drazsé a neve,csak olyan mint a szarka,mert mindent ellop. Tudod,csavar,fogó,szétrágja a motor fékcsövét, a bicikli pedált(annak már csak a fele van meg) stb...
Teleportálok 1 kv-t, sztem félreértettél.. Viccelni próbáltam.. Úgy láccik nem jött be... Majd legközelebb... Jah, amúgy énis rettentően odavagyok ezekért a mai nagyon komoly bizniszmenekért, wumenekért.. De momentán az élet őket igazolja, minden logikával ellentétben.. Szóval kik rajtolnak kőszárhegyen?
Ebben a megvilágításban teljesen logikus... Tudtam én, hogy tovább kellett volna tanulnom.. Az első 125ös motoromon 7 évig használtam / hobbira / a gyári garniturát.. Az elmélet az volt, hogy kopott gumival is tudni kell motorozni..
A F.I.M. gumi a nemzetközi motorsport szövetség (Fédération Internationale de Motocyclisme ) által enduro versenyeken engedélyezett gumi, közuton is használhato mivel rövid összekötö szakaszokon egy olyan verseny kimehet aszfaltra is,
a gumi bűtykei alacsonyabbak, ( kb 14 mm.) és puhább az anyaga, a környezetvédő szervezetek hatására lett kitalálva, a jelölése sárga.
Akkor ezek után úgy fogom vásárolni, hogy vidám, vagy kalandsztoris offroad gumit szeretnék, a melodrámáért nem vagyok oda.. A boltból már nem kell saját lábamon távozni, majd visznek az ápolók...
szinekkel jelölik a terepgumikon a jelleget, pl a F.I.M. gumi sárga csikkal van jelölve, nemzetközi enduro versenyeken csak ilyen gumival lehet indulni, és ezt a versenybirok akár menet közben is látják,
de voltak ennél különbek is majd eccer mesélek
most elhúzok és lefizetem a doktorbácsit
korábban kötőelem nagykereskedő voltam és napjában 5x kértek viszonteladók (!) fekete csavart nesze neked szakember
a gumi bűtykei alacsonyabbak, ( kb 14 mm.) és puhább az anyaga, a környezetvédő szervezetek hatására lett kitalálva, a jelölése sárga.