császtok!
Volna egy kérdésem azokhoz akik értenek valamicskét az elsö telóhoz!Én most szedtem szét az elejét a
gépnek mert most lessz festve az egész sárkány és ez alol a két telószár sem kivétel!
És azt vettem észre mikor kint volt mind 2 hogy az egyik olyan mintha nem volna benne olaj de ha
az aljánlevö csavart elkezdem kifelé tekerni akkor jön az olaj rendesen!A másiknál olaj ügyben ugyanez a helyzet de az nehezen megy össze és szétfelé is lassan jön és hallani hogy megy benne az olaj!
Ennek igy kell müködnie?Vagy ez baj?mondjatok már valami okosságot!Köszi!
csá!
hello! De igen, kanizsai mito, törötten a telekinél.... vegyél fel msnre, jó lenne ismerkedni... cserhátis vok, jelenleg fekete eladó mitoval edem89@msn.com
ha felvettél ott dumálunk, ha nem, akkor itt
Üdv: Edem
Hello.... mintha nem vágtalak volna át tudtommal... törés előtt 500 km-el volt olajcsere KOMOLYAN
amúgy 8 deci olaj lett beletöltve, nézd meg nem csöpög e vhol... el kell érnie a nívót
80 fok? mitcsinálsz te azzal? nálam 40 fok melegben nem ment 68-70 fok fölé.... szal nézt át a motort...
hali. a leptetovilla miatt lehet, vagyis gyarilag ilyen nemtom pontosan de teny hogy minden havernal akad, nalam is de nekem nem dob ki sehonnet semmi csak meg guruljon es akkor rakom urest. Van amikor allo helyzetben is betom rakni(jaro motor, 1 be vok).
udv
udv
Nezd meg a gyertyadat,,, ha a dugo fenn van es teljesen kokszos akkor a koksz beizzik es utógyujtas...
a ha a szimering rossz akkor elsem indulna. Ha a gyuru eltorik akkor gaz van de annak durva ,mellekzajai is lehetnek meg persze kompressziovesztes.
udv jo szerelest
Olajcsere volt ahogy mondtad vagycsak hogy jol hangozzon?
nemszámit de akkor tényleg milyen olaj van benne?
mert csak ha 80 fok körül jár a mutató szal rendesen meleg a motor akor csinálja, néha!
ma pl beinditottam és semi baj nélkül minden rendben volt
mert ha nivo pálcát kihuzom full száraz azaz épphogy a vége olajos kicsit,
meddig kéne lennie?
jelzést se látok rajta
én még nem ültem olyan miton,sem aprilian amelyik könynen vette volna az üreset állóhelyben..miközben guurlsz,akkor kell bepöccinteni,azt csá:)
Fahee: voltatok kaposvaron?
milyen szimering?, és attol lehet hogy miközben inditom, akkor néha durranjon eggyet és szikrázzon a kipufogó? mint vmi 1000es négyütemű? tuning amugy meg babakék színe van nem szürke, és miért van az hogy a www.italmondo.hu weboldalon semmi sincs cagivahoz csak egy kurva hatsofékbetét?
óh én lazán felküldöm 80 fokig
de ebbe a dögmelegbe nemis csoda nemlehet kint megmaradni!
Volna egy kérdésem azokhoz akik értenek valamicskét az elsö telóhoz!Én most szedtem szét az elejét a
gépnek mert most lessz festve az egész sárkány és ez alol a két telószár sem kivétel!
És azt vettem észre mikor kint volt mind 2 hogy az egyik olyan mintha nem volna benne olaj de ha
az aljánlevö csavart elkezdem kifelé tekerni akkor jön az olaj rendesen!A másiknál olaj ügyben ugyanez a helyzet de az nehezen megy össze és szétfelé is lassan jön és hallani hogy megy benne az olaj!
Ennek igy kell müködnie?Vagy ez baj?mondjatok már valami okosságot!Köszi!
csá!
ha felvettél ott dumálunk, ha nem, akkor itt
Üdv: Edem
amúgy 8 deci olaj lett beletöltve, nézd meg nem csöpög e vhol... el kell érnie a nívót
80 fok? mitcsinálsz te azzal? nálam 40 fok melegben nem ment 68-70 fok fölé.... szal nézt át a motort...
udv
Nezd meg a gyertyadat,,, ha a dugo fenn van es teljesen kokszos akkor a koksz beizzik es utógyujtas...
a ha a szimering rossz akkor elsem indulna. Ha a gyuru eltorik akkor gaz van de annak durva ,mellekzajai is lehetnek meg persze kompressziovesztes.
udv jo szerelest
nemszámit de akkor tényleg milyen olaj van benne?
mert csak ha 80 fok körül jár a mutató szal rendesen meleg a motor akor csinálja, néha!
ma pl beinditottam és semi baj nélkül minden rendben volt
mert ha nivo pálcát kihuzom full száraz azaz épphogy a vége olajos kicsit,
meddig kéne lennie?
jelzést se látok rajta
Mennyibe kerül egy 160-as Polini szett?
1 év műszaki van rajta
Fahee: voltatok kaposvaron?
Mennyit kérsz a mito-ért? Hány éves?