:D Köszi, nem rossz tipp, de remélem ha eddig nem kellett soha a balost cserélni, ezután se kell. :D És tévedés, szinte minden van hozzá, csak tudni kell mivel típus azonos. :) Kivéve lábtartó, fékpedál és váltó pedál.... 11 éve van meg a verda, jövőre tervezem az 1000-esre való váltást, már nem tervezek további nagyberuházásokat... A jobbost max azért vennék, mert az a konzol javítva lett, és ha azt lecserélem akkor full patika a motor.
Ha lenne még ilyen motorom, és tudnám hogy semmiféle alkatrész nincs hozzá, lehet vennék olyan alkatrészt, ami egyrészt beszerezhetetlen, másrészt egy perec közben eltörhet. Jah ez csak tipp, nem kell elfogadni.... :) :) :)
Sziasztok. Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Döntöttem. Megvettem az egyik hirdetett raptort amit megnéztem a hétvégén.
Igaz még csak kb 100km közös utunk volt de már most imádom. a hangját a könnyű vezethetőségét a szinét!!!! (piros) Minimálisan ráz abszolút nem vészes. Hazafelé közel 90%pálya volt ami nem a kedvence( meg az enyém se) de elviselhető nem haláli. Jövőhéten egy full szervíz +karbantartás következik 2új gumival.. Röviden ennyi. Tényleg köszönöm. Úgy érzem nem bántam(bánom) meg a választást!!
Üdv! Nekem négy évig volt 2006-os 650-es raptorom. Tavaly adtam el,de a mai napig hiányzik. Rövidebb túrákra, csapatásokra kiváló,de Kakucson is megállta a helyét. Egyetlen idegesítő tulajdonsága volt,hogy csikorgott a fék, ha színter brembo fékbetét volt benne. A 172 cm- hez rendben lesz. Szerintem a gyári kormány a legmegfelelőbb. Ha magasabb, túrásabb kormányt teszel rá az nem illik hozzá. Ha szélesebb kormányt használsz kifeszülsz mint Krisztus a kereszten. Mindkét esetben lehet számítani idő előtti kuplung bovden szakadással. A legjobb dolog ami a kiváló sv blokkal történhetett,hogy belekerült a cagiva csővázába és kapott hozzá méltó futóművet és féket. Az sem mellékes ,hogy nincs belőle minden utca sarkon. Kétszer estem vele,csak esztétikai sérülései lettek , nagyon masszív gép.Jó választás, csak ajánlani tudom. Remélem segítettem!
Én nagyon kedvelem (650ie), szerintem nem fogsz benne csalódni, ha erre a típusra esik a választásod.
Nekem van mellette másik motorom is, de nincs szívem eladni, mert annyira egyben van.
Ausztriában a hegyekben is voltunk vele két személlyel, amitől tartottam egy kicsit, de nagyon szépen ment hegynek fel és le egyaránt.
A feleségem sem panaszkodott a hátsó ülésre. Az első és a hátsó lábtartó kicsit közel van egymáshoz, ezért ott kell némi kompromisszum ha ketten ültök fel a motorra.
Típus hibáról nem tudok, nekem csak ~13ezer km van a raptorban, ezért eddig nem sok teendőm volt vele.
Hajtósabb tempónál lehetne kicsit keményebb a futómű, de normál használatnál teljesen rendben van.
A kezem nekem nem szokott zsibbadni tőle (bár nem a gyári kormánnyal használom). A térdem szokott bejelentkezni egy idő után, ezzel jár az alacsony ülés. Az alsó fertály zsibbadása - ilyen távoknál amit megadtál - nem jellemző. Főleg városban nem.
Hali Sunto624.
Különösen nincs olyan téma amit vásárlásnál figyelni kell csak mint bármelyik motornál. Talán a vezerműlánc hangjára ami minden v blokknál érzékeny pont. A zsibbadás egy nehéz kormányvégsúllyal csillapítható de van a v2-ben is bőven. Nekem mondjuk ez reggel/délelőtt szokott jelentkezni... délután annyira nem.. nem tudom milyen élettani magyarázata lehet.
Üdvözlök mindenkit. Szeretnék egy kis segítséget vásárlási tanácsot kérni
Cagiva Raptor 650 (2006) vásárlásán gondolkozom. kérdések mik azok amiket feltétlen érdemes megnézni vagy megkérdezni a tulajdonostól.
nem egy esetleges régebbi esésre vagy a szervízkönyv meglétére gondolok.
