ficánkával okosan,már nem augusztus van sajnos,amikor már hajnalban is lehet veretni elég ennyi sérült,túl sokan vagyunk már itt sportmotoron,lassan kell egy rehab topic-ot nyitni
Na igen nekem is ez lett kábszerem :)
Tegnap este is hideg volt s gazra ficánka is meg volt indulás után mert még hideg volt a gumi de szinte ezért élek ez lett mindenem,borzalmasan nagy pecás voltam de hanyatlóban van motorozás véget szinte minden más:)
na igen én poni romettel kezdtem aztán etz-k,550es gs,750 gsx utána ez az első idomos "sportgép" amit megrecsentettem.hiába mondják hogy kommersz futómű van a bocik alatt,jó pár új dolgot mutatott.kanyarsebességem is miatta javult,merőben más,gyakorlatilag bokadöntéssel testből lehet irányítani,a féke sem egy csúcstechnika de sokat dobott rajta a kerámia betét.mádtam vele döntögetni,ugyan a lábtartó még messze volt nagyon de a majrécsík 6 hónap alatt 1 centi alá ment néhol közúton 5 éves pr2-be már nem nagyon bíztam de így is tette a dolgát
Eddig nem volt gyorsaságim, aztán ráültem az Apriliára, mintha sínautó lett volna, és jött az első kanyar, atyaéééég ez ilyen, egyszerre ijedtem meg és élveztem el majdnem. Hihetetlen élmény volt, el is felejtettem, hogy milyen drága minden,csak a kanyar érdekelt.
nekem életvitel a motorozás,nyáron még a fülem is izzad,úgy kell kicuppanni a bőrből,drága minden alkatrész,gumi,nem fér bele a sörpad meg a hordó stb és nincs kaszni,lufi,öv,de a szabadság,a menetszél,motorzaj és a tudat hogy alattam pár centire ott dübörög az attyaúristen, nem lehet semmivel se egy napon említeni.nem beszélve amikor pályázik az ember,vagy egy combosabb szerpentinen gurul,ahogy feszít a kanyar,érezni minden rezdülést...egy kábszer,az tuti ! de én élvezem hogy függő vagyok
a családi ékszer nekem is olyan mint egy meleg felvonulás,a szivárvány összes színe rajta van.fájok zsibbadok,de élek és nem roskadok be.holnap elkezdek motoros filmeket nézegetni
akkor eddig szerencsésen megúsztad,a bordatörés se játék azért.én most dúrván beszoptam ezzel.elkavarok a botommal de egy vacak kv-val is megküzdök mire a konyhából az asztalra jut,hátizsákkal közlekedek a lakásba stb stb.mondjuk sietni nem kell sehova. pest veszélyes a sok nem törődöm barom miatt,pár évet lehúztam köztük,és az összes komoly zakót pesten szereztem be.
Nem tudom rengeteget estem keltem s mégis imádok motorozni városban is meg városon kivül is bár komoly esés nem volt az a 10 méter csuszás az meg csak gatyámat ruhámat meg börömet ette meg törés csak egy borda volt, ja persze én biciglin kezdtem életem olyan 3 évesen motorom meg riga volt az első kb 11 évesen most vagyok 43.
Sportmotoron kezdő de enduróban öreg :)
Nalam is gyerekcipo a tudas es az anyagiak miatt, de azt szamolgattam, hogy amennyit elkoltok egy honapban az "ertelmetlen" motorozasra, azt inkabb elkoltom egy palyanapra.
Igy a tudas majd idovel jon, de ami fontosabb, hogy a kanyart lecsapo, savomban erkezo auto, az olajfolt, a kavics, a hordalek es egyeb veszelyezteto es elmenyfaktor-ronto tenyezok a palyan ki vannak zarva.
Majd csak egy megbizhato es viszonylag koltsegmentes "dobozos" autot kell beszerezni, mert nem mindig lenne lehetosegem utanfutoval hurcolaszni a motort.
Pàlya nekem a tudàs meg az anyagi miatt van gyerekcipőbe de a pesti élet-halál harctól màr nekem is undorom van.Csak a csalàd miatt járok ott.A Pilisben és a Vértes körül elég izgalmas az út a hétköznapokhoz,különösen a héregi szerpentin most a no. 1 dobogókő után
En mar ugy vagyok a dologgal, hogy nem kisertem a sorsom. Volt jopar necces szitu iden, mindet megusztam szerencsere, de ekozben ra is jottem, hogy csak "elpazarolom" a motoromat a varosban rohangaszassal. Mar le is raktam, tomegkozlekedek javaban es tavasszal is csak azert fogom elovenni, hogy felrakjam ra a telen megrendelt palyaidomokat, meg mindent ami ahhoz kell, hogy a "felek a gyari cuccokat osszebaszni" erzest felre tudjam tenni a palyan.
