HELLO ! tudja -e valaki , hogy hol lehet külföldröl behozott CAGIVA motorhoz megszerezni az eredetiségi igazolást vagyis CERTIFICATE OF CONFORMITY (COC) papirt ? elöre is köszönöm !
Azt sajnos nem tudok semmi nem maradt a motoromból 2012-es hozzászólásra írtál.
Még egy külön olajzás tartálya van meg jelképes összegért nem kell tartalékba? elég egy borulás esés és ha törik ilyet nem kapsz már.
Motorikus cuccot igen mert blokk stimmel mitoéval
Még a szervezést sem kell túlzásba vinni, ha megelégszünk egy meglévő motoros programmal, amire csoportosan elmegyünk. Én például ezen biztos részt veszek: https://www.facebook.com/motor...
Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki bízik a motorjában, annyira, hogy be mer vállalni 6-700 km-t egy hétvégére (oda-vissza úttal együtt). Érkezési napon és a verseny után lehet bandázni kedvünkre.
Legjobb a programban, hogy akár egy fickósabb robogóval is esélyes lehetsz a győzelemre, ha tudsz térképet olvasni és körültekintően motorozol.
Az hogy ez egy házilag tákolt 50-es Super City. Guglizd ki az 50-est és a 125-öst. Hasonlítsd össze a felniket. A te motorodnak a hátsó kereke meg van fordítva, hogy bal oldalra kerüljön a lánc (eredetileg jobbos). Ott vannak a láncvilla jobb oldalán üresen a tartók a láncvédő műanyaghoz. A váz is vékonyka és már az alakja is kicsit, mint a 125-ösnek. A 125ös dupla kipus, ezen a kicsi 50-es kipu van.
Az a véleményem, hogy ki tudja, milyen blokk került bele, ez egy házi tákolmány. Én biztos egy forintot nem adnék érte. Egy valódi 125-ös Super City-t viszont szeretnék...
sziasztok véleményt szeretnék kérni ! cagiva super city 125 vélemény? power nem mindig nyit? meglehet csinálni ? mennyit fogyasztanak hogy mennek? sm szettel van :)
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy tudnátok e abban segíteni hogy hol találom, illetve van e egyáltalán a Super city 50-ben a kipufogóban fojtás.
Üresben pörög 12000-et de sebességben 9500-nál többet nem.
6.ban 9.5ezren 75körül megy alatt,100kiló vagyok. Elől 13 hátul 49 fogas lánckerék van. Ha csak ezt változtatnám meg mert mondjuk ne adj Isten fojtás nélkül sem több a vége akkor mennyit tudnék kicsikarni belőle mondjuk ha elöl 14 hátul 43 fog lenne?
Kiváló szerelőm van. Messze környéken csak ő mer, és tud foglalkozni a motorral, mind alkatrész ügyileg, mind javítás terén.
Eddig nem sokat csinált a motoron, de sokat javult a gép. Erősebb lett, és a hangja is szebb, nem az az éjszakai szúnyog, hanem egy dühöngő bika. Nincs mellékhang.
Meglett csinálva a kipuff, új gyári bowden külső-belsőt kapott, be lett állítva a karbi rendesen, és olajpumpát is cseréltek, mert eddig fullon zabálta az olajat.
Én sokat nem konyítok a bütykölős részéhez.
De bízom benne, hogy a szerelő meg tudja csinálni. Ő nem egy magánszemély, aki gondolt egyet, oszt belevágott. Hivatásos szerelő.
A motor már egy ideje csinálja ezt a dolgot, de aztán, volt hogy megjavult, s Decemberben már feladta.
Önindítóval sose indult. Talán melegen, egyszer-kétszer, de gyakran volt, hogy úgy sem.
Elvileg van valami műszer, ami le tudja mérni az egyik elektromos cucc működését. Viszont, a valódi probléma csak akkor jön fel, ha szét lesz boncolva.
A cuccok legjava még gyári benne.
A lamelláékat kivéve, ami a blokkot illeti.
Karbi Dellorto.
Elöregedett, már épp itt az ideje a cserének.
Ugyanakkor, erősen aggódom a motorért.
Szia!
Remélem jó szerelőd van, alapos, és nem lehúzós fajta.
Az is lehet, hogy olcsón megúszod, bár nem vagyok távgyógyász. Sok helyről hallottam, hogy ha rosszul van feltéve a lendkerék, akkor elnyírja a reteszét és el tud fordulni a főtengely végén. Ettől elmegy a gyújtás időzítése és egyre romló tendenciát mutatva elgyengül a motor, aztán meg is áll. Én azt mondom, először keresd meg a hibát, csak utána szerezz be alkatrészt! Ennél olcsóbb megoldás nem létezik.
