Ezeket amúgysem lenne szabad hidegen indítózni, minek csesztetni az indítómotort akksit stb.
Én is csak rúgom reggelente, fogalmam nincsen indul-e indítózással, mert soha nem próbáltam. Ha minden reggel megyek vele első rúgásra indul, ha pár napot áll akkor kell neki 2-3. Ha 2 hetet áll akkor 5-10 rúgás, mert lefolyik a benzin.
Melegen indítózom csak, akkor épphogy lenyomom a gombot már jár a motor.
L.J. Sziasztok, olyan gondom van , hogy a Benelli 49x típusú motorom reggelente nem indul ,csak berugással.(Új karbi ,automata szívató és membrán)Aztán napközben pöccre indul, de néha akkor is meggondolja magát és csak hosszas rugdosásra indul.Egyébként megy rendesen és gyorsul is . Tudnátok valami tippet mondani?
Tűszelep nem tud elzárni ha sok benne a benzin, de szerintem ezen kell lennie autómata benzincsapnak, ezért az is kuka, ha álló helyben is ereszti.
Nézd meg ha leveszed a karbit hogy üresen hallod-e hogy mozog benne az úszó, ha mozog akkor a tűszelep nem zár el valamitől, ez lehet beállítás probléma, tehát nem ér fel a kúpja vagy lehet hogy az úszó egyik oldala feltellt benzinnel...
Sziasztok! Benelli K2-m van, a hiba annyi hogy a karibi túlfolyón folyik a benzin, már minden megvolt amit lehet tenni vele nincs elgőrbűlve-fennakadva...
Kevés benzinnél nem folyt de világított a lámpa hogy kevés a nafta, mivel nem folyt megitattam, újra folyik a mocskos... Van valami tippetek esetleg megoldásotok?
Üdv! A gázbowden hossza jó legyen,a suber úgy álljon hogy lezárt állapotba legyen.Ha a légszűrőböl folyt a benya akkor a tűszelep nemzár le ,kopott vagy koszos a benzin cső becsatlakozásnál.Lehet magas a benzin szint is ha nem jól zár a tűszelep.Automata szivató jó?mert az is tud problémát okozni.Ha meg lett bontva a membrán akkor a tömítettségre figyelni kell. A légszűrőháznál is tud falsot szívni ha elvan deformálódva.Nekem a kipufogó tömődött el 4hónap állás alatt és nem akart menni.A benzincsap után beraktam kézi csapot.Nekem K2 van , még olasz.
sziasztok benelli 491 a beteg. durva hogy elszakadt a gázbovden és cserélve lett csere után még nem volt összerakva teljesen indult mire öszeraktuk már nem kiderült hogy a benzincsap VÁKUMOS nemjo cseréltük aztis de sem a régivel sem az ujjal nem indul. benzin van szikra van. jo szikra. a membrán is cserélve lett de az sem volt a hibás. amikor még a régi csap volt benne a levegöszüröböl fojt a benzin. de nem indul be sehogyan.szétver az ideg hogy egy bowden szakadásmiatt ott tartok hogy nemindul. a karbitis kitakaritottam már azsem a hiba forrása.
a szivocsonkis rendben. levegöszürö cserélve. de semi. valakinek valami ötlet mielött fejszével állok neki?
Hello.IGEN,hasznos volt. Köszi szépen. Megpróbálom lehet lecserélni a fékcsövet,illetve a fékbetétet. Ha az se segit akkor cserélem az egész rendszert. Csak kiváncsi volnék hogy melyik lenne jo,hogy a legkevesebbet kelljen alakitani. Nem akarok nagyon se közdarabokat betoldani,se semmi gányolást. Szóval valami tipus barát kellene rá. Köszi az infót.
Üdv! Az első fék valóban borzasztóan gyenge gyárilag. Legfőképpen azért mert elől csupán egy dugattyús féknyereg dolgozik, míg hátul kétdugattyús. Nem is értem miért így van összerakva... Nekem (hála ég még garanciában) széthullott a munkahenger. Gyárilag alapból is szinte markolatig ("koppanásig") lehetett húzni a fékkart, aztán egyszer csak beesett. Ezután AP racing fékbetét került előre, és fém fékcső. Ennek az eredménye az lett hogy fékezéskor nem "omlik" úgy össze a rendszer, és rendesen felkeményedik, de még mindig csak kb félig behúzott fékkarnál jelentkezik rendes fékhatás. A fékbetét pedig határozottabban fog, de csak akkor ha kb. 20 km/h feletti tempóról fékezek, vagy ha féktárcsa már kicsit bemelegedett. Lassú tempónál, vagy hideg féknél olyan mintha nem harapna rá rendesen, és olyan érzés mintha ABS-el fékeznél. Gondolom a tárcsa is olyan gagyi mint a többi alkatrész. Ha nekiállsz a féket tuningolni, javaslom hogy az egész rendszert tárcsástól, féknyergestől, betétestől cseréld. Remélem hasznos volt a saját tapasztalatom!
Hello mindenki, esetleg nem tud valaki ajánlani valami megoldást a Quattronove gyárilag elég gyenge elsőfék cseréjére? Valami másik robogóból vagy tunning alkatrész? Érdekelne teljes rendszer is (tárcsa,féknyereg,pumpa stb). Köszi előre is.
