Hi,keringeti az a vizet sztem, csak amíg a kiskörben,ahová a hőmérő is be van építve(hengerfej) nincs üzemi hőmérséklet,azaz kb 80-90 fok addig nem nyit a termosztát,ergo a hűtő sem melegszik. Kézrátétellel meg ne nézd meg,mert a henger akkor is k**va meleg,ha minden tökéletes! Hamar felmelegedhet még a henger,ha most újítottad fel a blokkot,amíg össze nem kopik teljesen,próbáld majd ki menet közben! De ezek alapján nem kell tartanod attól,h megragad...sztem.
Sziasztok!
Mito tulajdnonos szeretnék,egész pontosan II-es Mito-é. De az a gondom,hogy elég keveset találok neten,abból nem mind rendszámos és nem mind faja állapotú
Viszont I-es Mitoból akad jópár és szép is.
A kérdésem az lenne,hogy mennyibe fájna (és megoldható-e?) kicserélni az első futóművet fordított villára,mert tudtommal más műszaki különbség nincs? Kormánycsapágy,első felni,féktárcsa egyezik?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Karbon hangtompítót keresek mito1-re!
ha kel tudok adni helyette ALU-t!
ráfizetek meg mitomén csak valakinek legyen már eladó!
Röhely hogy semeik puruttya bontós nemárul ilyet...
elnézést kérnék a kivételtől meg aki nemárul is..
de ez hihetetlen!
cső emberek! ha valaki mito helyet kocsit szeretne van egy ajánlatom:) van egy fiat bravo 1,8GT-m! amibe beszámolnék mitot! ha kell hitel is megoldhato!
hi lenne még egy kérdésem..
beindult a masina de valamiért nagyon melegszik.. vagyis nem olyan vészes de nem keringeti a vizet a hűtőnek csak az egyik oldala volt meleg.. az óra szerint 50fok volt a víz de sztem több valamivel.. a henger meg meleg volt nem sokáig bírta a kezem... kb fél órát járattuk és akkor se keringette.. ez normális? nem tudom mert még soha nem is figyeltem az az igazság...
hi!
Köszönöm szépen!
a tűgörgőt rendeltem újat mégiscsak most azon a 2000ft-n nehogy újra megragadjon nekem!
aha este én is valami ilyesmit álmodtam meg! csak nem tudtam pontosan! köszi szépen mégegyszer!
Keverékkel indítsd be, töltsd fel olajjal, karbiról húzd le olaj csövét dugb bele olajba indítdsd be mocit, az olajpumpát húzd maxra, nem a gázt , és várd meg míg kimegy belőle az összes bubi
hi!
lenne egy kérdésem elég fontos és sürgős lenne
hogy az olajzásnál hogy kell lelevegőtleníteni? mert leszedtem a tartályt meg le a karbiról és most rakom össze és gondolom kiment belőle az olaj. új dugó megy bele stb
pls valaki help
Azt érzed hogy ha szét van hajtva. Ha nem húz úgy a motor ahogy kéne neki. De mondjuk ha 160as hanger van rajta, akkor ha gyenge, még a 125öshöz képest nem fog úgy feltűnni, de sztem egy 160asnak jobban kéne húzni mint egy sima 125nek. A teló pedig ezen sima, tehát nem fordított.
sima teló van benne.Saját vélemény hogyha megnézed az újabb nagyobb gépeket azokban is már fordított van,de sokan leszarják
a blokk állapotát meg hallásról megállapítod,ha csörög csattog akkor biztosan "kímélték" a lelkét
hogy lehet megállapitani hogy szét van e már hajtva a moci vagy nem?
-a hengerben megnézm a nyomást?
-müszaki vizsgáztatásnál nem nézik hogy mekkora hengerven benne?
-ezen milyen telo van ?(forditott?,melyik a jobb?)
jah menet közben már keringteti..
amúgy rossz volt a gomba...
Mito tulajdnonos szeretnék,egész pontosan II-es Mito-é. De az a gondom,hogy elég keveset találok neten,abból nem mind rendszámos és nem mind faja állapotú
Viszont I-es Mitoból akad jópár és szép is.
A kérdésem az lenne,hogy mennyibe fájna (és megoldható-e?) kicserélni az első futóművet fordított villára,mert tudtommal más műszaki különbség nincs? Kormánycsapágy,első felni,féktárcsa egyezik?
Válaszotokat előre is köszönöm!
nem innen valaki ?
ha kel tudok adni helyette ALU-t!
ráfizetek meg mitomén csak valakinek legyen már eladó!
Röhely hogy semeik puruttya bontós nemárul ilyet...
elnézést kérnék a kivételtől meg aki nemárul is..
de ez hihetetlen!
beindult a masina de valamiért nagyon melegszik.. vagyis nem olyan vészes de nem keringeti a vizet a hűtőnek csak az egyik oldala volt meleg.. az óra szerint 50fok volt a víz de sztem több valamivel.. a henger meg meleg volt nem sokáig bírta a kezem... kb fél órát járattuk és akkor se keringette.. ez normális? nem tudom mert még soha nem is figyeltem az az igazság...
szerintetek megvegyem ezt a mitot:
motor
190 ért adja a csávó
hogy lehet megállapitani a "hásználtságát"(a hangon, a vezetésen kivül)
valamilyen mérés vagy ilyesmi nincs
teljes motorfelujitás mennyibe kerül?
Köszönöm szépen!
a tűgörgőt rendeltem újat mégiscsak most azon a 2000ft-n nehogy újra megragadjon nekem!
aha este én is valami ilyesmit álmodtam meg! csak nem tudtam pontosan! köszi szépen mégegyszer!
lenne egy kérdésem elég fontos és sürgős lenne
hogy az olajzásnál hogy kell lelevegőtleníteni? mert leszedtem a tartályt meg le a karbiról és most rakom össze és gondolom kiment belőle az olaj. új dugó megy bele stb
pls valaki help
a blokk állapotát meg hallásról megállapítod,ha csörög csattog akkor biztosan "kímélték" a lelkét
-a hengerben megnézm a nyomást?
-müszaki vizsgáztatásnál nem nézik hogy mekkora hengerven benne?
-ezen milyen telo van ?(forditott?,melyik a jobb?)
moci