a vezetoi hibat max annyiban latom, hogy ha nem kerulom ki a lassulo kocsisort es megyek el mellettuk, akkor nincs ez a firkazas.
full egyenesen allt a motor, nem volt semerre dontve, nem rakaptam a fekre, hanem eloszor motorfek es aztan kezdtem el huzni, szoval megvolt a progresszivitas is es beng, a foldon voltam.
mivel eleg nagy volt a forgalom, nem igazan mentem vissza korbenezni, hogy volt-e valami az uton, de tuti valami felazott olajfoltra, vagy valamilyen dzsuvara futottam ra, ami miatt elment az eleje.
elotte a szakado esoben semmi problema nem volt a gumival.
szoval ezt mar tenyleg nem tudjuk meg, hogy mi lehetett az ok
Jaja.
Én rengeteg gumit fogyasztottam el használtban,mindig találtam megfelelőt utcaiban.Bár kérdéses volt a beszerzés ára és helye meg a minőség mindíg.
Sokszor ha nagyon kellett csak drága volt.
Vagy nagyon kopott stb.
Amúgy a BT016 nem egy túl jó cucc.Tapadt szódával de kurvagyorsan fogyott.
Sose szorultam rá hogy óvatosban nyomjam.
Ezek a slic-ek nem kvalifikációs gumik voltak véletlen?
Persze.Eddig nem csak az "uj" gumi után más miatt.
Értem.
Akkor maradt a vezetői hiba.
Továbbra sem értem hogy ha ennyire jól tapad akkor nem az úton kéne maradnia?
Nem hiszem, hogy a gumi miatt esett. Amúgy a bt016 tal is 4000kmt mentem el. Kigyorsitaskor nem egyszer eltekerte. A slick ilyet nem csinalt. Valószínűleg ha annyi pénzem lenne, amennyi nincs akkor újat vennék ,de akkor új motorral ,új ruhában, teletankkal...stb.
szarazon termeszetesen nem. esoben leszek inkabb elorelatobb... tuti volt valami szar az uton, mert elotte is fekezgettem es gond nelkul megalltam mindenhol, szoval ezert is ult ki ertetlenseg az arcomra, amikor azt vettem eszre, hogy nem a gumis fele eri az aszfaltot
hat most a terv az, hogy amig ez fent van, addig ovatosabban kozlekedek, kozben vadaszok valami normal allapotu hasznaltat, a slicket meg elrakom palyazos esetekre.
alu fekpedalt ki lehet egyenesiteni melegitessel?
nem gorbult el tulsagosan, hasznalhato igy is, de azert kenyelmesebb ugy nyomni, hogyha egyenes allapotban van. ebay-en meg nem talaltam, csak 600RR es 1000RR fekpedalokat, amik nem kompatibilisek az enyemmel.
Azt azért váltig nem értem hogy szükség van egy slic extra tapadására egy (nem bakelit túragumi) korszerű mai sport vagy sporttúra gumihoz képest mondjuk városban.
Van olyan tempó hogy nem fog rendesen egy sportsmart,power,rossoII, satöbbi?
Vagy csak az a lényeg hogy 25 rugó/szett a cucc?
És elmegy naggyából 3-5e-ret.
Jó,hogy ennyivel megúsztad Lám-lám,milyen hasznos dolog is az a bukógomba,szerintem én is beszerzek majd
A tanulságot levonva: akárki és akármit is mond,a slick gumikat nem utcára találták ki Nekem biztosan nem kellene,ha ingyen adnák sem!Hatalmas választék van gumiból,és nem hiszem el,hogy nem lehet megtalálni mindenkinek a sajátos igényei szerinti gumit utcai használatra,akár új,akár használtból.
mar meg is rendeltem a csere alkatreszeket. jon a tukor, az index, rendeltem uj fekkart is, mert a motort ugy vettem, hogy a vege le volt torve, bukogomba is kipipalva... az idom meg marad lyukas.
