Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk én gixxer 1000 K4-ét építettem be lengőkarhoz nem nyúltam.De mostmár merek jobban fékezni mióta az eleje is erősítve lett sövö nagyon gatya..
akarom mondani sachs
Ja az alumíniumból van pecíziós öntés marás hegesztés. A raptorban meg gyakorlatilag egy zártszelvény. Nekem ez volt az egyetlen pont a motoromon amit szégyeltem. Ehhez a gyönyörű augusta vázhoz hogy tehettek egy ilyen förmedvényt. Mondjuk leginkább agy olysmi illene legjobban hozzá mint ezen a képen:
http://4.bp.blogspot.com/_Mvhj...
Na de maradjunk a realitásoknál.
Egyébként a merevség a legfőbb erénye a csekély súlya mellett.
Ja Raptor/650 (Gábor) az eredeti teló is gáztartályos, csak annak a tartálya el van vezetve a blokk oldalához, az apriliájé gyakorlatilag ugyanolyan sax, csak ráépített tartállyal és más értékekkel.
Hát megvettem a Skorpion sisakot. Vettem hozzá egy sötét plexit és olyan mákom volt, hogy 120 euro helyett 80-ért meg tudtam venni egy Probiker csizmát. Tényleg nagyon klassz volt a marushin sisak de a skorpion nekem kényelmesebbnek tűnt. Nagy bánatomra a hétvégére esőt mondanak így nem tudom majd letesztelni
Azon a banán forma a lényeg..jobb finomabb visszajlezéseket ad mint a sima egyenes ennyit olvastam róla valami másról szóló tesztben tán pályaszökevény megoldás úgy került bele az utcai gépekbe idővel..mint állatalában minden
Elég mélyreható változás egy lengőkar csere.Nem tom milyen a régi futómű de az aprilia egész finom cuccokat tesz bele gyárilag is.
Mi van öreg, megzúztad a gépet, vagy miért esz a fene bent?
650-el mentél már?Mármint az mennyire kezelhető...a tieden úgye tudtommal módosítottak valamit a hátsó futóművön meg a vázon is kicsit.Lehet épp nem jó irányba sikerült nekik.Nekem nincs vele bajom tök fordulékony stb..habár pályán sose voltam meg rutin sincs hogy a pici dokgokat is megérezzem...

A képen a 2 teló szinte egyforma a tartályon kívül...ha nem kell sokat farigcsálni lehet újítok egyet valamikor
Itt látható néhány kép az átalakításról.
http://www.rsvforum.com/kepfel...
Már nagyon várom milyen lesz az új futóművel. Eddig nagyon tré volt. A legnagyobb baj, hogy nem volt összhangban az eleje és a hátulja. A mille hátsó rugóstag és villa, megoldotta a problémát. Meg nem utolsó sorban a design-nak is használt. Az elejében új olaj valamint át lett szelepelve. Az eredeti futómű is állítható volt, de tökig betekerve is harmatgyengén muzsikált. Még hátra van a finomhangolás tekergetés, de azt holnap abszolválom. Asszem az elején puhítanom kell egy két klikket mert befelé túl sokat csillapít, nem használom ki a rugóútnak csak a felét. Majd felteszek egy gyorskötözőt, hogy lássam mennyit rugózik be féktávon. Ha ez megvan jöhet a hátulját hozzá szinkronizálni.
Az mondjuk nem baj majd kerülgetem a bójákat
Nektek milyen hátsó emelőtök van esetleg képpel..szegény komám már a masodik variációt csinálja és nem akar sikerülni...

Steve..az aksit hova raktatd?Mert másik fórumon láttam hogy ki van vágva a gázos telónak a hely az aksinál...
Na majd eccer remélem talizunk aztán meglesem Képen azért mást mutat...úgy meg nagyon bejövős a dolog..Vagy valamilyet csináltatni mint pl egyik itteni kollegának ami szintén jól néz ki bár egyszerűbb
volt már olyan is..Steve volt olyan kedves és elvitte nekem ..csak hát 50 a sablon + 30 ha a kész termék karbon..szóval az is elég húzós
Viszont ahogy leszűröm mennyien készülnek oda olyan lesz mint a Hungária reggel 8-kor.
Holnap du RSV-s cimbikkel megyünk Kakucsringre. Aki tud jöjjön! Fél nap 4 e Ft. Megéri ott próbálgatni a dőlésszöget, ott nem jár kamaz
nem akarok senkit elkedvetleníteni, de nem olyan nagy szám az az üléspúp. Közelről megnézve elég gagyi módon áll, főleg az alja csálé. A tetején az a csúcsos ülés izé nagyon rusnya nélküle meg elég béna
Az urat meg kéne kérni hogy mintavételezés céljából elvinni egy céghez karbonból utángyártatni.
Komolyan mondom a gépünket körbe kéne bukókerettel keríteni minden felől...nem nagyon éri meg megtörni..vagy akkor marad a kókányolós jól lesz az oda módszer Csak mikor meg ha meghülyül az ember és eladná jönnének a bajok...
Szeva!
vááá a sorszámozott nagytesó No meg az a karbon üléspúp ami nagyon kéne Erről jut eszembe ma mailban a Furioso-tól megkérdeztem mennyiért adnának egy újat...Mindenki akinek erre fáj a foga úljön le fél marék nyugtatóval a gyomrában...
idézem a választ :
Furioso
Szia
Az új üléspúp ára 222472 Ft Bruttó.
Üdvözlettel.
Ákos
06-1-270-92-13

Erre megkérdem nem e történ elírás ....
Válasz:

Szia
nem történt elírás ez a gyári xtra raptor üléspúpja.
üdv
Azt hittem seggre esek mikor olvastam hát újan sem lesz mostanában üléspúpom meg valszeg utángyártva sem Vagy nem tudom hol kéne olcsóért csinálatni...
Hát ,,!,, én is mennék, ehelyett ülhetek a gép mellett.....
Most kopok motorozni.
Holnap du Kakucson koptatom a térdem
Hááát Na jó!
Ha az idő is úgy akarja, vasárnap szeretnék menni felétek.... Vasárnap délután, este ráérsz?