Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló
irtam mailt.
Gáborxx feltettem az adatlapomra az email címem, keress tudnék mesélni a bömiről .
Sziasztok kolegák...
Remélem a Honda cbr xx oldaláról nem olvasgatnak itt a bmw szent helyén...

Ha valaki tud infot a k 1200 s ről, azt megköszönném.
Amennyit tudtam újságokból, internetről már tájékozódtam valamennyit.
Csak jó lenne, ha valaki, aki már használta valamennyi időt ezt a típust, 2004 utániról tudna fontosabb emltésre méltó dolgot megosztani velem.
pl:A szervófék meghibásodása,
váltóprobléma,
stb
Előre is köszönöm válaszotokat.
Ja a legfontosabb, hogy a cbr xx-el soha semmi bajom nem volt, és nem is volt még jobb motorom, de ez a bmw megteteszett...
Üdv BMW Kedvelők!

Ha valakit érdekel vadonatuj bal oldali turadoboz BMW R1150-es szériára keressen meg...
A nyáron rendeltem Amerikából a szettet a szeretett K1200R-emre (az EBAY-on erre a tipusra irták).
Mikor megjött látom a csatlakoztatásán, hogy nem a K1200-ra való,hanem az R1150-es sorozatra.
A dolog szépsége továbbá, hogy a szet helyett küldtek 2 db bal oldali dobozt.
Nos ha valakit érdekel, vagy az ismerősei körében szüksége van valakinek balos dobozra, akkor keressen meg a htmajor@gmail.com cimen. Egy korrekt árban megegyezhetünk. A dobozok vadi ujak, eredeti német BMW gyármányok, még nem voltak motorra felcsatolva, még a matrica sincs rá felragasztva, mellé van csomagolva.

Mindenkinek Széles Utat, Teli Tankot!
szia!
bár a 1100s-sel még nem mentem, de azt tudnod kell, hogy az egy sprotos motor(tehát a kormány, üléspozíció, stb inkább hasonlít egy sportmotorra, mint egy csopperrra

És igen, az a legjobb módszer, ha kipróbálod, és ha beleszertesz, onnantól kezdve mondhat bárki, bármit
Én máá csak tudom
Sziasztok!
Nagyon megtetszett az R1100s. De lenne egy pár kérdésem a motorral kapcsolatban. Nem tudom, hogy elég dinamikus lenne-e számomra ez a motor. Még soha nem mentem boxerrel, tehát fogalmam sincs, hogy mit jelent ennél a mocinál a 98Le és a 97Nm. V2-eseim (konkrétan HondaVTR-jeim) voltak eddig. Gondolom van némi hasonlóság a kettő között.
Ha most másik motort veszek, akkor minimum 6 évig nem szeretném lecserélni. Fő a kényelem, de azért ugorjon is ha kell és a szerpentinen se kelljen vele küzdeni. A legtöbbször a párommal mennénk.
Kíváncsi lennék a véleményetekre.
Előre is köszi...

