhatóbbak és erősebbek is voltak.De alapjába véve nem rossz konstrukció,mert akkori viszonylatban qrva jól mentek.Én is sokáig gondolkodtam egy restaurálásán,de van egy barátomnak egy és majd ha neki készen lesz akkor elgondolkodom rajta.De nem igazán hiszek a megbízhatóságában.Én azért egy etkónál és egy pancsinál is mgkérdőjelezem a 140es végsebességet.Bár lehet az óta annyit mutatott.
mert amúgy egy1965-ös yamaha 250 a p20-as eredetileg! holnap megkeresem és megmutatom képét enyémen mikuni karbik figyeltek meg ilyenek, tuningoltuk de mindig akadt valami ami miatt nem lehetett messzire menni vele!!
Azt nem tudom megvettük a licencét vagy loptuk !?!
amúgy meséltek mindenfélét hogy így a p20 megúgy de a normmális p20-ast kicsit ette tz volt mindkettőm sokáig etz-tem ! pancsi jól gyorsult de a vége nem volt 140 fölött sőt még annyi sem ! voltak hibák gyújtás , besülés a végén nem volt anyag a régi 20-asok jobbak voltak 1968 előttiek 8 hűtőbordások nekem a hangjuk tetszett
Úgy szokták mondani,hogy így dobta ki a gép ..Amúgy nagy családi ellenállásba ütközve,de töretlenül haladok (motoros)céljaim felé ...4ütemű enduró,rendszámmal!!
pl egy yamaha TT125R az minden álmom...huhh eccer mentem olyan olyannal,huhh hát egy kínkeserv volt
most meg te ne nevettess