Sziasztok!
Nekem 98as derbi senda r-hez kellene service manual, illetve barmilyen egyeb iromany, mert csak ujabbakhoz talaltam. Gondolom nagyreszt megegyezik, de ha megvan valakinek es atkuldene nagyon megkoszonnem. havran.viktor@gmail.com
Koszonom!!
Az a legegyszerűbb ha a vízhőfok visszajelző lámpától elindulsz.
A gyújtás kapcsolóval adsz állandó +12v- ot a visszajelző lámpa egyik oldalára.
A másik oldaláról lejövő drót megy a hőfok gombára. Ez a hőgomba ha felmelegszik akkor letesteli a vezetéket és világítani fog a lámpa.
A visszajelző lámpánál azt a vezetéket lesd meg (a vezeték színét) amelyikre nem megy feszültség. Na ez megy a hőgombára.
Ha ezt a vezetéket letesteled amelyikre nem megy fesz, akkor világít a visszajelző lámpa.
Valaki lefotózná nekem, hogy a hengerfejben lévő forráspont jelző zsinórja hova van bedugva a kábelkötegbe? Nekem nincs rajta madzag, leszakadt és nem pótolták.
Köszi az info-t!! Feltúrom a netet, és tavaszig megcsinálom az átépítést. Kíváncsi leszek a változásra!! Az indulással nálam sincs gond, még szívató sem kell, hogy beinduljon. A sebességével sincs gondom, mert sík úton 80 km/ó a vége, csak a dinamika hiányzik egy kicsit.
Üdv. hori-zoli!
2 éve én is Aerox (Evo2...) után ültem át Sendára, mert jobban néz ki, és motor... de dinamikában sehol nincs az aerox-hoz képest, ha csak a gyári állapotot nézzük is. Nekem DR 70-es vashenger van most 2 gyűrűs dugattyúval, gyári rezóval ami nyomatékos és 13:49 áttétellel. 14:49-et is elbírja. Van Metrakit rezóm rá, ami fordulaton nagyon erős (8.000-12.000), talán enné a hasonló aeroxot is, de amíg nincs fordulat semmi... Új Top Racing főtengely van benne, teljes kuplung csere erős rugókkal, mert amúgy csúszott fordulaton. A 2T feeling pedig ilyen, a Senda 6-os váltójához kell a fordulat, a CVT-s Aeroxnál pedig csak egy csukló mozdulat. Ezt leszámítva megbízható motor tud lenni a Derbi, nekem jól beállítva télen -5 fokban kitolva is szivatóval 1 rúgásra indul.
Sziasztok. Most vettem egy Senda X-Race SM tipust. Egy Yamaha Aerox 70cm után elég nagy változás teljesítményben, dinamikában. A rox 2X átugorja helyből!! Nézegettem a hengerszetteket, és a kiput. Mivel nem tudok a motorjáról semmit (gyári főtengó, vagy sem) ezért olyan 70-s hengert tennék rá, mit elbír a gyári tengely. De melyik legyen? 1 gyűrűs, vagy kettő? Alu, vagy vas henger? A robinál a vas henger, és 2 gyűrűs dugó a tartósabb, és a nyerő választás.
A másik dolog. 6e-s fordulat után kezd csal el élni a motor. Ezeknél ennyire érezhető a 2 ütem filing?
Nagyon valószínű, hogy az önindító fogaskereke beszorult, kint maradt.
Vedd le a gyújtás oldali fedelet, aztán vedd ki a helyéről az önindítót.
Vedd ki a gyertyát aztán tedd üresben a motort és forgasd át a főtengelyt. Ha valami szorul azt egyből fogod látni.
Ha könnyen fordul körbe a főtengely akkor a hajtókar és a dugattyú nem sérült. Ha megakad akkor már nagy gáz van.
Sziasztok! Van egy Senda drd pro-m amikor be akarom rugni akkor az önindítót is forgatja. Amikor pedig be akarom tolni akkor meg leblokkol a kerék mintha beszorulna valami valahova. Mi lehet az hiba?
Bocsi,de az új platformon csak így tudok írni!
D050B blokkhoz eladnám a gyári hengerszettemet,igény szerint totál új dugóval,sérülésmentes hengerszett! (Hfej tömítés nincs!)
D050B blokkhoz eladnám a kínai 70es vashengerszettemet,komplett hszett,523km van benne,nyomatékos,de végsebességre többet vártam tőle. (Hfej tömítés nincs!)
A kínait 25ért vettem,de jelképes áron eladnám mindkét hengerszettet,mert vettem egy 72ccm Airsalt újonnan!