Igazából ki kellene próbálnom egyet. Nagyon kíváncsi vagyok rá....
Dijóhéjbaaaan.... nemsemmi,ha ez dióhéj gondolom amúgy hogy egy ilyen penge mocira nem tesznek gagyi fékeket nem engedheti meg magának a BMW,hogy a féken elcsússzon nagyon rajta vagyok a cserén csak ugye betyár nehéz túladni a z-n nagyon lent van a használt motor piac meg szerintem nem is igazán keresett motor mindegy majd megoldom valahogy.
Köszi!
Motoros üdv!
Szivesen!
"dióhéjban"ennyit a motorról, pedig tudtam volna még cifrázni, pl. a fékeiről nem is áradoztam, pedig lehetne
Helló!
Köszi,igazán mindent megtudtam amire kiváncsi voltam sajnos még nem volt alkalmam kipróbálni de egyre jobban izgatja a fantáziámat ahogy alkalmam lessz szerintem le is cserélem
Mégegyszer köszi és üdv!
Szia!
Nem állítom, hogy kellemetlen a vibráció , mint sok más, ez is szokás kérdése, meg hogy mihez hasonlítom! egy sornégyesnek biztosan finomabb a járása, de én mivel általában a túrázások alkalamával ritkán megyek 100-110 nél gyorsabban, főleg hosszabb távon, ezért egyátalán nem tartom vészesnek a dolgot.Amúgy 110-nél szinte teljesen meg is szűnik,nem érzékelhetsz szinte semmit a vibrációból.(majd ha ha tovább gyorsítassz, akkor jön vissza...
A vezető ülése szenzációs, épp megfelelő a keménysége/puhasága,és elég széles is! A kormány, ülés, lábtartó helyzete a túrázáshoz lett alakítva, tehát csaknem úgy ülhetsz, mint a lovon. Nekem elég hosszú a lábam, ezért egy hajszálnyira kevésbé "hegyes" térdszöget el tudnék képzelni, de átalagtermetű embernek bőven jó!"Egy seggel" 200 km meg se kottyan (utas nélkül)A futóműről már írtam(én e miatt vettem ezt a gépet!)egyébként a hátsó csillapítás könnyedén állítható a terhelés függvényében.
A fogyasztása csuklófüggő dolog, nekem átlag 5-ből kijön. A legtöbb amit megevett eddig 6 liter volt százon(két személy 160-as tempó)
Nekem van egy markolatfűtés is rajta, amiről korábban azt hittem, hogy "parasztvakítás", de miután tavasszal alig bírom kivárni a jóidőt, megtapasztalatam mennyire jó tud lenni, ha nem gémberedik rá az ember keze
A nyomatékosságáról is írtam, talán még annyit, hogy meglehetősen hosszúak a váltó fokozatai, tehát pl. hatodikban nem igazán szert 80 alatt poroszkálni.Érdekesség képpen: 3000 -es fordulatnál megyek 100-at, és 5000-nél 160-at, tehát nem kell szétforgatni, hogy menjen Erejére jellemző, hogy nem igazán lehet érzékelni pl a gyorsuláson , ha két személlyel mégy.
Helló!
Köszönöm a kimeritő tájékoztatást! nagyon kellemetlen vibráció? mert nekem pl:a z-n olyan micro rezonancia van 100-110-felett ,hogy hosszútávon olyan szinten szétrázza a kezem,hogy zsibbad szabályszerüen majdnem fáj a futómű is hagy némi kívánnivalót magaután ajánlanám az urológusoknak vesekövet lerázatni mind ezektöl függetlenül a szivem csücske csakhát szeretnék egy komfotrosabb gépet amin nem kezdek el 100km után ficeregni és nem gondolom a táv felénél hogy jaj mikor érünk már oda de jó volna leszálni milyen a fogyasztása?Menyire kényelmes?