viszont megkerdeztem ket ismerost is az utcai slick gumikrol, az egyikuk, aki motoros ujsagiro, ezt irta:
"az a baj, hogy kurvára nem melegszik az anyag, az a kevés minta pedig pont semmit nem ér esőben… városban nemhogy lehűl, de szó szerint fel sem melegszik! az a baj a slickkel, hogy annak korlátozott melegedési ciklusa van, ergo van olyan, amit életében összesen 5-ször melegíthetsz fel, aztán soha többet nem fog rendesen működni, mert annyi volt benne… még ha el sem kopott, akkor sem lesz jó, rideg marad, nem veszi fel a hőt, főleg utcán nem, és nem esőben! a városban az aszfalt amúgy is tiszta olaj, és fel is vannak polírozva az autók gumijaitól… még az esőgumi is meg tud csúszni, nemhogy egy merev szar"
na felkerultek a slick-ek.
breki nagy arc, kibaszott alaposan dolgozik. mire vegzett, pont eleredt az eso, ugyhogy esos gumiteszt kovetkezett zugloig.
meg esoben is tok stabilnak tunt, arra ment, amerre akartam, nem ereztem, hogy nagyon bizonytalankodna.
aztan a nagy lajos kiraly utjan belassult a sor, en elgurultam mellettuk kb 50-nel, amikor lattam, hogy jobbrol valakit beenged egy udvarias fasz. elvettem a gazt, ranyultam a fekre egy picit es mar fekudtunk is, en csusztam be a kocsi ala, a motor meg a szembejovo savban a padka mellett allt meg
felpattantam, odaszaladtam a motorhoz, felallitottam, allapotfelmeres:
minusz 1 jobb tukor, kormanyvegsuly elhajolt egy picit, iranyjelzo kuka, fekpedal elhajolt, az idomon egy pici lyuk lett, de a bukogomba mindent megvedett ezen kivul.
a furcsa az egeszben, hogy elotte semmi gond nem volt, raadasul full egyenesen mentem, nem volt dontve a motor es minden visszajelzes nelkul kiment az eleje.
valoszinuleg valami felazott olajfolt, vagy ilyesmi lett a vesztem.
most mehet az ebay-ezes az serult cuccok cserelesere...
20 keben a csávo preciz és fasza gumija van, én is előtte neten rendeltem, 18 volt párban, de azt vidd el kocsi aztán motor aztán szemvedni, csöcsöm.Odamész, kiválasztod, és kb. 40 perc és mehetsz is:)
http://www.kepesmotor.hu/slick...
Itt a hirdetése, van gumi bőven, minden féle méret márka, keménség.
Én m,ikor jöttem tőle múlthéten szarrá áztam, 20 kerből a 9 ig,meg se nyekkent az esőbe.
orok halam uldozni fog (vajon a vizsgaval kapcsolatban mondtam mar ugyanezt? )
mondj akkor egy gumist, ami neked jo es akar holnap el is tudok gurulni valamikor. vagy a gumis melle mondj egy idopontot is
Igaz hogy fehévári vagyok, de Pesten vagyok a géppel a héten. Megy valaki erre arra délután 3-4vagy kicsit késöbb ?
PL Pilis vagy szentendrei túra ami jó meg szép :)
full egyenesen allt a motor, nem volt semerre dontve, nem rakaptam a fekre, hanem eloszor motorfek es aztan kezdtem el huzni, szoval megvolt a progresszivitas is es beng, a foldon voltam.
mivel eleg nagy volt a forgalom, nem igazan mentem vissza korbenezni, hogy volt-e valami az uton, de tuti valami felazott olajfoltra, vagy valamilyen dzsuvara futottam ra, ami miatt elment az eleje.
elotte a szakado esoben semmi problema nem volt a gumival.
szoval ezt mar tenyleg nem tudjuk meg, hogy mi lehetett az ok