ha újat veszel akkor ja, de nem biztos h olyan egyszerű az a folytás kivétele. ha használtat veszel akkor általába a kb 30 lovas verzióknak is 11 kw-os forgalmija van.
úgy is meg lehet oldani, hogyha már nincs benne a fojtás. az nsr-em nem egy erőgép, de a forgalmiban szereplő 6 kW-nál szerintem többet tud.
de nem én csináltam. én így vettem. az más dolog hogy nekem jó így
és azt meg lehet úgy oldani,h levizsgáztatásig 15 lovas aztán később kiveszem és akkor a rendőr sem szól elvileg a kw ért mert ugye A1 es jogsival 11 kw ig lehet vezetni. és folytatlan verzió?
SZIASZTOK! az lenne a kérdésem h a 2007 es mito tényleg csak 15 lóerős? mert ezt hallottam de 1.3 millióért kicsit keveslem + a 130 as végsebességével.előre is köszi csáó
hmmm... akkor én is vevő lennék egy komplett elektronikára . Meg ami még kell hozzá , mert nekem egy csavarral van kitámasztva és nincs meg hozzá a bowden (ha azzal rángatja).
Ollé ma meglett a műszaki a mocira !. Kb 10 perc volt:D mondja a srác rakjuk rá a fékpadra, lazán minden érték jó pedig az első pofáim kopottak voltak. Mondja na jólvan ez szép ennyi volt. Nem is hittem volna, hogy ennyire egyszerű lesz. De megvan az a lényeg. Kérdés amúgy:
Mi problémát tud okozni ha kitámasztja az ember a powerszelepet és az elektronikája nélkül megy vele mindig nyitott állásban? Max többet eszik nem?
Üdv! Kérdés: robogóval vagy 125/50-nel KRESZ szerint mehetek az M3-as bevezetőjén, mondjuk a fóti leágazásig? Asszem elvileg csak a budapest táblától számít autó pályának.
de nem én csináltam. én így vettem. az más dolog hogy nekem jó így
Mi problémát tud okozni ha kitámasztja az ember a powerszelepet és az elektronikája nélkül megy vele mindig nyitott állásban? Max többet eszik nem?
persze igényes kivitelű lesz ennyi pénzért!