Sziasztok.
Lenne egy kérdésem remélemtudja valaki Szeretnék venni egy Cagiva super city 50es motort.
A tulaj azt mondta,hogy pówerszelepes, de én úgy tudom csak
a 125 medelben van pówerszelep.Vagy esetleg 50es modelbe is raktak az olaszok.
Üdvötlettel Laci.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Cagiva Cruiser 125-öst és lenne néhány kérdésem vele kapcsolatban,ha valaki ismeri a típust és esetleg segítene!
-szeretnék kapcsolási rajzot szerezni,de a neten eddig még nem találtam,merre érdemes keresni?
-azt olvastam,hogy a blokk megegyezik a C9 Frecciával,esetleg még másik modellével is?
-olcsó alkatrészlelőhelyek?ugyanis a kuplungkosár egyik rugótartója le volt törve(az eladó "elfelejtette" megemlíteni),csúszott a kuplung mikor megvettem.Ideiglenesen megoldottam,de kéne egy új/bontott k.kosár+lamellák.
-a blokkban/váltóban levő csapágyak,tűgörgők,szimmeringek mérete és darabszáma érdekelne,felújítás előtt be szeretném szerezni mindet.
Igen, pont itt van a kutya elásva. előírt gyertya van benn és tökéletes a színe. Se korom sem pedig olaj nem látszik rajt, az az "őzbarna" színű amilyennek kell lennie. Szóval fura hogy kisebb fúvóka és mégis jobb az égése? A nagyobb fúvókánál pedig látszott hogy nem égeti el rendesen az üzemanyagot
Kis lépésekben kell haladni.A gyertyakép a mérvadó.Persze nem"papás"tempóval...A gyertya hőértéke is fontos.Egy magas hőértékű mindig sötét marad,az alacsony meg világos.Sőt öngyulladást,túlmelegedést is okozhat.A Gyári ajánlást tartsd szem előtt!A gyárban azért csak volt pár hozzáértő mérnök...
Amúgy valaki tudna segíteni powermotor bekötésénél? Most szereztem egyet, és teljesen mások a csatlakozók és a színek is benn. Mit hova kellene kötni? vagy valaki tudna egy képet felrakni róla? nagyon megköszönném
Köszi a segítséget. Csak abból indultam ki hogy a 130-al nagyon sok benzint kapott amit nem égetett el. Még a kipufogó is benzines volt, ebből gondoltam hogy talán a kisebb jobb :)
A 94-es főfúvóka nagyon kevés lesz. Még a 130 sem sok. Én 138-al hasznlom a 125-öt és inkább szegény, mint dús a keverékem. Ez persze függ az úszótól is, de azért ne 36-osával állítsd a fúvókát, mert Super Cityn vidáman vitte a 160-at, pedig annak a légellenállása nagyobb, mint egy egyébként is áramvonalasra tervezett Frecciának. Csak ismételni tudom magam: nagyon óvatosan, apránként és biztonságra törekedve állítsd a motorod, mert ez a henger nem olyan bombabiztos, mint a gyári. Ellenőrizd a gyertyaképet, szép barna legyen!
Igen még az. A héten alakult úgy hogy "időm" volt és elkezdtük átnézni a motort. mint írtam mikor megvettem 85-90-nél többet nem akart menni. ezt betudtam annak hogy biztos a power szelep okozza a gondot blablabla. Nem pörgött ki 8ezernél többet valamint furcsállottam hogy erőltetett a pörgése. Szétszedtük a karbit és a fő fúvóka mérete 130-as volt. kicseréltük 94-re és kis levegő utánaállítás és máris kipörgi a 10 ezret is. valamint a végsebesség 100km/h. Majd levettem a power házat és láttam hogy a nyelv nincs rajt csak a csonk. De ha 160-as a henger akkor alapból többet kellene mennie mint szutykos 100, vagy van amit még meg kellene néznem? Mert akkor valami nagyon nem kóser...
Szia!
Egyszerre nehezíti és könnyíti meg a dolgodat. Ez a henger a 160ccm Polini, aminek szélesebb a kipufogószelepe a bármelyik Cagiva hengernél, és összesen egyféle létezik hozzá. Még azt sem hinném, hogy különösen ritka kincs lenne a bontókban, vagy a motorosoknál, mert ez a henger sajnos elég gyakran szorul meg, vagy teszi tönkre nagy nyomatékával a hajtókarcsapágyakat. Szóval sok belőle a kukás, amikből csak el kell csípni egy nyelvet.
Ha nem akarod, hogy a tied is így végezze, érdemes néhány alapszabályt lefektetni:
1.) Mindig legyen tökéletes állapotú a hajtókarcsapágyad, mert ez a henger a gyári erők dupláját képes rászabadítani. Ha kicsit is kopog már a motor, azonnal szétszedés és hajtókar felújítás, mert drága hibát előzöl meg.
2.) Érdemes egyedi hengerfejet készíteni hozzá. A szett beszerelésekor a használati utasítás szerint ki kell bővíteni a hengerfej préssávját. Ez azonban nem elég, a kamrát is érdemes bővíteni, ezzel csökkentve a sűrítési arányt. A csökkentett sűrítéssel a motor jobban fog pörögni (egyébként ez a henger nem nagyon veszi a fordulatot alapból), és a hajtókarral is sokkal kíméletesebben bánik. Külföldi fórumokon akad néhány tanács hogy milyen égéstérformák váltak be hozzá.
