Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső!
Hát figyu ha rendesen mükszik akkor jó!Én nem álligatom a nyitási zárási témát mert sztem felesleges!
Amikor nyit a membrán akkor nyisson a power is ahogy gyárilag és kész!De van rajta csatlakozo is
ugye?Nem csak lognak belöle a kábelek és ugy kell kötögetni vagy ilyesmi?
Hali,

Nem gyári is megfelel? mert nekem most készülget a prototipus és ha tökéletes lesz megy "sorozat" gyártásra és ilyen 8-10e ft környékén lesz és nyitási zárási fordulat állítható.
Azért mito mert annak nem kávédaráló hangja van hanem fasza szívó hangja
Olcsóbb is,
és sztem erőben sincs lemaradva annyira :)
Csá!
Nem tud valaki power elekrtonikát eladot lehetöleg nem vmi csillagászati áron?
azért lett cagiva ,mert ez volt megfelelő állapotban ,és ez volt a legközeleb,valamint ismertem az előéletét..de amúgy mind2 márka motorjai makrancos pi..ák :D a mito vmivel megbízhatóbb,az aprilia pedig jobban ki van hegyezve..
Hali!
Igazán reagáhatnátok, hogy akinek Mito-ja van miért ezt és nem RS125-t választott?
Valaki jön közületek Szombaton Komáromba motorostalira ?ÉN ottleszek
külön a hangtompítóért mennyit kérsz? Képet valahogy rakjálmár fel!
ja hát most alapjárati rendszerrel olyan sokat azért nem játszol bele azthittem kivetted a légszűrőt vagy kissebb fúvókát adtál neki
ne nyulj hozzá elmegyaz,csak azt mondtam hogy pályán a 70fok már melegecske
úgyvan
bocs akkor hülyeséget beszéltem
Geri, akkor az enyém szar?
általában olyan 60-70 fok között van
azért mert ugyanilyen csak nincs rólla képem! de ugyan ilyen szóval!
és akkor miért olyanról raksz be képet ami NSR-re való?
akinek kell az szóljon és postai utánvétellel akkor elküldöm!
Hello!
valakinek nem kell arrow kipuf rendszer mitora? 35ezer semmi sérülés nincs rajta alig használtam és karbon dobbal van
amúgy úgy kell beállítani, hogy jól bemelegíted, majd az alapjáratot felveszed magasra. a levegőt teljesen becsavarod, és szép lassan tekered kifele, ahol megemelkedik a fordulat és legmagasabb lesz, ott van jól a levegő :) utána alapjáratott vissza

mikor mi néztük mitot, (evo) nem kellett sok levegő neki
semmit csak több levegőt kapott. a csavarral. meg picit az alapjáratot, mert több levegővel feljebb csúszott.
mit állítottál?
34-es karbi. fuvókát nem tom de az biztos h jó nagy:)) nekem az a fura ha kevesebbet kapott akkor gyengébb volt. sokkal nagyobb halott tartomány volt közepes fordulaton, nem rúgott akkorát és csak 11-ig pörgött... de lehet h egy kicsit visszaveszek belőle:S
Üdvözlök mindenkit!
Véleményeteket szeretném kérni. Jó lenne vmi 125-ös, de melyik: RS125 vagy Mito?
Igazából márka, szín, formavilág irányába nem vagyok elfogult (tudom ez helytelen...) de nem ez számít számomra. Aprilia vagy Cagiva egyaránt tetszik.
Kíváncsi lennék, hogy futómű, fékek, kezelhetőség, váltó, motor, élettartam/futásteljesítmény és tuningolhatóság tekintetében milyenek egymáshoz képest.
Az áruk és a költségek kb egyformák lehetnek...
több levegő---több oxigén--szegényebb benzinlevegő arány,nagyobb hőképződés.
milyen karbid és mekkora főfúvókád van?
minél magasabb az üzemi hőd,ugyemlékszem tankönyvben úgy volt írva,hogy 60fok után 5fokonként(felfele) minusz 1 lóerő.ha nem is annyi,akkoris érezhető tzr-nél is,nem is kicsit,meg pl léghütéses robogóknál nagyon észrevehető ez.
de ez azóta van amióta több levegőt kap... multkor dugóban 96fokra felment ugyh félre is álltam. de pályán semmi para nincsen. ott iyen 75fokkal elvan. az sztem még normális.
h érted h gyenge a motor?
ott már gyengébb a motor...
én tzr-em is most kap +1hűtőt mert ilyen 20fokokban má 70fok fölé megy