Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátsó fékből van még amugy minden alkatrészem sőt hátulra árulok új fém fékcsövet is!
Féknyeregre vagy fékmunkahengerre gondolsz?
Az első kerék nem érdekel úgy h 20e-be felni pirelli gumi plussz féktárcsa? Csak egy kérdés ha nem akkor tovább beszéljük csak felnire nézve
A műtő sem rossz. :-)
Gratulálok.
Szerencséd volt.nekem ez egy jó hobbi 39évesen.
ejj:D
nézd meg az enyémet:D
amióta megvan, igazábol semmit nem kellett költeni rá, teljesen felujított blokkal, és 110ért hoztam el
Motrikusan jó. 100-e lett a vége.
ejj:D
hát, akkor sok szerencsét a motorhoz.
mennyiért sikerült megvenned?
motorikusan jó?
Hátul 50 fog van.Még nem tudom mennyit megy,ugyanis mióta megvettem műtöm.Eddig javítottam:fékbetétek,kerékcsapágyak.önindító fogaskerék/ezt sikerüli a legnehezebben beszerezni eddig/,teleszkóp szimering,légszűrő,hátsó gumi,lánckerék szett,irányjelzők.......
És még nincs vége,csak az anyagiak lassan jönnek.
szeegény motor:D
hátul mintha kicsit nagyobb lánckerék lenne az enyémnél...
a tiédnek mennyi a végsebessége?
A kerékcsapágyakat kicseréltem újakra.A mocit Decemberben vettem,és még műtőasztalon van.
nézd meg ,hogy jó-e a kerékcsapágy...
keress valami sima utat,menny kb.70el, és ha nem érzed,hogy "verné a kezed" akkor jó az úgyis:D
egy képet feltöltenél a motorodrol?:D
A teleszkóphoz nézve a felni pereme kb:1cm-t üt.Szerintem oldalról kapott egy ütést valamikor.Az igaz sérülésnyom sehol nincs a felnin.Defektes volt,és elvittem gumishoz,megjavította,kicentírozta,és nem szólt hogy baj lenne.De visszaraktam a villák közé,és észrevettem kerékforgatáskor,hogy üt oldalirányba a felni.
Ilyen kis ólom "darabkákkal" szokták centírozni a felniket... Nem drága, szóval nehogy vegyél egy kereket ez miatt.
Csá
Az én elsőkerekemnek az a baja,/super city/hogy megpörgetve a féktárcsa szépen fut,de a felni közel 1 cm-t üt. Még megpróbálom kigörgőztetni,/Ft?/ha nemsikerül, érdekelne a kerék.
Hátsó féktuskó ára is érdekel,/CAGIVA feliratos/de csak tökéletes karmantyú,és porvédő gumikkal.
kamikaze13@citromail.hu
Olyan árban h biztos meg egyezünk
Add meg az email v msn címed és megdumáljuk!
Az sem tudod mi az a túszelep. Amiket te kiszedtél és átláttal rajtuk az a fúvóka...... Felhomályosítalak a TŰSZELEP ez:
fékfelújító szettet az itamondonál vettem , ezer valamennyi volt , első/hátsó együtt (GRIMECA)
porvédő gumi stb.
ha meg beszart a fékdugattyúd, akkor egy új dogyttyú a grimecához több volt mint 5 ezer. de ha már télleg beszart akkor lehet h a ház is megsérült belülről ahol mozog a dugó(mint pl a henger)
Ha a tankszellőző eltömődik, akkor még hibátlan karburátor és benhzincsap esetén is meg meg áll a motor, mivel a benzin lefolyásával, a tankban vákuum keletkezik.
Ha leszedett tanksapkával sokkal gyorsabban folyik a csőből a bennzin, akkor eldugult a szellőző
dézhecc napestig nem is érted mit makodok te gyerők:)
(már persze, ha nekem írtad, amit tunánk, ha ahasználnád a válasz gombot:)
(nemberág, nemmegsértődik:)
ÉS ha a tű szelep akkor meiket nézzem mert én kiszedtem mindet és ki is fujkáltam és átlehet látni rajta meg minden.És hogy kophat el?
Vagy, ha nincs olyan kis csövecske akkor a tanksapkán kell lenni egy kis lyuknak, ha nincs eltömődve, húzd le a benzincsapról a csövet és nyisd meg a csapot, hogy jól folyik-e belőle a benzin. Ha jól folyik akkor a karbiban lévő tűszelepet kell kicserélned mert elkopott és beragad, tehát folyamatosan elzárja benzint, én is így jártam, egy dellorto karbiba 1140 Ft egy tűszelep. A redrobogo.hu oldalon tudsz is hozzá rendelni.
Egy kis csőnek kellene kijönni a tanksapkából, azon kerestül kap levegőt, hogy a benzin jól tudjon folyni a karbiba. Ha az el van tömítva akkor a karbin keresztül kap levegőt aminek azaz eredménye, hogy nagyon kevés benzint tud átereszteni, nemtud annyi benzin a karbiba folyni amennyi a motoronak kellene. Ez akár a dugó megragadásához is vezethet.
és am ez hol van?
A tank tele van:D
B verzio: tankszellőző