A legigazibb az ott helyben történő "igazságszolgáltatás lenne", utólag már sz@rt se ér sajnos.. Persze mire lehet számítani, amikor 1x Hidegh Krisztián csalós futóművel ment, és amikor a műsz.biz. kb 50 évkörüli vezetője szóvá tette, elkezdett ordítozni, hogy lelöveti... Nesze neked hungarian style...
Olyan a pálya amilyen a keresett csávó!
1750m hosszú, kemény talajú, közepesen nehéz pálya, 1db 60m-hosszú homkos mosódeszka van rajta, 2 asztal egy kicsi és egy nagy....én megyek a héten is....
Ha kérdésed van csak hívj 06202120208
Nekem is van kismillió sztorim,de így,hogy most megin indulgatok,kussolok,me igencsak megköveznének,vagy meglődöznének sokan Egyszer csak na,kiboríjjuk a bilit Bár semmit nemérünk vele, se most se később
Vazz én mint egy adótorony, úgy veszem a jeleket.. Múlt hét végén lett kész a paripa, de vidékeztem tegnapig.. Még hardabb mint a múltkori? Akkor inkább majd küldd át a videót..
Valójában azért a motorozás ami motívál, tájat nézni majd öregkoromban, ha megérem.. Tudom, akkor költözzek a sivatagba anyámmal, meg a macskámmal... Nah mindegy, majd kontaktolunk, mosmá télleg lépek... Aloha mindenkinek...
na végre veszed a jelet ...mondtam neked bármikor ha van időd jössz hívsz stb. megyünk .....mehetünk egy lájtosabbat is hétközben kirándulásképpen mert van itt látnivaló is amit nem lehet kihagyni....
nem tudom mi lesz holnap ezzel a menettel de ez biztos hardabb lesz mint kellene......ha valami változik akko rhívlak mobilon .....
de hívj nyugodtan akármikor ..főleg azért mert nem zavarsz
Namivan mostohafater mehetek én utánad akárhova, nem híísz motorozni.. Mivanazzal a transzportolással, az megint valami durva hardendurós motorozás, a'la Zoozee & Co.?! Összeraktam a motorom, ideje lenne letesztelni.. Tokod milyen állapotban van most?
Ez biztos.. Én akkor 16 éves szájtátó voltam, az aktív versenyzők időhátrányban indultak, Csabi indulhatott az amatőrökkel.. Mindenesetre én nagyon sokra tarto/ tta/m a Csabát, mint embert, sportembert.. Abban az időben így összerakni a pályafutását, nemvolt piskóta, Ő is kellett hozzá, persze a papája is nagyon nagy faktor volt, ez egészen biztos.. A kommunizmusban Nyugatnémet forma 3-as csapatban "csapatni", egészen elképesztő, akárhogy is volt... Hamár nem válaszolnék, elkellett lépnem, így sem vagyok már időben, de motoros témát ugyebár nem hagyhatunk nyitva, nem?
Jó régen volt, deahogy stirlitz mondaná, az idő, soha-soha megnemáll, mindannyiunk felett eljár az idő.. Hátja, jólett volna "más kódokkal születni", és valahogy átnézni ezen a sok patkányon, és motorozni szakadatlanul.. Bár ha azt mondom, hogy Szabó II. Laci bácsi, és fater együtt nem tudott fogást találni azon a prosztó kökényesin, hogy elmozdítsák a székéből, akkor azért ez a világ nem is olyan eccerű...
na igen a verseny közbeni trükközésekröl lehetne egy jo nagy fejezetet nyitni, legyen az aszfalt, vagy terep verseny, a kis geciségekröl már nem is beszélve,,
Arra emlékszel, hogy nem indult be az új nyeremény motor? ott tologatták a depóba Hú wazze de rég is volt a kurva életbe. tényleg ilyen öregek lennénk?
A nyilatkozatot nem hallottam, sztem az volt a "baklövés", hogy a Csaba az amatőrök között rajtolhatott, merthát köztudott volt, hogy nagyon tehetséges motoros is volt.. Mint minden széria kategóriában, a többség úgy csalt, ahogy csak bírt.. Én akkor koppantam, amikor a kiírásban a szériaállapotot követelték meg, és gépátvételen néhány naív "testvéremmel" miindultunk gyári pneumanttal, nembeszélve, amikor a célegyenesben a 85 kilós palik ülve kerültek ki, mint a pocsoját.. Amíg a világon technikai sport lesz, addig csalni fognak gazdagon, sajnos.. Én spec. ezért nemis erőlködöm, hogy itthon bármilyen szakágban versenyezzek. Ennél gusztustalanabb csalós közeg a világon nincsen, mint itthon...
Jó kis lezsírozott verseny volt . Szegény Kesjár Csabi nyerte meg a versenyt. Pedig az első szabad edzésen második voltam, a másodikon meg első lettem. Furcsa hogy a versenyen vagy húszan előztek meg a második kanyar után a szervit úton . Nem zavart senkit , pedig a pályabirok látták az egészet . Ja és a Kesjár a Széria mz- vel a célegyenesben kb 80km óra különbséggel előzött meg. Ennyit az mind egyforma motorról. És a végén a nyilatkozat, mikor átvette a győzelemért járó új etz-t . Azért tudtam mindenkit legyőzni, a széria tuning mentes motorommal, mert én annyira értek hozzá hogy úgy össze tudom rakni hogy azáltal plusz 5-8 lóerővel többet tud a gép. Ezzel magyarázta, hogy miért tudott ilyen gyors lenni. Szánalmas volt.
Kinek közepesen nehéz, Stefi Evertsnek, vagy mondjuk egy veteránnak?!... Csak tréfálkozom, mókamiki kapszulát reggeliztem, ésmég kitart a hatása... Hílak nemsokára...
Tisztelt Doktor úr!
Olyan a pálya amilyen a keresett csávó!
1750m hosszú, kemény talajú, közepesen nehéz pálya, 1db 60m-hosszú homkos mosódeszka van rajta, 2 asztal egy kicsi és egy nagy....én megyek a héten is....
Ha kérdésed van csak hívj 06202120208
Tiszetelettel
Valójában azért a motorozás ami motívál, tájat nézni majd öregkoromban, ha megérem.. Tudom, akkor költözzek a sivatagba anyámmal, meg a macskámmal... Nah mindegy, majd kontaktolunk, mosmá télleg lépek... Aloha mindenkinek...
de azért motorozni lehet rajta
nem tudom mi lesz holnap ezzel a menettel de ez biztos hardabb lesz mint kellene......ha valami változik akko rhívlak mobilon .....
de hívj nyugodtan akármikor ..főleg azért mert nem zavarsz