Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, most "akadt" fölös 50ezrem, és úgydöntöttem,hogy megkéne a mocit 70esre csináltatni.tudom,hogy hengert képtelenség találni, szóval kikellene maratni a jelenlegit... Tudtok valami jó helyet?!
Dugóval, kompletten mennyibe kerülne ez nekem?:D
Tipushiba :-(
Diegos, nekem is pontosan ugyan ez volt a baja:D
használtan vettem, 125-ös super cityről. u.a. mint az 50-esé. ha jól emlékszem misoctól vettem, keresd őt a cagiva klub fórumban.
Nekem is beszart anno az önindító de szintén csak kis fogaskerék cserére szorult, ugyanaz mint nálatok indításra csak kis kattanó hang néha néha beindult de egyre kevesebbszer aztán teljesen megszorult, az a kis fogaskerék egy idő után eldarálódik vagy elhajlik annak a cseréje sztem másoknál is megoldanó a problémát.
Még mindig van egyébként 2db eladóba darabja 2e huf.
két fog difi elöl az nagyon sok.
inkább egyel több elöl, és párral kisebb hátul, már persze, ha van ilyen.
Majd rájöszt te is
amúgy, mi a baja mindenkinek az önindítóval?Nekem is beszart, és egyszerüen meg lehetett csinálni...Nálam az a kis fogaskerék ami a tengelyen van (bendix?!) valahogy kijött a helyéröl,és beszorult... ,és még a szénkefék is totál kopottak voltak. ezt vettünk, a villanymotort mindenhol megtisztítottuk, és most úgy tekeri, mint még soha :-)
vagy, a bendix-el, mi a baj?:D
Neem, nincsolyan,hogy gyengébb,vagy erősebb:D
Amúgy, ezen is 20as dellortó karbi van, és gianelli rezó (képeken láthatod) letöltöttem egy ilyen gyári szervízkönyvet,és ottis 85km/h ír...
de, szerintetek a 13as helyett egy 15s lánckereket elbírna még?:D
És te honnan tudtál fesszabályzót venni?
nincs most
Szia engem érdekelne cagiva primához önindító kompletten bendixel mindennel.
Ha van lécci válaszolj. Helló.
nekem is volt hasonló töltés problémám, és fesz.szabályzót kellett cserélni. Am ha jól emléxek akkor ezekben tekercs tölt.
Hali!
Csak tényeket közöltem.

Megnéztem a mocid, és ez a Super City gyengébbik kivitele, erről a festésed árulkodik. Az erősebbik kivitel piros festést kapott. Mindez gyári esetekben igaz, persze. Az erősebbik City-n nagyobb a karburátor, egészen pontosan egy 20-as Dellorto van rajta, valamint Gianelli sportrezo kipuval rendelkezik. Haveromnak kiköpött ilyen gépe van (egyébként a blokk teljesen ugyan az mint a Prima-kban). Neki 5 felet zabál, 95-öt megy, utazója 70. Jah, és gondolom, az áttétel nagyobb rajta, erre már sajnos nem emlékszem.

Ha nagyobb utazót akarsz, az csak a pénztárcádtól függ. Ha maradni akarsz 50ccm-nél, tegyél rá nagy karbit, nagyobb áttételt, ha nincs sportkipud, akkor heréltesd a gyárit (50esnél nem feltétlen kell).
de tolómérővel azt megtudod mérni h mien széles lenkerék lehuzó kéne bele, le méred h mien széles a luk:D
Nincs menetfésüm amivel megtudnám mérni.
Hello ha az italmondot felhívod és előte leméred a lenkerékbe mien menet (mien széles) van akkor ott bemondod és ott tucc hozzá vagy úgy keressel neten.
na,jólvan eléglesz már a veszekedésböl:D
Az nekem a gondom,hogy a supercity-m legvége 85km/h... elöl 13as lánckerék van, és egy 80as utazó legalább kéne... :/ szerintetek elöl 15-s lánckereket elbírna? mert, 7ezertöl,kb 9ezerig húz faszán, és 6.kba is könnyedén kigyorsul 80ig(9ezresen)
valakinek lenne eladó?:D
vagy, esetleg 70es hengert honnan tudnék szerezni hozzá?
találtam egy lendkeréklehúzót szerintetek ez jó lenne a primához? SZERSZÁM LENDKERÉK LEHÚZÓ DERBI / MBK / RIEJU

19 * 22 * 1*1,5 MM DUCATI - BOSCH
Hali.
Valaki légyszives segítsen Van egy kis problémám a motorral vagyis a töltéssel, az a helyzet, hogy alacsony fordulaton van töltés magasbb fordulaton pedig nincs. Nézegettem a szerelési útmutatót és ott az áll, hogy generátoros a töltése ez esetben szénkefe lenne a bűnös? Végignéztem az egész elektronikát, a feszültségszabályzó is szépen megkapja cuflát de ha magasabb fordulatra húzom neki akkor eltünik a töltés. 6 ebességes változatról van szó. Ezek akkor most töltötekercsesek vagy pedig generátorosak? A gyújtáshoz még nemtudtam hozzáférni mert nincs lenkeréklehúzóm, ilyen rosz fagyos útviszonyok közt pedig még nemakarok elgurúlni vele az esztergáyloshoz hogy faraglyon hozzá egyet. Esetleg valaki tudna egy képet mutatni a gyújtásról? Előre is köszi!
Akkor én értettelek félre. Jól van kolléga, ezt is kitárgyaltuk akkor!
Nem szívelem?
Ezt honnan veszed?
Semmi bajom velük, sőt pont a prima tetszik a kicik közül.
Persze, nyilván megvannak a maga nyavajái, hiszen kb egyidős konstrukció az utsó cimconyokkal.
(ha már ide lettek keverve feleslegesen:)
Hello!

Jaj, dehogy is. Csak az szűrtem le a mondataidból, hogy nem szívleled igazán ezeket a masinákat, kicsit hitetlenkedsz. Nem azt állítom, hogy soha nem volt dolgod ilyenekkel. Gondolom én, hogy rossz a tapasztalatod róluk. Nyugi, nem az adatlapod alapján vonok le következtetéseket, miért tenném. Egy internetes portálon keresztül úgy sem ismerlek meg, nem látom a szakmai múltad (ami biztosan nagyobb mint az enyém). Miért ne láttál volna 30 évnél fiatalabb motort? Hát ennyire rosszindulatú lennék? Mondjuk ki nyíltan, mindekinek meg van az a motortípus, amit ő kedvel, és néha igen is, kicsit elfogult azzal kapcsolatban. Én legalábbis biztosan így vagyok vele. Nem szégyen az.

További szép napot!
cagiva.cocis (kukac) gmail.com
Hagyjuk.

Az mondjuk azért érdekelne miért gondolja bár ki is, hogy nem láttam még 100 méternél küzelebbről 30 évnél ujabb konstrukcióju motort...

Nyilván, ha lecsrélem az adatlapomat rs 250 re, akkor hitelesebb lesz a mondóka, mert nyilvánvalóan nem azt nézed te sem, hogy mit mondok, hanem, hogy KI MONDJA.