Előző motorjaim Suzuki DRZ400SM (2006os) Suzuki Burgman (2005ös) Gilera Nexus 500 (2006os) Kawasaki Versys 650 (2008as) Aprilia Sport city 300 (2009es) és jelenleg az aprilia nagyrobogóm van. Azt hiszem rá kell jöjjek hogy a robogózás tényleg nem az én világom, valahogy a nagyobb testű és teljesítményű (váltós) motorokon érzem biztonságban magam. a hétvégén meg is hirdetem a kis apriliát!
Az ok amiért a kawát eladtam leginkább az volt hogy olyan 20-30 perc motorozás után totál elzsibbadt a jobb karom(Sor 2 henger) és nem ért le mindkét lábam telitalpal.
Futóművével fékkel talán még a kényelemmel sem volt igazán nagy bajom, bár zsibbadt a se....m is bizonyos 40-50km után!!!!!!!
Ilyen probléma fenn ál e a Raptor esetében? V2-es motorom még nem volt és sajnos nem is motoroztam ilyen blokkal szerelttel. Jó lenne mostmár megmaradni egy tipusnál. Gondolkodtam 600-as Horneten (2007től) de azokat meg forgatni kell hogy azért haladjon. Bolond száguldozó már nem vagyok!!! Abból kinőttem.
Szeretném ha fordított villával szerelt motor lenne és ne legyen 220-230kiló. Illetve az alacsony ülésmagasság sem lenne hátrány (172cm vagyok)
Ezért esett a választásom remélhetőleg a raptorra.
Nagyon szívesen meghallgatok bármilyen hozzászólást esetleg ti mit tapasztaltatok a raptor használata során. Tipushibákra gondolok.
Népitéleten sajnos csak 3 hozzászólás van abból nem szívesen döntenék akár elhamarkodottan.
Amire szeretném használni.. Városban cirkálást A-ból B-be való eljutás dugómentesen :) Kisebb nagyobb 30-50km ill 150-200km távok megtétele országon belül. Egyedül talán a párommal ha megfűzöm hogy nem olyan kényelmetlen ez mint a többi!!!
Néha kicsit kerekezgetni esetleg stoppiez-ni. ésszel nem kilómétereken át.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Tényleg köszönöm majd a hozzászólásokat!
Tisztelettel Sz. Árpád
Tisztel fórumozók! A motoros szezon közepén nem indul a 2001 es Cagiva rapotorom ami 650es és karbis. Gyújtást kapcsolok majd kapcsolom az önindítót és megbolondul a digitális kijelző és halványan világít az üresjelző lámpája. Ugyanez, ha gyújtást ráadom, majd kapcsolok tompítottat, helyzetjelzőt, indexet, esetleg féklámpát működtetem. A biztosítékok jók és a próbálkozás során sem égnek ki. Ráákötöttem az aksira a töltőt némi plussz áramért és azt tapasztaltam a fentieken kívűl, hogy indításnál az indító relé kattog, lámpák kapcsolásánál a középső un . szigetelt relé kattog. Simán csak az akksiról ezt nem tapasztaltam. A szigetelt relét kicseréltem de minden ugyan az maradt.
Mi okozhatja ezt a hibajelenséget? Ötelteket szeretnék Tőletek!
Köszönettel Lukács Ferenc
Andy982 bejegyzései a témával kapcsolatban 2015-ből, az alapján megoldás lehet!
"Pécsen van rá szakosodott műhely, nem lett olyan szép mint a gyári, de profin megcsinálták. Nálam teljesen át volt már szakadva, és farsot szívott, képtelenség volt alapjáratot állítani.
A régiről marják le a gumit majd újra gumizzák, nekem fzx 250-hez csinálták, mivel japán belpiacos, így nem kaptam rá bontottat. azt hiszem 4e volt darabja. Sztem az sv-vel azonos lehet.
Első tárcsákat hol tudok venni vagy Mivel tudom helyettesíteni őket előre is köszönöm a segítséget
Döntöttem. Megvettem az egyik hirdetett raptort amit megnéztem a hétvégén.
Igaz még csak kb 100km közös utunk volt de már most imádom. a hangját a könnyű vezethetőségét a szinét!!!! (piros) Minimálisan ráz abszolút nem vészes. Hazafelé közel 90%pálya volt ami nem a kedvence( meg az enyém se) de elviselhető nem haláli. Jövőhéten egy full szervíz +karbantartás következik 2új gumival.. Röviden ennyi. Tényleg köszönöm. Úgy érzem nem bántam(bánom) meg a választást!!
Nekem van mellette másik motorom is, de nincs szívem eladni, mert annyira egyben van.
Ausztriában a hegyekben is voltunk vele két személlyel, amitől tartottam egy kicsit, de nagyon szépen ment hegynek fel és le egyaránt.