A gyertya erős beköpködése lehet rossz gyújtástól is, de utána kellene nézni, hogy a karbi nem dugult-e el, vagy nem főtengelyszimmeringes-e a motor. Onnan szívhat váltóolajat, ami pillanat alatt beborítja a gyertyát.
Igen, legfőképpen gyújtás része kellene.. Alaplap, Tarfó..
Bár még a fene se tudja, miért makacskodik.
Gyertyacsere után (mert az előzőt alaposan beköpte) futott 13km-t. aztán, elkezdett lövöldözni, már majdnem lehasaltam a földre vele, olyan puskalövés hang jött ki a kipuffból, ezt követően pedig ledadogott, zuhant a fordulat, és megállt. Eljátszotta 3× s most már be se indul.
Világítás, indexek működnek, így fesszabi nem lehet az oka.
Mivel , megy vissza a szervizbe, így kellenének alkatrészek. A szerelő nem mondott túl jó dolgokat. Vagy lesz, vagy nem. De szerinte kevés az esélye, mert koros motor. Alkatrészeket már nem gyártanak.
Ha tudnék neki legalább ezzel is segíteni, az jó volna.
Kevesebb ideig áll ott a műhelyben.
E-bay-ban nem bízok. Vagy azt küldik, amit valójában ígértek, vagy téglát.
Esetleg azt, csak sokkal rosszabb állapotban.
Ezért kéne valami magyar cég, esetleg.
Szia!
Miért szeretnél új alkatrészeket? Gyakorlatilag minden Freccia, MitoI-II, Cruiser, K7, Super City, stb... Kokusan rendszere jó hozzá. Az alaplap, trafó biztosan, a CDI-ből lehet hogy néhány újabb Miton már más az előgyújtást szabályozó görbe.
Foghatsz hozzá néha ebayen eredeti, új alkatrészt, de garantáltan sokszorosáért egy jó állapotú bontottnak.
Sziasztok!
Motorom, Cagiva Elephant - Tamanaco, gyújtáshibával küszködik.
Hogy mi az oka, Trafó, alaplap, vagy valami más, egyenlőre nem tudni.
Viszont,
Tudtok esetleg olyan helyet, céget, ahol új alkatrészeket lehet hozzá beszerezni? Gyári, vagy utángyártott.
Még egy külön olajzás tartálya van meg jelképes összegért nem kell tartalékba? elég egy borulás esés és ha törik ilyet nem kapsz már.
Motorikus cuccot igen mert blokk stimmel mitoéval
Supercytihez,125, 7 seb,keresek powerszelep vezérlő elektronikát.Elvileg 6 vezetékes.
Tud vki működőképes eladót?
Jó régi a hirdetésed,de azért megkérdezem,hogy szivató karod bowdennel együtt nincs-e?
https://www.facebook.com/motor...
Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki bízik a motorjában, annyira, hogy be mer vállalni 6-700 km-t egy hétvégére (oda-vissza úttal együtt). Érkezési napon és a verseny után lehet bandázni kedvünkre.
Legjobb a programban, hogy akár egy fickósabb robogóval is esélyes lehetsz a győzelemre, ha tudsz térképet olvasni és körültekintően motorozol.
Cagiva Elefant 125
Milyen és mennyi vátóolaj kell bele?
Köszi a segítségeteket!
Dudi
Az a véleményem, hogy ki tudja, milyen blokk került bele, ez egy házi tákolmány. Én biztos egy forintot nem adnék érte. Egy valódi 125-ös Super City-t viszont szeretnék...
Milyen blokk van ebben a motorban?
Az lenne a kérdésem hogy tudnátok e abban segíteni hogy hol találom, illetve van e egyáltalán a Super city 50-ben a kipufogóban fojtás.
Üresben pörög 12000-et de sebességben 9500-nál többet nem.
6.ban 9.5ezren 75körül megy alatt,100kiló vagyok. Elől 13 hátul 49 fogas lánckerék van. Ha csak ezt változtatnám meg mert mondjuk ne adj Isten fojtás nélkül sem több a vége akkor mennyit tudnék kicsikarni belőle mondjuk ha elöl 14 hátul 43 fog lenne?
Köszönöm szépen.
Üdv.
