Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

semmi,anyi van, hogy röviden mindegyik cross motor...
120nál esetleg de 130nál csaka dzseki
nem vágom amugy miér olyan nagy szám ha valaki azt mondja,hogy gyáricross(énis ugymondom)
nem látod hogy be van baszva?
Meg a gerinced a hátadból ki.....
különbség?
Fogyatékos Gerre és 130-as borulást túlélő kaszkadőr társunk Spy egy Dr-z 4000-ast ami 4 ütemü ne hasonlitsatok már össze egy 2 ütemü versenycrossal föleg ne fogyasztásba meg egy Dr-z 400-as akárhogy nyüvöd 5 liternél többet nem eszik!
nana...azért ho esett nem? és egy kis jég is volt,arra lehet nem de itt volt
fullcross
fullgyáricross
fullgyáriversenycross
fullgyárite
liversenycross
az északisarkon mentek
130nál csak a dzseki szakad...
Nah de mindegy amúgy spy14 kész van a motorod?
ott kurtad el hogy se tél nem volt se jég
imádom 125 versenycross! van hobbycross is? ha meg a bótbamegyek akkor bótbajárócross
Oks a drz -t hagyjuk akkor se igaz a kx-es sztori te nem állsz fel ha hátra esel 120-al és nem csak a dzsekid szakad ki
nehiggyéttek akkor el..... de gerre medvéje sem kutya télen jégen olyan 90-100nál gázra kivettem 2kerékre (halkan jegyzem meg azért kicsit kellett rángatni)
125-ös versenycrossra értettem a 150-et
Gerre hol a gecibe megy egy cross 300-at lehet azon akármilyen lánckerék akármi 150-et megy ha faszául megvan csinálva!MAX
Én ez Y2k vel 500-al felborultam és csak a plexi repedt meg a bukómon!
300at sose ment 1be mert kb 3ba ment kislánckerékkel hátul de majd szpáj megmondja
gerre aludjál
hát Sira emléxel mikor 300-a ment 1-esbe a Kx az voltt a jó idő!