Persze mert kisgépjavító műhelye,meg alkatrészboltja van a faternak..valami mindig ragad rám ott a koszon kívül is...
Amúgy meg motorral könnyebb és élvezetesebb kapálni,szántan i
Motor Revü 1993 08.pontosan....168ft volt akkoriban az újság ,most 796?
Azon lepődtem meg,hogy milyen drágák voltak az európai modellek.Persze előbbremutatóak,de akkor is szinte duplájába kerültek.
elírtam igen.Akkor neked 3is van?Működik valamelyik?Eddig még nem mentem p20-21el qrva kiwi lennék,mert annyi legendát halottam már róla...persze a sok öregtől....
A Husqvarna cég már több mint 300 éve megalakult Svédországban, Huskvarna városában. 1689-ben az első elismerést muskéták gyártásával vívta ki. A Husqvarna emblémában szereplő ábra is a fegyverkovács múltat idézi. A régi verzión a muskéta, puskacső feletti irányzékát láthatjuk.
A fegyverek iránti igény csökkenésével más minőségi termékek fejlesztésébe is belevágott a cég. Beszélhetünk itt kerékpárról, motorkerékpárról, varrógépről és szabadtéri berendezésekről. 1920-ban a Husqvarna megalapította saját motorgyárát. Elsőként megtervezett motorja egy 550cm3-es, 4-ütemű, 50 fokban oldalszelepelt iker V-motor volt. Majd kis idő elteltével versenymotorokat fejlesztett ki, egészen 1000cm3-es kategóriáig. Az elkövetkezendő években már számos sikert aratott az európai versenyeken.
Egy kis szünet után Ezüstnyíl, majd Aranynyíl néven könnyű, sportos motorok gyártásában fogott bele a gyár. A motor nem hazudtolta meg magát, a svéd hatóságok túl gyorsnak találták az utakra. Ezek a motorok lettek a motocross motorok alapjai. Így kezdődött a Husqvarna sikerekben gazdag motocross korszaka, amit európai- és világbajnoki szintű győzelmek kísérnek végig. Jellemző volt a gépekre az alacsony súly, a megbízhatóság, a nagy teljesítmény.
A Husqvarna motorkerékpárok svédországi gyártása 1986-ig tartott, ekkor az olasz Cagiva cég vette át és folytatta a motorok fejlesztését.
A Husqvarna cég múltja fémjelzi, hogy professzionális mérnöki szakismeret áll a háttérben.
Gyakori motoros célok voltak:Sártelek,nyírtura-kemecse-kabalás a fő kör,de sokat jártam harangodra,a simai ut fele,bokortanyázni,a borbányai lőtéren...de sajnos mostanság nem igazán járok semerre,mert el szeretném adni a motorom.Most is utcai gumi van a gépen ,kímélő üzemmódban van.A nyár kimarad teljesen ,aztán ősszel remélem az új géppel végigszánthatom majd a környéket...
Amúgy meg motorral könnyebb és élvezetesebb kapálni,szántan i