A feleségem sem panaszkodott a hátsó ülésre. Az első és a hátsó lábtartó kicsit közel van egymáshoz, ezért ott kell némi kompromisszum ha ketten ültök fel a motorra.
Típus hibáról nem tudok, nekem csak ~13ezer km van a raptorban, ezért eddig nem sok teendőm volt vele.
Hajtósabb tempónál lehetne kicsit keményebb a futómű, de normál használatnál teljesen rendben van.
A kezem nekem nem szokott zsibbadni tőle (bár nem a gyári kormánnyal használom). A térdem szokott bejelentkezni egy idő után, ezzel jár az alacsony ülés. Az alsó fertály zsibbadása - ilyen távoknál amit megadtál - nem jellemző. Főleg városban nem.
Különösen nincs olyan téma amit vásárlásnál figyelni kell csak mint bármelyik motornál. Talán a vezerműlánc hangjára ami minden v blokknál érzékeny pont. A zsibbadás egy nehéz kormányvégsúllyal csillapítható de van a v2-ben is bőven. Nekem mondjuk ez reggel/délelőtt szokott jelentkezni... délután annyira nem.. nem tudom milyen élettani magyarázata lehet.
Cagiva Raptor 650 (2006) vásárlásán gondolkozom. kérdések mik azok amiket feltétlen érdemes megnézni vagy megkérdezni a tulajdonostól.
nem egy esetleges régebbi esésre vagy a szervízkönyv meglétére gondolok.
Előző motorjaim Suzuki DRZ400SM (2006os) Suzuki Burgman (2005ös) Gilera Nexus 500 (2006os) Kawasaki Versys 650 (2008as) Aprilia Sport city 300 (2009es) és jelenleg az aprilia nagyrobogóm van. Azt hiszem rá kell jöjjek hogy a robogózás tényleg nem az én világom, valahogy a nagyobb testű és teljesítményű (váltós) motorokon érzem biztonságban magam. a hétvégén meg is hirdetem a kis apriliát!
Az ok amiért a kawát eladtam leginkább az volt hogy olyan 20-30 perc motorozás után totál elzsibbadt a jobb karom(Sor 2 henger) és nem ért le mindkét lábam telitalpal.
Futóművével fékkel talán még a kényelemmel sem volt igazán nagy bajom, bár zsibbadt a se....m is bizonyos 40-50km után!!!!!!!
Ilyen probléma fenn ál e a Raptor esetében? V2-es motorom még nem volt és sajnos nem is motoroztam ilyen blokkal szerelttel. Jó lenne mostmár megmaradni egy tipusnál. Gondolkodtam 600-as Horneten (2007től) de azokat meg forgatni kell hogy azért haladjon. Bolond száguldozó már nem vagyok!!! Abból kinőttem.
Szeretném ha fordított villával szerelt motor lenne és ne legyen 220-230kiló. Illetve az alacsony ülésmagasság sem lenne hátrány (172cm vagyok)
Ezért esett a választásom remélhetőleg a raptorra.
Nagyon szívesen meghallgatok bármilyen hozzászólást esetleg ti mit tapasztaltatok a raptor használata során. Tipushibákra gondolok.
Népitéleten sajnos csak 3 hozzászólás van abból nem szívesen döntenék akár elhamarkodottan.
Amire szeretném használni.. Városban cirkálást A-ból B-be való eljutás dugómentesen :) Kisebb nagyobb 30-50km ill 150-200km távok megtétele országon belül. Egyedül talán a párommal ha megfűzöm hogy nem olyan kényelmetlen ez mint a többi!!!
Néha kicsit kerekezgetni esetleg stoppiez-ni. ésszel nem kilómétereken át.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Tényleg köszönöm majd a hozzászólásokat!
Tisztelettel Sz. Árpád
https://www.kepesmotor.hu/moto...
Mi okozhatja ezt a hibajelenséget? Ötelteket szeretnék Tőletek!
Köszönettel Lukács Ferenc
Engem utaskapaszkodó érdekelne.
A Raptoromhoz keresek utas kapaszkodót.
Tud ebben segíteni valaki?!
"Pécsen van rá szakosodott műhely, nem lett olyan szép mint a gyári, de profin megcsinálták. Nálam teljesen át volt már szakadva, és farsot szívott, képtelenség volt alapjáratot állítani.
A régiről marják le a gumit majd újra gumizzák, nekem fzx 250-hez csinálták, mivel japán belpiacos, így nem kaptam rá bontottat. azt hiszem 4e volt darabja. Sztem az sv-vel azonos lehet.
https://xn--pcs-bma.cylex.hu/ceg-info/yakomoto-bt--38372.html"