Innentol kezdve mar csak ott fogom nyomni. Aztan ha nagyon hianyzik az utca, akkor lehet hogy kesobb lesz valami "szaladgalos" motor a varosba.
Persze, hogy megint van egy gyorsaságim, de az a vicc, hogy 45-el mentem,nekem is azt mondták, hogy ne motorozzak, de hát miért ne,nem én basztam el.Sajnos futnom kell hamarosan,mert jön az éves erőnléti vizsga, és szarban leszek.
Nekem fel se tűnt hogy törésem van,elkezdtem helyszíni fotókat csinálni,bàmészkodó autókat pàr odatévedt külföldi motoros terelgette :) benéztem a gatyàmba làttam nem vérzik nem szakadt le semmi csak brutàlisan fàj meg zsibbad,akkor ültem csak le amikor szóltak,maradjak a seggemen a vasat felàllítják,persze előtte àramtalanítottam. Euroringen repültem màr pàrszor de ott titkon szàmít rà az ember.Itt is a vasnak alig lett làthatóan baja.A futàssal azért okosan,mondta nekem is a tornàsz csaj,hiàba a csúcstechnika,ez egy jó fél év mire edzhetek,addig motorozni is csak óvatosan tavasszal
Iigen, a "basszameg" pillanat most is megvolt most màr kicsit nevetek rajta de inkàbb bosszankodok.A kórházban volt nàlam egy ideg doki mert megborultam agyilag.èjjel is mászkáltam a jàrókerettel később màr mankóval hogy tereljem a gondolatokat.utolsó napokban màr segitettem a nővéreknek,éjjel zsugàztunk stb stb. Azt mondjàk beteg vagyok ha ezek utàn visszaülök a nyeregbe,csak annyit tudtam mondani búcsúzóul,olyat mondjanak amit még nem tudok ! Ami abszolút meglepetés hogy a sisakom nem ért földet
Köszi, már szinte teljesen felépültem, nekem is csak annyi van meg, hogy felnéztem, és előttem volt egy fekete lökhárító, na mondom ezt megúsztam, aztán felálltam és éreztem ,hogy a lábam nem az igazi, így leültem a motor mellé.
Erdekes ez a dolog, mert az eddigi 4 balesetembol 3-nal en sem emlekszem a repules pillanatara, pedig nalam is a legelsonel atszaltoztam a kocsi folott es a tuloldalon landoltam.
A szemtanuk mondtak el, hogy kb 9.9 pontos tigrisbukfenc volt, amit azert is hiszek el, mert utana a muszeren es a hasamon kivul semmi mas nem fajt, szoval tokeletes foldeteres volt.
A masik kettonel is csak az utkozes elotti "basszameg" pillanat van meg, meg hogy utana csuszok a betonon, a motor meg valahol szikrazik az aszfalton.
Úgy ütöttek el 2 hónapja, hogy kijött elém a papóka, semerre sem nézve, én meg telivertem féktávon belül,esélyem sem volt.Arra nem is emlékszem, hogy hogyan repültem 8 métert.Pedig 45-el mentem!2 hónap betegállomány, boka ,váll ,kéz, nyak zúzódás, a csizma és a kabát mentett meg.A bukómat kidobhatom.
Tegnap este is hideg volt s gazra ficánka is meg volt indulás után mert még hideg volt a gumi de szinte ezért élek ez lett mindenem,borzalmasan nagy pecás voltam de hanyatlóban van motorozás véget szinte minden más:)
Na, gyógyulgass.
Sportmotoron kezdő de enduróban öreg :)
Igy a tudas majd idovel jon, de ami fontosabb, hogy a kanyart lecsapo, savomban erkezo auto, az olajfolt, a kavics, a hordalek es egyeb veszelyezteto es elmenyfaktor-ronto tenyezok a palyan ki vannak zarva.
Majd csak egy megbizhato es viszonylag koltsegmentes "dobozos" autot kell beszerezni, mert nem mindig lenne lehetosegem utanfutoval hurcolaszni a motort.
Innentol kezdve mar csak ott fogom nyomni. Aztan ha nagyon hianyzik az utca, akkor lehet hogy kesobb lesz valami "szaladgalos" motor a varosba.
A szemtanuk mondtak el, hogy kb 9.9 pontos tigrisbukfenc volt, amit azert is hiszek el, mert utana a muszeren es a hasamon kivul semmi mas nem fajt, szoval tokeletes foldeteres volt.
A masik kettonel is csak az utkozes elotti "basszameg" pillanat van meg, meg hogy utana csuszok a betonon, a motor meg valahol szikrazik az aszfalton.
Jobbulast mindenesetre!