Amit még tudni kell,hogy mindkét hengerhez van hengerfej,viszont víztér fej csak egy darab van,de az gyári,és jó ugye a 70es hengerhez is,illetve a víztérfejről sikeresen letört a kis vízcső csonk ami a karburátorfűtéshez megy,igény esetén esztergáltatok bele fél óra alatt!
Érd: Fb Peternák Dávid vagy 06 70 673 21 99
Kellemes Karácsonyt Mindenkinek!
Lenne egy eladó Derbi Senda új főtengelyem!EBS blokkba való 2005-ig!
Sosem volt beépítve.
Nekem 98as derbi senda r-hez kellene service manual, illetve barmilyen egyeb iromany, mert csak ujabbakhoz talaltam. Gondolom nagyreszt megegyezik, de ha megvan valakinek es atkuldene nagyon megkoszonnem. havran.viktor@gmail.com
Koszonom!!
A gyújtás kapcsolóval adsz állandó +12v- ot a visszajelző lámpa egyik oldalára.
A másik oldaláról lejövő drót megy a hőfok gombára. Ez a hőgomba ha felmelegszik akkor letesteli a vezetéket és világítani fog a lámpa.
A visszajelző lámpánál azt a vezetéket lesd meg (a vezeték színét) amelyikre nem megy feszültség. Na ez megy a hőgombára.
Ha ezt a vezetéket letesteled amelyikre nem megy fesz, akkor világít a visszajelző lámpa.
Valaki lefotózná nekem, hogy a hengerfejben lévő forráspont jelző zsinórja hova van bedugva a kábelkötegbe? Nekem nincs rajta madzag, leszakadt és nem pótolták.
Ok.
Hamarosan eladó lesz a DR 70 vashengerem, ha esetleg érdekelne szólj. :) Hibátlan állapotú.
Frissen fúrva, új dugattyúval, hibátlan 0 km-es állapotban.
Érdeklődni telefonon 06/30-504-62-25 vagy e-mail: tudjanandor@gmail.com
2 éve én is Aerox (Evo2...) után ültem át Sendára, mert jobban néz ki, és motor... de dinamikában sehol nincs az aerox-hoz képest, ha csak a gyári állapotot nézzük is. Nekem DR 70-es vashenger van most 2 gyűrűs dugattyúval, gyári rezóval ami nyomatékos és 13:49 áttétellel. 14:49-et is elbírja. Van Metrakit rezóm rá, ami fordulaton nagyon erős (8.000-12.000), talán enné a hasonló aeroxot is, de amíg nincs fordulat semmi... Új Top Racing főtengely van benne, teljes kuplung csere erős rugókkal, mert amúgy csúszott fordulaton. A 2T feeling pedig ilyen, a Senda 6-os váltójához kell a fordulat, a CVT-s Aeroxnál pedig csak egy csukló mozdulat. Ezt leszámítva megbízható motor tud lenni a Derbi, nekem jól beállítva télen -5 fokban kitolva is szivatóval 1 rúgásra indul.
A másik dolog. 6e-s fordulat után kezd csal el élni a motor. Ezeknél ennyire érezhető a 2 ütem filing?
Vedd le a gyújtás oldali fedelet, aztán vedd ki a helyéről az önindítót.
Vedd ki a gyertyát aztán tedd üresben a motort és forgasd át a főtengelyt. Ha valami szorul azt egyből fogod látni.
Ha könnyen fordul körbe a főtengely akkor a hajtókar és a dugattyú nem sérült. Ha megakad akkor már nagy gáz van.
rodrichi@citromail.hu
https://www.facebook.com/ricsesz
Lenne egy eladó frissen fúrt 80cm3-es vas hengerem új dugattyúval!
Mennyit kérsz a hengerekért?
D050B blokkhoz eladnám a gyári hengerszettemet,igény szerint totál új dugóval,sérülésmentes hengerszett! (Hfej tömítés nincs!)
D050B blokkhoz eladnám a kínai 70es vashengerszettemet,komplett hszett,523km van benne,nyomatékos,de végsebességre többet vártam tőle. (Hfej tömítés nincs!)
A kínait 25ért vettem,de jelképes áron eladnám mindkét hengerszettet,mert vettem egy 72ccm Airsalt újonnan!
Amit még tudni kell,hogy mindkét hengerhez van hengerfej,viszont víztér fej csak egy darab van,de az gyári,és jó ugye a 70es hengerhez is,illetve a víztérfejről sikeresen letört a kis vízcső csonk ami a karburátorfűtéshez megy,igény esetén esztergáltatok bele fél óra alatt!
Érd: Fb Peternák Dávid vagy 06 70 673 21 99
Kellemes Karácsonyt Mindenkinek!