ha működik az elektronikád akkor ne cseszegesd..nem fog jobban menni felül sem,mint amikor rendesen magától kinyit..de amúgy neked úyg történne a művelet h lehuzod a csatijait az elektronikádnak,majd elfordítod a power-motort abba az állásba,amikor teljesen nyitva van..
elől a gyári méretű 14es,hátul 44es(gyárilag 41) huhh..hát nem nagyon van oylan útszakasz ahol a végét nézegessem 140ig erőlködés nélkül fenn van,140fölött már pirosban (10e fölött) forog ,ez a végsebességtéma nem 1xű dolog..sokat számít az időjárás,szél,levegő hőmérséklete..de 150et már ment óra szerint, nagyon nem csalhat az órám plussba,mivel így is a /70es helyett /90es gumi van fenn elől:(
hali
tudna nekem segiteni régi mitora rá lehet rakni a teljes idomzatát egy evonak vagy ha nem akor a fejidom jó rá ja és igen a power szelepet hogy lehet kitámasztani? köszi
középtartományban lesz észrevehetően gyengébb..de 7000fölött nagyon megindul:) 4000ig jól húz,4-7 között van 1 hatalmas lyuk.. fogyasztás így is 6,5 lityi átlagban..de van becsukom és úgy járok vele,városban ideálisabb ha csukva van,esetleg dimbes-dombos hegyvidéki úton..ott inkább nyomatékból menjen..
nem a te bátyádnak volt Senna replika 2es mitoja?
hát azért köszi
szóval valaki tud segíteni nekem? hoy régi mitora evo idmokjók e illetve hogy tudom a "powerszelepet kitámasztani" kösz
tudna nekem segiteni régi mitora rá lehet rakni a teljes idomzatát egy evonak vagy ha nem akor a fejidom jó rá ja és igen a power szelepet hogy lehet kitámasztani? köszi
Az is piros freccia volt, de ha jól emlékszem azon nem volt rendszám
4-5mmes profilmélységgel!
Pályán szokták alkalmazni
nincsen valakinek egy mito farokidom+ülés eladó?
üdv.gábor
Az visszavett a teljesítményéből, nem?