Üdv!
szia!
szivesen írok egy néhány sort a kedvencemről,próbálok objektív lenni, tehát az esetleges negatívumokat is leírom, annak ellenére, hogy előre kell bocsátanom, hogy bár nem voltam egy béjemvé fan, de nagyon megszerettem
Én is elsősorban túrázásra használom, és többnyire két személlyel!A helykínálata nem rossz, azéé egy RT-vel nem összehasonlítható:)
A motor ereje, nyomatéka bőven elegendő akár a hegyi kanyargásra, akár az egyenes utakra. Nekem elsősorban mégis a futóműve az, ami leginkább tetszik! Sztem egyedülállóan jóindulatú, könnyen kezelhető(úgyismondhatnám, "bolondbiztos")Igazi kanyarvadász motor!Csomagok tekintetében sajnos nem túl nagy lehetőségeket rejt.Az enyémre egy titán sportdob miatt sajnos nem tehetőek fel a gyári oldaldobozok, ezért hátulra tettem egy nagyobbat, és két oladaltáskával oldottam meg. Ez elegendő egy hosszabb hétvégi kirándulásra, ha ketten megyünk(sátor nélkül)
A boxermotor jellemzőiről néhány szót, igazán a nyomatékossága, ami szembeötlő, és persze--negatívumként- a vibrációja. 120-130 felett bizony meglehetősen nagy a vibráció, igaz akkor már a szél is cibálja az ember fiát, hiszen a szélvédelmet csak egy utólag feltett nem túl nagy szélvédő jelenti.A váltója kiván némi megszokást, olykor hangos csattanással vált, olykor vajpuhán, ez nem hiba, minden béjemvé ilyen
Egyébként ha az üzleti terveim beválnának és cserére gondolhatnék, akkor is csak BMW-t vennék, valszeg egy 1200RT-t. De meglátjuk mit hoz még az ősz, vagy a télapó
Ha valami konkrét kérdésed van még rajta, ne fogd vissza magad(azt nem állítom , hogy válaszolni is tudok
Szia!
Nekem egy z750-es kawám van nagyon szeretem, viszont többnyire kétszeméllyel túrázgatni járok és ugye nem igazán erre a célra találták ki a z750-et nem igazán kényelmes
És mivel nagyon tetszik ez a tipus ami neked van elgondolkodtam a cserén csak ugye nem sokat tudok róla ezért mekérnélek,hogy hogy irnál nekem pár sorban a masinádról!?
Előre is köszi, Üdv!
Sziasztok!
Adott egy fox gyártmányú kismotor fecskendő amelyben 1085ccm es bmw boxer motor van építve!Ebbe kéne akumulátor!12V32 AH van benne!Ilyet nem nagyon találtam sehol!Előfordulhat hogy pl valamelyik bmw-be ilyen aksi kell?Tudtok valamit ilyen aksiról?
Köszi!
Nemhiszem,ho kell bármiféle adatokat elemezni.Egy BMW az BMW.
Szevasz Tesókám!
Tényleg szép kis darab az a motor. Azért nem kell attól félni, hogy szívem választottját egyhamar lecserélem. Még sok 1000 km -t fogok megtenni vele. Talán, addigra a BMW ára is lejjebb megy, mert most egetverően borsos az ára. Meg ugye, azért elég messze vagyok attól, hogy a drága paripámat kinőjem.
Há Te meg hol vándorolsz? És miket olvasok?
Gratulálok a motorodhoz. Ha majd kinövöm az enyémet, biztosra veszem, hogy BMW K1200R -t veszek. Nagyon bejön a formája és az, amilyen technikával fel van szerelve. A motorkiállításon ez a motor tetszett a legjobban a GSR -t (sajátom is ez) leszámítva. :)
Hi!
Igazad van!
Persze azért a puszta számadatok is nagyon fontosak, hiszen két azonos kategóriájú motor összehasonlításának ezek az objektív mércéi, ráadásul ezek nem lehetnek viták tárgyai, a gyári adatokat mindenki elfogadja.
És ahogy már írtam is a tények makacs dolgok!
A számok után persze jöhetnek az összehasonlítás erősen szubjektív szempontjai, pl. az érzelmek!
Ezekről már lehet vitázni, sőt mi több, érdemes is!
Én sosem szerettem a vitát a különböző márkák tulajdonosai között!Azért, mert egy motornál nem csak a száraz műszaki adatok számítanak, hanem egyéb érzelmi okok is. Arról nem is beszélve, h. mi emberek sem vagyunk egyformák, sőt én még ettől is tovább megyek: az egyes ember is változhat idővel. Van akinek ma ez a tipus tetszik később meg egy másik!. Gyerekes dolognak tartom egymás gépének fikázását!Különösen azért mert nincsenek nagy kölönbségek a mai motorok között! Ugye senki nem gondolja, h. közúton számít, h. az egyik gép 3,2 alatt van százon, a másik meg 3, 9 alatt!?
Szia István

