Az az abs-t pótló eszköz is érdekes lehet, a videót láttam de az oldalon nem találom, így nem tudom az árát sem. Eddig sem motoroztam abs-s motorral úgy hogy jó lehet az is
Ahogy korábban irták, a felújítottak is letérdelhetnek. A cég videojában is benne volt egy 24 hónapos garancia, de most nem emlékszem, hogy a kiiktato cuccra, vagy felújítottra...
Amúgy én nem látok az öreg videojában semmi speciális eljárást szerszámot ami engem eltántorítana az otthoni próbálkozástól... és 900€ eleg komoly ösztönzö dolog... :)
Köszönöm. Azt hiszem ez lesz a megoldás. kicsit húzós (899juro) de inkább felújítatom, talán nem lesz vele gond többé.
tőbbé kevésbé rászámoltam mikor megvettem a motort pont ezért olcsóbban.
Itt van az info a második lehetöségröl: http://youtu.be/rUYyj3jRtQM
Itt a cég (München mellett): https://shop.rhelectronics.de/...
gyakorlatilag arról van szó, hogy csinálnak egy ABS -es motorból egy ABS nélkülit. Amin ugyan ABS nem lesz, de fék viszont igen. Ugyanis a meghibásodó ABS blokk igen komoly veszélyhelyzetet tud teremteni a beázot, elrohadt, rossz nyomásszenzoros rendszerével.
Ha autó szerelö vagy, akkor idöd, vagy szerszámod nincs hozzá? ;)
Itt van egy német mühely, akik ilyet csinálnak: https://www.abs-steuergeraete....
300€ a javítás, plusz postaköltségek (németországon belül a posta az árban benne van.)...
Viszont van egy fontos mondat:
"Wichtig:
Das Angebot gilt nur für ungeöffnete und nicht korrodierte Geräte"
Azaz: FONTOS!
Csak megnem nyitott és nem korrodált egységet javítanak. Az elöbbit értem, hogy nem akarnak más után szart lapátolni, de a másik esetben gondolom tisztában vannak azzal, hogyha berohadt, akkor nem lehet egy kis simogatással újra visszahozni az életbe. A te esetedben is a leírásod alapján is valószinü, hogy szét van rohadva...
Szóval itt van a típus ami a tiedben van: http://youtu.be/ha1H5BwF5BQ
Ahogy nézem egy trágyadomb a tervezése, kivitelezése az egységnek. Beázás, megégés, rohadás. A cég maga javít ilyet, ha elküldöd a tied, de ha jól értettem van nekik egy javított verziójuk. Itt németben ezt hivatalosan be is lehet vezettetni a forgalmiba...otthon meg senki nem veszi észre... :)
Szóval ahogy nézem ök kompetensek ennek a javításában-felújításában, vagy cseredarab biztosításában.
http://youtu.be/W0eeIRBNqhA
Neki is ugyan a motorral volt problémája, de végül a másik, bontott cucc blokkját használta fel. Erröl az oldalról csavarkötéssel bontható a rendszer, és hozzá lehet férni az esetlegesen szoruló szelepekhez. Ha ki van szerelve, akkor szerintem simán meg lehet indítani a szelepeket pl wd 40-el, aztán féktisztítóval átmosni-kimosni. Ha a motor még forog, akkor nem is kell roncsolni a blokkot (még). De azt irják, hogy túl sorosra lett tervezve a szénkefe háza ezért szorul meg, és utána nem ad delejt a forgórésznek.
Azt is simán el tudom képzelni, hogy egy ford blokk felhasználásával simán fel tudod újítani a tied. Szelepeket át lehet pakolni, vagy tekercseket...(bár nem láttam, de lehet a felesleges csatornákat ledugózva akár a komplett alu-szelepblokk a motorral átültethetö.
https://www.ebay.de/itm/203762...
De mint az elöbb is irtam, hogyha nem a te szinted, akkor tekintsd tárgytalannak, csak hangosan gondolkodtam. :)
szia. köszi a videót. Jópofa. Sajna nekem nem a motor ment tönkre (még) inkább valószínűleg az első fékkör nyomásszabályzója az abs-ben, vagy megszorult a dugattyú, abs hiba az első fék-körben. ez a hibaúzi a komputerben. Sokáig állt a moci mielőtt megvettem nem rég.
Talán ö a legkreatívabb!
Vett egy bontott ford focus kockát (talán 2013-as ) és nem kinlódott a motor szétszedéssel, csak átpakolta, mivel ugyan az. Ès a rögzitést is gyakorlatilag a gyár módon csinálta...csak itt ki volt véve a kocka...
Ùgy látszik, hogy a vastagabb pénztárcáju német és talán angol(?) tulajoknak is fáj a 1000 -1200 euros javitási költség egy ilyen banális hibáért.
http://youtu.be/hHF-_phV6Q0
Te nem bered bevállalni?
Ahogy nézem jellemzöen a szénkefe okozza a gondot. Lehet nem is kicserélni, csak kitakarítani, mert megszorult. Kicsit barbár módon kell kiszabadítani a motort, meg utána a rögzités is vicces, de ahogy nézem müködik. :)
Bár lehet látva jellemzöen a hibát, a képek alapján lehet csak meg kell fúrni a motor házát, úgy hogy a belsejébe ne tegyünk kárt aztán kifújni levegövel féktisztóval, kontaktisztitóval, stb, hogy újra kiszabaduljon a szénkefe...és akkor le se kell venni a motort se. A fékfolyadék nem folyik el, nem levegösödik le a rendszer...külön térben van. A valami félre sikerülni is, a fékkört nem érinti a beavatkozás, ha jók a következtetéseim.
Nyilván ha nem a te szinted, akkor nem kell eröltetni...
