Cső!
Hát figyu ha rendesen mükszik akkor jó!Én nem álligatom a nyitási zárási témát mert sztem felesleges!
Amikor nyit a membrán akkor nyisson a power is ahogy gyárilag és kész!De van rajta csatlakozo is
ugye?Nem csak lognak belöle a kábelek és ugy kell kötögetni vagy ilyesmi?
Nem gyári is megfelel? mert nekem most készülget a prototipus és ha tökéletes lesz megy "sorozat" gyártásra és ilyen 8-10e ft környékén lesz és nyitási zárási fordulat állítható.
azért lett cagiva ,mert ez volt megfelelő állapotban ,és ez volt a legközeleb,valamint ismertem az előéletét..de amúgy mind2 márka motorjai makrancos pi..ák :D a mito vmivel megbízhatóbb,az aprilia pedig jobban ki van hegyezve..
amúgy úgy kell beállítani, hogy jól bemelegíted, majd az alapjáratot felveszed magasra. a levegőt teljesen becsavarod, és szép lassan tekered kifele, ahol megemelkedik a fordulat és legmagasabb lesz, ott van jól a levegő :) utána alapjáratott vissza
mikor mi néztük mitot, (evo) nem kellett sok levegő neki
34-es karbi. fuvókát nem tom de az biztos h jó nagy:)) nekem az a fura ha kevesebbet kapott akkor gyengébb volt. sokkal nagyobb halott tartomány volt közepes fordulaton, nem rúgott akkorát és csak 11-ig pörgött... de lehet h egy kicsit visszaveszek belőle:S
Üdvözlök mindenkit!
Véleményeteket szeretném kérni. Jó lenne vmi 125-ös, de melyik: RS125 vagy Mito?
Igazából márka, szín, formavilág irányába nem vagyok elfogult (tudom ez helytelen...) de nem ez számít számomra. Aprilia vagy Cagiva egyaránt tetszik.
Kíváncsi lennék, hogy futómű, fékek, kezelhetőség, váltó, motor, élettartam/futásteljesítmény és tuningolhatóság tekintetében milyenek egymáshoz képest.
Az áruk és a költségek kb egyformák lehetnek...
több levegő---több oxigén--szegényebb benzinlevegő arány,nagyobb hőképződés.
milyen karbid és mekkora főfúvókád van?
minél magasabb az üzemi hőd,ugyemlékszem tankönyvben úgy volt írva,hogy 60fok után 5fokonként(felfele) minusz 1 lóerő.ha nem is annyi,akkoris érezhető tzr-nél is,nem is kicsit,meg pl léghütéses robogóknál nagyon észrevehető ez.
de ez azóta van amióta több levegőt kap... multkor dugóban 96fokra felment ugyh félre is álltam. de pályán semmi para nincsen. ott iyen 75fokkal elvan. az sztem még normális.
h érted h gyenge a motor?
Hát figyu ha rendesen mükszik akkor jó!Én nem álligatom a nyitási zárási témát mert sztem felesleges!
Amikor nyit a membrán akkor nyisson a power is ahogy gyárilag és kész!De van rajta csatlakozo is
ugye?Nem csak lognak belöle a kábelek és ugy kell kötögetni vagy ilyesmi?