vedd ki a nívópálcát,alul talalsz 1 leeresztő-csavart..azt kell kihajtanod, kis tál v vmi alá..azt had follyon..végén picit megdöntöd a gépet h kifolyon az utolso csepp is.. nekem vmien motul szintetikus olajat rakott bele szerelő mikor nála járt a gép,de volt már ben 10-w40es 4t motorolaj is.
Hát nekem nem mitom van... Dem ajd lesz:D Hát ugy emléxem (amikor tesóm csinálta) hogy az idomzat alsó részét kell lebontani hozzá ahol általába a cagiva felirat van! És van egy csavar ott lekell engedni, de h melyik az foglamam sincs... És van egy másik vhol a teteje környékén ott pedig fel kell tölteni... Hát ha jól tudom ugyan olyan kell bele ami eddig volt benne...
Átkozott üres fokozattal van bajom.Normálisan csak kettőből lehet beletenni üresbe.Elsőből meg nem találja.Olvastam itt hogy másnak is volt ilyen gondja,ezért gondoltam hogy egy váltóolajcsere nem ártana
Szégyen nem szégyen de naon hülye vok a szereléshez.Max. ha gyertyacsere van megcsinálom. Le tudnád ide vázolni ha megkérlek hogy mettől-meddig bontsak,hol eresszem le az olajat meg hogy milyen olajat ajánlasz bele?Köszi
Hát sztem nem egy bonyolult művelet... De ha annyira nem bizol magadban, keress egy ismit aki megcsinálná neked... sztem felesleges egy olajcsere miatt elvinned szerelőhöz!
Hát indexet végülis bármilyen sarki boltba tudsz venni. Kimondottan mitohoz nem tok oldalt mondani, de itt van hozzá pár dolog: http://www.italmondo.hu
Hali!Tudtok olyan címet adni ahonnan Mito alkatrészeket rendelhetnék neten?Motorilag okés a gép,de indexek letörtek egy éjszakai moci során,gödörbe hajtottam egy 90km/h-val és csusza volt
Ez szubjektív dolog,nekem a 2-es jobban bejön,gyári versenymotor forma,az Evo meg erőltetett 916 replica(na persze nem hánynék tőle) Én nyugodtabb lennék egy marék pénzzel a zsebemben,ha behal a blokk. Én még az is lehet,h emiatt leadom I-es Mitora a szintet csak jó állapotú legyen
Én a 2-est venném,az árkülönbözetből,ha gebasz akár újjá is tudod varázsolni,80 ccm után meg elég a 125,ki tudja,h a polini szett mikor nyírja ki a főtengelyt,meg,ha azt is cserélni kell 126 az új
Hát ebben is megelőztelek,de most udvariasan
Nekem nagyon tetszik,pont ilyet keresek,170-et megy végre,DE ez a felújítás előtt volt,mióta fel lett újítva nem próbálta és nem ment vele...hmm + 7 litert eszik,ha finoman használod és 11!-et ha huzatod! Tudom olasz,meg 2 ütemű meg pörög,de nekem ez sok,mikor az NSR egész pontosan fele ennyit evett
mindenképpen 600-ast akarsz venni? én is 6-ost akartam de aztán csak 750 lett belőle de egyáltalán nem bántam meg. ha érdekel 750-es nézd meg az enyém:
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/144594/
Lenne egy kérdésem... SZtetek egy 94es mito evo-t 160as polini hengerrel 5000km-el 34es karbival és gianelli kipuffal 470 vagy egy 93 as kitünő állapotúalap 2es mito-t 300ért?
Nekem egyelőre se jogsim,se ruhám nincs,szóval kivárok
Mitosok! Nektek mennyit eszik?
Jelenleg még a szervízben van,csak akkor hozza el mikor van vevő
Gyakorlatilag a szervízbe megyek érte
Nekem nagyon tetszik,pont ilyet keresek,170-et megy végre,DE ez a felújítás előtt volt,mióta fel lett újítva nem próbálta és nem ment vele...hmm + 7 litert eszik,ha finoman használod és 11!-et ha huzatod! Tudom olasz,meg 2 ütemű meg pörög,de nekem ez sok,mikor az NSR egész pontosan fele ennyit evett
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/144594/
Jelenleg szegeden van
Már nem azért csak eddig 2 ilyen gsx-rt néztem meg és mind a ketten át akartak baszni.
és feljelentettek egyébként?