Zoltán: Bizony hagyjuk, mert te jönnél ki rosszabbul. Ideje volna már felfogni azt a tényt, hogy nem olyan „segédmotorok” vannak, mint a régi nagy szocializmusban. 88 környékén az aprilia piacra dobta az AF1 50 Sintesi Replica-t, amely 50ccm-es, nem 2 felömlős, vízhűtéses, 6 sebességes stb. és végre képes volt 85-90 Km/h-ra (fojtás nélkül). Ez a motor is 90-100 kg volt és képes volt ekkora sebességre, nyilván nem 100-160 Kg-os pilótával, legyen csak 70-80 Kg. Az RS-t és a Prima-t 93 után kezdték gyártani, ez a két modell már csak hab a tortán, mind a kettő képes gyárilag 100 Km/h-ra (Cagiva esetében a Prima „R” széria, hiszen az már Gianelli sportrezo-val, 21-es Dellorto-val szerelt…). Ideje volna már ezeket a tényeket elfogadni és tényleg ne vedd sértésnek, mert nem annak szánom. Ha bizonyíték kell, ülj fel egy ilyen motorra. Ha már meg volt, elnézést (de akkor a masina nem volt jó, amit próbáltál). Apropo, az óra csalás… Mihez képest csal? –ez a kérdés. Nekem se a Prima-mnak se az RS-nek nem csalt az órája, autóval lett lemérve, ha ez a mérvadó (nekem nem).
Diegos: Egy 3 sebességes Prima valóban nem feltétlen fog lassabb lenni, mint egy 6 sebességes, de biztosan nem fog úgy húzni. Ha igen, akkor a hiba a beállításokban keresendő (vagy a 3 sebisben vagy a 6 sebisben), elsősorban karburátor, áttétel, de akár lehet kipu, hengerszett stb. Értelemszerűen.
Független vélemény: A Simsonokat ne hasonlítsuk már a sportmotorokhoz (Prima, RS, TZR stb.), két különböző kategória. A Simo nem arra lett készítve, hogy villogjanak vele, vagy éppen száguldozzanak. A Simson egy kiváló tanulómotor vagy munkaeszköz, alacsony fogyasztással, hosszú élettartammal (bánásmódtól függően). Én Simo-n tanultam meg motorozni, nem szégyen, a váltás öröme, hhhajjjhh, jó is volt az.
Kompletten érdekel mindennel ami rajta van? Azért kérdeztem mire van szükséged pontosan h ugy mondjak árat.
De te is mondhatsz vmit mennyit szánnál rá.Vmiben biztos megtudunk állapodni.
Hát pont ezaz h nem mindenki 15éves h kamuzzon össze vissza egy kis 50ccm-esről, a vágyam meg nehogymár azlegyen h 100al menjek Azér ezeken már tulvagyok... Egyébként ha a cbr-eknél járunk olyanom is volt már, ami vitte szintén 2személlyel a 135-öt.
És azt mikor fogod fel h nem gps-el mért sebességről van szó hanem óra szerintiről. Nyílvánvaló h minden óra csal valamennyit.Én olyat szoktam csak leírni amiben személyes tapasztalatom van direkt h ne állítsak hüyleséget, neked volt már a 2 közül bármelyik is a lábad között?
kiváló menetellenállás képlet van ennek a kiszámítására.
Sőt, nem is kell erőltetni a szürkeállományt, mert létezik letölthető program ugyan ilyen céllal ( pl:motorism)
nem mindenki 15 éves nyikhaj, aki nulla tudással hazudozik össze vissza.
valamint, én a világon semmit sem szeretnék neked bebizonyítani, a te dolgod, hogy nem tudod egyeztetni a valóságot és a vágyaidat.
Tele van a motoros világ 90 et tudó széria robogókkal,190 et tudó rs ekkel, mitokkal, 130 felett szaggató kis ciberékkel.
Alkatrészekben árulom már de vedd meg mindet és rakd össze újra
Hát képzeld az én 3sebességesem ráadásul még jobban is gyorsult mint 6sebességes társai, onnan tudom h két 6-os ellen is kipróbáltam anno.De tudhatnád h a sebbeség fokozatok száma nem feltétlenül jelent végsebesség beli különbséget.
Amúgy azt tényleg elhiszem h a kis simoid 80ig se mennek
Jah és merem remélni h a köv. hozzászólásodban előállsz vmi egyszerű de nagyszerű képlettel amivel bebizonyítod nekem hogy x lóerő mekkora tömeget mekkora sebességig képes felgyorsítani ugy h ez variálható legyen a kerék átmérővel és az áttételezéssel is, nah hajrá lángész
Egyébként meg gyárilag ha jól tudom 8hp a prima az enyémen teljes sportkipufogó rendszer volt plussz sportlégszűrő és nagyobb fuvókák a karbiban szal ez felment 10hp-ra is, annyi elég hozzá h elvigyen 100ig a különbség az h nemmind1 h hány másodperc alatt megy el addig félperc vagy 4 másodperc...
Áh de kegyetlenül fel lehet baszni az ember agyát a felesleges okoskodással.
Amúgy ha dobsz egy mail címet folytathatjuk ott