EZ A LEGFONTOSABB RÉSZE AZ EGÉSZ MOTOROZÁSNAK:
Szerintem egyébként az a fontos, hogy mindenki meg legyen elégedve a saját motorjával és nagyfokú eufória töltse el amikor a nyergébe pattan, megnyomja az indító gombot és meghallja kedvencének duruzsolását!
Hogy ne csak a levegőbe beszéljek!
Egy kis BMW Klubos reklám!
Magyar BMW Autóklub-1962
Üdv mosomasa!
Szerintem a BMW motorgyártásnak az az üzletpolitika ártott a legtöbbet, ami a hagyományőrzésre helyezte a hangsúlyt, és csak a boxereket erőltette. Szerencsére ennek már vége, de ezt a fejlesztés béli lemaradást nem lehet 1-2 év alatt behozni. Szóval ezért írtam, hogy van még munkája a német mérnököknek. A Moto GP, akár csak a Forma 1, az alkalmazott technika, technológia csúcspontja, tavaly már hallottam célzásokat, hogy a BMW esetleg beszáll a buliba. Érdekes lesz ha megtörténik.
A munkaerőről még egy gondolat. Volt szerencsém kétszer is járni a müncheni BMW gyárban. Ott néhány mérnökön kívül csak török és szerb emberkék dolgoznak…
Amúgy mondhatjuk, hogy elkötelezett BMW rajongó vagyok, igaz ez az autókra vonatkozik. 10 éve vagyok tagja a Magyar BMW Autóklub-1962-nek, több éve pedig titkárként segítem a klub munkáját. Ezt csak azért írom, hogy nem vagyok egy elvakult japán imádó! De hát a tények azok makacs dolgok.
Szerintem egyébként az a fontos, hogy mindenki meg legyen elégedve a saját motorjával és nagyfokú eufória töltse el amikor a nyergébe pattan, megnyomja az indító gombot és meghallja kedvencének duruzsolását!
Szóval jó motorozást a K1200R-en (szerintem is a legjobb BMW motor) és BALMENKÖZ!
Üdv
Steve
szia

Szerintem nem a nevet hanem a munkaerőt, beszerzési forrásokat+ az adókat fizeted meg az európai motoroknál, míg távol keleten a munkaerő + beszállítási források sokkal olcsóbbak.
Te is említetted szívesen feszítettél rajta egész más mint a japán motorok, több mint valószínű hogy csak árnyalatnyival lehet jobb-rosszabb japán társainál, viszont egészen más életérzést sugallnak a bajor paripák.
Az összehasonlító teszteket is emberek írják többé kevéssbé belecsempészve a cikkbe a szimpátiájukat amely valamelyik oldal felé húz. De igazad van nem lehet elmenni szó nélkül a japán motorok mellett sem teljesítmény- ár viszony sokkal versenyképessebb mint a német motoroknál.
Viszont egy bajor paripa tulajdonosnak megmagyarázni hogy a japán motorok jobban...hááááát nemtom ...(vica-verza igaz a másik félre is)
üdv MM
Szevasz mosomasa!
Azért a száraz tények is sokat elárulnak, persze igazad van, nem mindent. Ahogy írtam, szerintem is nagyon jó motorokat csinál a BMW, de a sportmotor kategóriában még sok évnek kell eltelnie, hogy ütőképes motort tudjon csinálni, esetleg a Moto GP-is megméresse magát.
Ami nekem a legkevésbé tetszik az a BMW-k ára! Volt szerencsém egy tesztnapon városban és autópályán is kipróbálni egy K1200S-t. Nem mondom szívesen feszítettem rajta, de amikor visszaültem az 1200-es Banditomra, megrökönyödve tapasztaltam, hogy a csúcskategóriás BMW élményben alig tudott többet nyújtani. Na most a Banditot 2.1 M-ért vettem, a BMW meg került 4.2 M-ba! Szerintem ebből következően úri huncutság BMW-t venni, hiszen csak a márkanevet kell jócskán megfizetni, motorozási élményben semmi plussz nincs egy japán motorhoz képest, sőt.
Persze mint tudjuk nagyúr az image, pl. a HD is ebből él, csak hát ahogy mondtam ez úri huncutság.
Ha még nem olvastad volna, itt egy teszt a Motorrevüből. Ezt tekinthetjük objektív véleménynek. Szóval van még mit dolgozni a BMW mérnökeinek!
Üdv
Steve
Teszt