Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nyitva tartás miatt változik szombati meeting időpontja. Először meeting aztán motorozás
2012.10.05 (péntek) 17 órától kifulladásig meeting, PEP által belinkelt helyen.

1.Andry
2.sanza
v
még a péntek lehet jó.

20 -ig van nyitva
ez Így tök jól hangzik csak a kajálda 18-ig van nyitva szombaton


kajálda
Hova megyünk meetengelni?
Pep írt fel valamit a 15.ker-ben. Rántott húsos? Akkor oda!
Szombat délelőtt motorozás este 18 órától meeteng a fent említett helyen - hogy legyen mindenkinek jó

1.Andry
2.sanza
v
Hova megyünk meetengelni?
Pep írt fel valamit a 15.ker-ben. Rántott húsos? Akkor oda!
Szombat délelőtt motorozás este 18 órától meeteng a fent említett helyen - hogy legyen mindenkinek jó

1.Andry
Minek rendszám? Még azért is fizetni
Asszem rendszám nélkül.
2857000.-
Az a haverom, akinek eddig CRF450X volt, most vett egy KTM 500 EXC SIX DAYS-t. Persze gyárilag meg vannak fojtva az emisszió miatt, de azonnal kapott egy aprókavics rendszert meg hozzá injektor-szoftvert. Azt mondja, hogy olyan brutális lett, hogy az már fáj, de emellett olyan kezelhető, hogy az is fáj. Akinek eddig EXC525 volt és kipróbálta, máris rohant a boltba megrendelni. Az ára viszont hivatalosan elég borsos.
Elloptad tesódtól?
Dénes!

Nézd milyen tesztgépet szerváltam, így mehetek veletek szuperlotyózni
Mikó akartok menni meeting?

Nekünk Pásztóiaknak tökmindegy, hogy hol lesz csak menjünk
Na akkor nem jól tudtam, az én fajtámban 2002-nél volt a váltás. Igen lehet javítani de én most az egyik Sprinteremmel jártam úgy, hogy azt nem javították mer mindenki azt mondta, hogy nem lehet?,!

Nekem vennem kellett bele 4 újat!

De sok cseresznyét hozzá nektek!
Ha ennyit elmegy, akkor nem probléma. Mergáéknál a 4db cseréjénél fél milla körül beszélgetnek.
Nekem most újítottak fel két db porlasztót a dci Renault Cliomban, darabja 30000 ft volt meg 5000 ft munkadíj a kettőre. 245 ezer km után elfogadható költség szerintem. A másik kettő még jó állapotban volt. Ami még problematikus lehet a magasnyomású szivattyú, de arra is megvan a felújító technológia.
Meg àllítòlag ezeket eggyenként is lehet cserélni nem csak együtt! Mert elég horror ha mindegyiket cserélik, de ebben van a biznic a szerelőknek! De kinn jobb minőségű a benzin ugyhogy èn belevàgnék a vàsàrlàsba!
Na, megnéztem. 97-ig volt sima dízel ezekben, 98-tól CDI. Erősebb is, kevesebbet is fogyaszt, jobban is megy. A porlasztó csúcsok makkannak meg, ugye? Talán te mondtad, hogy ezeket már fel is tudják újítani, nemcsak cserélni, ugye?
Nem tudom, a használtautón is mindegyikhez E220T CDI van írva.
Ácsi, szerintem a CDI motor csak 2002-től kapható. Nem Turbodiesel a gép inkább?
Kispajtás, nem rossz a gép!

A motorja elég sokat kibír ami elromolhat majd rajta az az injektor, szerintem a CDI-nek ez az egy átka van. Pesten egyébként nagyon szeretik ezeket a taxisok, simán kibírnak 4-500 ezer kilométert. Meg szerintem ott jobban is szervizelik őket.
Köszönet! Óriási volt!