Kiváló szerelőm van. Messze környéken csak ő mer, és tud foglalkozni a motorral, mind alkatrész ügyileg, mind javítás terén.
Eddig nem sokat csinált a motoron, de sokat javult a gép. Erősebb lett, és a hangja is szebb, nem az az éjszakai szúnyog, hanem egy dühöngő bika. Nincs mellékhang.
Meglett csinálva a kipuff, új gyári bowden külső-belsőt kapott, be lett állítva a karbi rendesen, és olajpumpát is cseréltek, mert eddig fullon zabálta az olajat.
Én sokat nem konyítok a bütykölős részéhez.
De bízom benne, hogy a szerelő meg tudja csinálni. Ő nem egy magánszemély, aki gondolt egyet, oszt belevágott. Hivatásos szerelő.
A motor már egy ideje csinálja ezt a dolgot, de aztán, volt hogy megjavult, s Decemberben már feladta.
Önindítóval sose indult. Talán melegen, egyszer-kétszer, de gyakran volt, hogy úgy sem.
Elvileg van valami műszer, ami le tudja mérni az egyik elektromos cucc működését. Viszont, a valódi probléma csak akkor jön fel, ha szét lesz boncolva.
A cuccok legjava még gyári benne.
A lamelláékat kivéve, ami a blokkot illeti.
Karbi Dellorto.
Elöregedett, már épp itt az ideje a cserének.
Ugyanakkor, erősen aggódom a motorért.
Remélem jó szerelőd van, alapos, és nem lehúzós fajta.
Az is lehet, hogy olcsón megúszod, bár nem vagyok távgyógyász. Sok helyről hallottam, hogy ha rosszul van feltéve a lendkerék, akkor elnyírja a reteszét és el tud fordulni a főtengely végén. Ettől elmegy a gyújtás időzítése és egyre romló tendenciát mutatva elgyengül a motor, aztán meg is áll. Én azt mondom, először keresd meg a hibát, csak utána szerezz be alkatrészt! Ennél olcsóbb megoldás nem létezik.
A gyertya erős beköpködése lehet rossz gyújtástól is, de utána kellene nézni, hogy a karbi nem dugult-e el, vagy nem főtengelyszimmeringes-e a motor. Onnan szívhat váltóolajat, ami pillanat alatt beborítja a gyertyát.
Igen, legfőképpen gyújtás része kellene.. Alaplap, Tarfó..
Bár még a fene se tudja, miért makacskodik.
Gyertyacsere után (mert az előzőt alaposan beköpte) futott 13km-t. aztán, elkezdett lövöldözni, már majdnem lehasaltam a földre vele, olyan puskalövés hang jött ki a kipuffból, ezt követően pedig ledadogott, zuhant a fordulat, és megállt. Eljátszotta 3× s most már be se indul.
Világítás, indexek működnek, így fesszabi nem lehet az oka.
Mivel , megy vissza a szervizbe, így kellenének alkatrészek. A szerelő nem mondott túl jó dolgokat. Vagy lesz, vagy nem. De szerinte kevés az esélye, mert koros motor. Alkatrészeket már nem gyártanak.
Ha tudnék neki legalább ezzel is segíteni, az jó volna.
Kevesebb ideig áll ott a műhelyben.
E-bay-ban nem bízok. Vagy azt küldik, amit valójában ígértek, vagy téglát.
Esetleg azt, csak sokkal rosszabb állapotban.
Ezért kéne valami magyar cég, esetleg.
Miért szeretnél új alkatrészeket? Gyakorlatilag minden Freccia, MitoI-II, Cruiser, K7, Super City, stb... Kokusan rendszere jó hozzá. Az alaplap, trafó biztosan, a CDI-ből lehet hogy néhány újabb Miton már más az előgyújtást szabályozó görbe.
Foghatsz hozzá néha ebayen eredeti, új alkatrészt, de garantáltan sokszorosáért egy jó állapotú bontottnak.
Motorom, Cagiva Elephant - Tamanaco, gyújtáshibával küszködik.
Hogy mi az oka, Trafó, alaplap, vagy valami más, egyenlőre nem tudni.
Viszont,
Tudtok esetleg olyan helyet, céget, ahol új alkatrészeket lehet hozzá beszerezni? Gyári, vagy utángyártott.
Ha esetleg érdekes lenne valakinek...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_raptor_650_i.e_gyonyoru_15895km_plusz_extra-8640178
Ne sajnáld a jó FULL szintetikust bele... (meghálálja )
És még az oljaszűrőjének a számát valaki ha tudja megköszönném ! :)