3.) Nagyon meghálálja a csatornák bővítését, optimalizálását, mert ez még a régi 60433-47702 alapján készült henger, azoknak a járatai meg finoman szólva sem a legújabb iskolát követik. De ez nem létszükséglet.
Nicasilos még a hengered?
Egy polini henger van rajt, és sorozatszám nincs az oldalán. az alján van a felirat hogy polini és még valami, de nem szedtem le még a hengert, szóval csak ennyit tudni egyenlőre.
Szia! Power nyelvből kb 5 féle létezik. Mérni és fényképezni kellene, hogy milyen kell neked. Mi a henger sorozatszáma? 60433? Olasz ebayon lehet kapni vadi újat, de nagyon horror az ára, több mint 20e. Ha használttat veszel nagyon nézd meg, gofy mennyire kopott, mert ha nagyon lötyög a helyén az nem egészséges.
Üdv!
Sziasztok. A mai napon szétszereltük a motoromat, mivel nem rég vásároltam és szeretném ha minden olyan lenne amilyennek kell. Nos a következő problémával szembeszültem. A power nyel ami elvileg egy villa alakú. totálisan sima az enyémen, mintha nem is lenne rajta semmi, csak egy kis szár. Ez mitől lehet? Valamint nincs valakinek egy ilyenje eladó?
Ha esetleg valakit érdekelne Cagiva Supercity 125 megmaradt alkatrészei egyben http://olx.hu/hirdetes/cagiva-...
hűtők,tartót,csövei,termosztá
t fedél,termosztát,olajzás tankja,szintjelzője,üresfokozat érzékelő,váltókar,hátsófék kar,1db tükör
Egy hibás hiányos alkatrésznek való power motor de pár alkatrész menthető belőle pl 100%ékos állapotú fogaskerekek áttételei
Az lenne a kérdésem, hogy 125ös Supercity és W8 légszűrőháza egyforma? illetve hogy légszűrőbetétet lehet még valahol kapni?
Így egy tizes
ők szereztek hozzá
Dugót hol vettel a W4-be?
Lenne egy kérdésem remélemtudja valaki Szeretnék venni egy Cagiva super city 50es motort.
A tulaj azt mondta,hogy pówerszelepes, de én úgy tudom csak
a 125 medelben van pówerszelep.Vagy esetleg 50es modelbe is raktak az olaszok.
Üdvötlettel Laci.
Nemrég vettem egy Cagiva Cruiser 125-öst és lenne néhány kérdésem vele kapcsolatban,ha valaki ismeri a típust és esetleg segítene!
-szeretnék kapcsolási rajzot szerezni,de a neten eddig még nem találtam,merre érdemes keresni?
-azt olvastam,hogy a blokk megegyezik a C9 Frecciával,esetleg még másik modellével is?
-olcsó alkatrészlelőhelyek?ugyanis a kuplungkosár egyik rugótartója le volt törve(az eladó "elfelejtette" megemlíteni),csúszott a kuplung mikor megvettem.Ideiglenesen megoldottam,de kéne egy új/bontott k.kosár+lamellák.
-a blokkban/váltóban levő csapágyak,tűgörgők,szimmeringek mérete és darabszáma érdekelne,felújítás előtt be szeretném szerezni mindet.
Egyszerre nehezíti és könnyíti meg a dolgodat. Ez a henger a 160ccm Polini, aminek szélesebb a kipufogószelepe a bármelyik Cagiva hengernél, és összesen egyféle létezik hozzá. Még azt sem hinném, hogy különösen ritka kincs lenne a bontókban, vagy a motorosoknál, mert ez a henger sajnos elég gyakran szorul meg, vagy teszi tönkre nagy nyomatékával a hajtókarcsapágyakat. Szóval sok belőle a kukás, amikből csak el kell csípni egy nyelvet.
Ha nem akarod, hogy a tied is így végezze, érdemes néhány alapszabályt lefektetni:
1.) Mindig legyen tökéletes állapotú a hajtókarcsapágyad, mert ez a henger a gyári erők dupláját képes rászabadítani. Ha kicsit is kopog már a motor, azonnal szétszedés és hajtókar felújítás, mert drága hibát előzöl meg.
2.) Érdemes egyedi hengerfejet készíteni hozzá. A szett beszerelésekor a használati utasítás szerint ki kell bővíteni a hengerfej préssávját. Ez azonban nem elég, a kamrát is érdemes bővíteni, ezzel csökkentve a sűrítési arányt. A csökkentett sűrítéssel a motor jobban fog pörögni (egyébként ez a henger nem nagyon veszi a fordulatot alapból), és a hajtókarral is sokkal kíméletesebben bánik. Külföldi fórumokon akad néhány tanács hogy milyen égéstérformák váltak be hozzá.
3.) Nagyon meghálálja a csatornák bővítését, optimalizálását, mert ez még a régi 60433-47702 alapján készült henger, azoknak a járatai meg finoman szólva sem a legújabb iskolát követik. De ez nem létszükséglet.
Nicasilos még a hengered?
Üdv!
http://olx.hu/hirdetes/cagiva-...
hűtők,tartót,csövei,termosztá
t fedél,termosztát,olajzás tankja,szintjelzője,üresfokozat érzékelő,váltókar,hátsófék kar,1db tükör
Egy hibás hiányos alkatrésznek való power motor de pár alkatrész menthető belőle pl 100%ékos állapotú fogaskerekek áttételei