Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Mito Evo oldalidomot keresek! Alsó,felső rész! Legfőképp egy jobbos kellene, de még jobban örülnék egy jobbosnak és egy balosnak!
Törött idom is szóba jöhet!

Email: csababoy@vipmail.hu
Válaszokat,segítséget előre is köszönöm!
Köszönöm szépen. Nos ha valakinek lenne eladó papíros váza akkor kérem jelezze :)
Szia!
Veszel egy papíros vázat és az eredeti motorszám bilétát, amit rá lehet popszegecselni a blokkra. Nincs is más dolgod, mint a papíros vázra felépíteni a motort.
Én is így csináltam. Érdemes az eladóval megállapodni, hogy a szerződés dátuma kicsit későbbre legyen beírva, mert az átíráshoz kell az eredetiségvizsga, ahhoz meg kell egy működő motor. Úgy intézd, hogy legyen időd, az építéshez, ha bármivel elakadsz, nehogy gond legyen az átírás határidejével.
nincs hozzá manual, évekig kerestem, kb semmi nincs hozzá
bármilyen 4t motorolaj jó hozzá
alul is van egy fém szűrő azt is mosd ki cserekor
ha nem kapsz hozzávaló papírszűrőt a hf145is jó, csak le kell műteni a peremet ahol a gumi van
Sziasztok. Lehet hogy nagy hülyeséget fogok kérdezni, de mégis megteszem. Arról lenne szó hogy van egy Frecciám 50-es papírokkal. Szeretném valahogy le rendszámozni, mivel nyugisabb úgy mászkálni mint parával hajtani. Tanácsot szeretnék kérni, hogy mit lehet kezdeni, (tudom adjam el és vegyek papirosat) viszont olvastam olyanról hogy hivatalos papírral veszek egy alvázat és űgy használom. Sajnos nem vagyok ebben nagy szakember, így hozzátok fordulok segítséggel, hátha van valaki aki tud okosságot :) Válaszotokat előre is köszönöm.
Ilyen alkatrészeket keresek
Hello.
Cagiva ar 350 manualt tud valaki küldeni?
Milyen olajat ajánlottok hozzá?
Sziasztok!

Van a fórumozók közt Navigator tulaj?
Igen,szerintem veszek egy Mito I-ét bele,mert más nem nagyon lehet,és ahogy írtad is az tűnik a valószínűbbnek
Semmi gond, akkor marad a régi magas dugó, mint gyanúsított?
Bocsi,ez is 91mm,csak balf@sz voltam,és belül mértem,ott viszont a szívócsatorna kicsit alacsonyabb,lemértem kívül,és 91mm-lett.
Tolómérővel mértem meg,bocsi még egyszer a hülyeségemért..
Szia!
A 47702 is 91,0 mm magas gyárilag, sőt minden (régi) Cagiva henger ennyi gyárilag. Ezt egy itthoni hengeren le is tudtam mérni. A Mito Evokra szerelt 73037 és AO041 asszem 91,8 mm. Alacsonyabb nem lehet. Megtennéd, hogy alsó és felső oldalát lefényképezed? Kíváncsi vagyok, hogy ezt valaki tényleg megrövidítette 4 mm-rel? Mi vihette rá az illetőt, mert ismert haszna ilyen mértékű módosításnak nincs. Könnyen lehet, hogy ezt valaki egyszerűen tönkretette...
Szia kaptál valami hasznos infót engem is érdekelne nekem is van egy ilyen gépem és sokat szenvedek vele
Szia, megnéztem most a hengert,és a régi hengerem 60433 gilardoni 1 ,ahogy írtad is,viszont a mostanin az áll hogy 47702 , Gilardoni 2 , gondolom ebből adódhat a méretbeli eltérés
Szia! Le tudod fénykèpezni felülről? Mi a sorozatszáma? Mert ezek után azt kell mondanom, hogy nem, nem lehet tömítéssel alulról korrigálni, ami felülről hiányzik, mert ettől elromlik az ablakok magassága, tehát az időzítés. Amíg nem látom, nem vagyok biztos, de valószínűleg az a henger kuka.
Ha a motortömbe beülő részt nem nézem akkor 87mm-ert mérek.
De ez azért még korrigálható tömítéssel gondolom.
Szia!
Még egy gyors ellenőrzéssel esetleg annyit nézz meg, hogy a henger massága mennyi. Egy 60433-nak 91,0 mm körül kell lenni. Csak nem síkolt le belőle valaki több mm-t...
Ja és amíg ment addig nem tudom milyen dugattyú volt benne,mert az eladótól épp hazaértem vele 100km és a motor meghalt,a srác cserélte ki a dugót ugye,én a régit meg nem tudom hova tettem,és nem találtam meg azóta sem..
Az az igazság hogy nem én szedtem szét,a hengert úgy vettem dugóval,de idő hiányában más csinálta a cserét,és ő nem szólt nekem hogy mi a gond..,pár réteg papírtömítéssel megoldotta,de a hengertőcsavarból 2 bánta..., szerencsére a henger és a dugó sem sérült,de nem akarom kokányolni,ezért az első ötletem egy közdarab gyártatása volt,kb.10mm-es ,de eltörtem a gyűrűt,így inkább vennék bele normális bele való dugót hogy ne keljen szívnom vele. Köszönöm a gyors és korrekt választ!
Szia!
Hogy történhetett ez, milyen dugó volt benne, amíg működött a motor? Mert így összerakni sem lehet. A dugó teteje (a peremen) felső holtponton megközelítőleg síkban kell, hogy legyen a henger felső síkjával, ha 5mm-t kiáll, akkor a hengerfejben bőven elakadna.
A C12 Freccia hengere 60433 jelű eredetileg, ami megegyezik a Mito1 hengerével, tehát a Mitohoz való domború, két gyűrűs dugó tökéletes bele.
Valószínűleg most a régi (körhengeres) Elefantba való került bele, aminek eredetileg 5mm-rel rövidebb a hajtókar és 5mm-rel magasabb a dugó. Nálad meg a Mito/Freccia hosszú hajtókarjára tették a magas dugót és ez így soknak bizonyult.
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni, Cagiva Freccia c12-eshez keresek 56.00-ás átmérőjű dugattyút, a problémám a következő:
Most ami benne van az Cagiva Univerzális dugattyú lehet,de nagyon magasra kijön így a dugattyú,a felső gyűrű ki is tud akadni a henger tetejénél,ezért gondolom hogy nem jó ez bele,viszont Frecciához sehol nem találok dugattyút,a mito dugattyú jó lehet bele? vagy esetleg tudnátok adni valami hasznos tippet?
Előre is köszönöm.
Elado c9es indexek elsők , hatsok! Kimit ad erte
sziasztok. van valakinek eladó mito-ja? 100 vagy az alatt?
Cagia Supercity 125 komplett hűtő
1pár hűtő,hűtősapka,hűtőtartó,vízcsövek,hengerfej csőcsatlakozás,termosztát,
illetve olajtartály szintjelzővel
Érdeklődni itt üziben ha valakit érdekel
Nem lukas,nem repedt,nem horpadt,nem rozsdás!Illetve a csövek is épek nem repedezettek nem málanak.
Sziasztok! Cagiva Freccia C9-esről van eladó gyújtás alaplapom,lendkerékkel,cdi-m,és trafóm.
Megvettem,de közben kiderült hogy nem gyújtás baj volt,ezért nem is építettem be.