Üdv. egy r1200st (2006) tulaja lettem sajna villog az abs lámpa meg a piros háromszög világit. a fékrendszerben a 24950 ABS motor front, defective, hiba üzi van. nem törölhető hiba. Kezdhetek a zsebembe nyúlni? abs vezérlőt kell javítani? Elkelne egy két jó tanács.
http://youtu.be/Y3_ysMMzCAU
Ahogy korábban irták, a felújítottak is letérdelhetnek. A cég videojában is benne volt egy 24 hónapos garancia, de most nem emlékszem, hogy a kiiktato cuccra, vagy felújítottra...
Amúgy én nem látok az öreg videojában semmi speciális eljárást szerszámot ami engem eltántorítana az otthoni próbálkozástól... és 900€ eleg komoly ösztönzö dolog... :)
tőbbé kevésbé rászámoltam mikor megvettem a motort pont ezért olcsóbban.
https://www.youtube.com/channe...
Itt van a "second life kit" beszerelése élesztése:
http://youtu.be/p6Uw1wfp0vg
http://youtu.be/rUYyj3jRtQM
Itt a cég (München mellett):
https://shop.rhelectronics.de/...
gyakorlatilag arról van szó, hogy csinálnak egy ABS -es motorból egy ABS nélkülit. Amin ugyan ABS nem lesz, de fék viszont igen. Ugyanis a meghibásodó ABS blokk igen komoly veszélyhelyzetet tud teremteni a beázot, elrohadt, rossz nyomásszenzoros rendszerével.
Ha ragaszkodsz az ABS-hez itt lehet ajánlatot kérni használt alkatrészre:
https://shop.rhelectronics.de/...
Itt van egy német mühely, akik ilyet csinálnak:
https://www.abs-steuergeraete....
300€ a javítás, plusz postaköltségek (németországon belül a posta az árban benne van.)...
Viszont van egy fontos mondat:
"Wichtig:
Das Angebot gilt nur für ungeöffnete und nicht korrodierte Geräte"
Azaz: FONTOS!
Csak megnem nyitott és nem korrodált egységet javítanak. Az elöbbit értem, hogy nem akarnak más után szart lapátolni, de a másik esetben gondolom tisztában vannak azzal, hogyha berohadt, akkor nem lehet egy kis simogatással újra visszahozni az életbe. A te esetedben is a leírásod alapján is valószinü, hogy szét van rohadva...
Szóval itt van a típus ami a tiedben van:
http://youtu.be/ha1H5BwF5BQ
Ahogy nézem egy trágyadomb a tervezése, kivitelezése az egységnek. Beázás, megégés, rohadás. A cég maga javít ilyet, ha elküldöd a tied, de ha jól értettem van nekik egy javított verziójuk. Itt németben ezt hivatalosan be is lehet vezettetni a forgalmiba...otthon meg senki nem veszi észre... :)
Szóval ahogy nézem ök kompetensek ennek a javításában-felújításában, vagy cseredarab biztosításában.
Neki is ugyan a motorral volt problémája, de végül a másik, bontott cucc blokkját használta fel. Erröl az oldalról csavarkötéssel bontható a rendszer, és hozzá lehet férni az esetlegesen szoruló szelepekhez. Ha ki van szerelve, akkor szerintem simán meg lehet indítani a szelepeket pl wd 40-el, aztán féktisztítóval átmosni-kimosni. Ha a motor még forog, akkor nem is kell roncsolni a blokkot (még). De azt irják, hogy túl sorosra lett tervezve a szénkefe háza ezért szorul meg, és utána nem ad delejt a forgórésznek.
Azt is simán el tudom képzelni, hogy egy ford blokk felhasználásával simán fel tudod újítani a tied. Szelepeket át lehet pakolni, vagy tekercseket...(bár nem láttam, de lehet a felesleges csatornákat ledugózva akár a komplett alu-szelepblokk a motorral átültethetö.
https://www.ebay.de/itm/203762...
De mint az elöbb is irtam, hogyha nem a te szinted, akkor tekintsd tárgytalannak, csak hangosan gondolkodtam. :)
Talán ö a legkreatívabb!
Vett egy bontott ford focus kockát (talán 2013-as ) és nem kinlódott a motor szétszedéssel, csak átpakolta, mivel ugyan az. Ès a rögzitést is gyakorlatilag a gyár módon csinálta...csak itt ki volt véve a kocka...
Ùgy látszik, hogy a vastagabb pénztárcáju német és talán angol(?) tulajoknak is fáj a 1000 -1200 euros javitási költség egy ilyen banális hibáért.
Te nem bered bevállalni?
Ahogy nézem jellemzöen a szénkefe okozza a gondot. Lehet nem is kicserélni, csak kitakarítani, mert megszorult. Kicsit barbár módon kell kiszabadítani a motort, meg utána a rögzités is vicces, de ahogy nézem müködik. :)
Van aki egy picit professzionálisabban rögzítette->folyákony fémmel.
http://youtu.be/43ymjewInd4
Bár lehet látva jellemzöen a hibát, a képek alapján lehet csak meg kell fúrni a motor házát, úgy hogy a belsejébe ne tegyünk kárt aztán kifújni levegövel féktisztóval, kontaktisztitóval, stb, hogy újra kiszabaduljon a szénkefe...és akkor le se kell venni a motort se. A fékfolyadék nem folyik el, nem levegösödik le a rendszer...külön térben van. A valami félre sikerülni is, a fékkört nem érinti a beavatkozás, ha jók a következtetéseim.
Nyilván ha nem a te szinted, akkor nem kell eröltetni...
Hol ?
Vagy markakerben.
Persze ezer más is lehet, ssjna.