Egy rövid hírt osztanék meg veletek, ami a Benelli Quattronoe 49X-et illeti. A modell ezután Keeway X-Blade néven lesz forgalmazva. Jómagam előszőr a facebookon, majd a keeway honlapján keresztül értesültem a tényről. Az ára egyenlőre marad a mostani 379 ezer jó magyar forint. A neten megjelent képek alapján, a jelenleg kapható modellhez képest, annyi változást eszközöltek, hogy a 2014-től kapható verziókon lévő hátsó ülésnél lévő kapaszkodótól megszabadultak. Továbbá a keeway márkajelzéshez tartozó dizájn elemek mellett az első sárvédő kap talán a robogó színével megegyező "fényezést". Nagy meglepetés az új név által fémjelezett jövőbeli tulajdonosokat várhatóan nem érheti, hiszen mint azt a jelenlegi tulajok is tudják az eddig forgalmazott modellek is ezen gyártó üzemeiből kerültek ki.
Helló! Mennyire vagy benne az elektronikában? Mivel a városi amit állandóra állított a gyár, az mindig be van kapcsolva. E hiba feszszab. hiba szokott lenni. Meg kéne mérni az akksitöltési szintet több fordulaton, ha hirtelen felugrást tapasztalsz, akkor biztos fesszab. Ám lehet kontakt hiba, v. ha van előtét ellenállás, (nem biztos, hogy a Benellinél van) azt is meg kéne nézni. A feszszab rögzítését is ellenőrizd.
Üdv!
tudnátok-e segíteni?
benelli qatro novo50 az első világítótestek közül a városi kiégett 35w-os halogén, kicseréltem ugyan olyanra. 3 nap múlva az is kiégett. tettem bele 55w-ost, 1nap után az is kiégett. az összes többi világítótest hibátlanul működik. mi lehet? miért száll el csak a városi?
Üdv!, mit jelent, hogy eljut a karbiig? folyik a csőből, v. csak pötyög? ha folyik rendesen, akkor a tűszelep van fennakadva, beszorúlt valami kosz és nem telik meg az úszóház, de ha igazán kitakarítottad, akkor ez kiderült volna, a membránnak nincs köze a karbi-benzinhiányhoz. A benzincsap/vákumcső szokta ezt a gondot okozni, az rendben van? milyen típus X49?
Sziasztok van egy Benelli 50cc robogóm pár km után meg állt és már nem tudom elinditani benzin eljut a karbulátorig de a karbiban nincsen benzin. ki tisztitotam minden fuvókát .estleg a membrán . de annak mi a hibája?várom a válaszokat köszönöm szépen.
Szia! Köszönöm a segítséget és a tippeket! Jövőhéten úgyis viszem szervízbe cserélnek rajta pár dolgot majd ott kicseréltetem az izzót is, nincs valami nagy műszaki érzékem nem akarok eltörni semmit inkább a szakemberekre bízom :D
Szia! Hát sok sikert hozzá :-) és ha sikerült, akkor megoszthatnád. Én még tavasszal cseréltem a helyzetjelzőket, de nem nagyon találtam egyszerű megoldást. Lebontottam a műszerfal környékét és a két első idomot. Így ezekhez már nőgyógyász módjára hozzájuk lehet férni, mert nincsenek igazán rögzítve. Csak egy "gumihüvelybe" vannak betéve. Az ember kihúzza, csere és mehet vissza. Viszont azt nem sikerült kitalálnom, hogy a lámpatestet mi tartja. Van ez a leírás (http://www.powermax-motorsport...) viszont ez a régi típushoz készült. E szerint (61. oldal) egyszerű lenne, de a mostaniaknál már összetettebb a műszerfal.
Mindenesetre, ha nekiállsz lebontani, csak óvatosan mert sok helyen a csavarok mellett még műanyag karmok is tartják az elemeket és nagyon könnyen le lehet törni őket, ami rohadt bosszantó.
Sziasztok!
Benelli 491-em van, tuning mentes, elvileg ki van belőle szedve a fojtás. Így megy ~60-at, óra szerint 80, ez egyenes úton majdnem szél nélkül.
Az vele a problémám, hogy 4-5 literes fogyasztása van, és így se húz nagyon. (Gyorsulásban egy babetta megelőzött.. :DD) Ez miért lehet?
Ezenkívül még valószínű, hogy olajat is eszik rendesen, mert a kipufogó mellett olaj van, a gyertya olajos. :(
Valami ötlet? Karbin esetleg lehet állítani, hogy mennyi menjen?
Előre is köszi a válaszokat! :)
Sziasztok! 2013-as Benelli quattronove robogómban kiégett az izzó a tompított fényszóróban. Azt szeretném kérdezni, hogy melyik idomot érdemes eltávolítani, hogy a legkönnyebben ki tudjam cserélni az izzót? Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok! Hátra, az áttétel házba milyen olajat kellene tenni (Benelli 49x)? A használati útmutató szerint "bármilyen 20W" jó lenne, de a neten a 80W90-est javasolják úgy általában robogókhoz.
Én is csak rúgom reggelente, fogalmam nincsen indul-e indítózással, mert soha nem próbáltam. Ha minden reggel megyek vele első rúgásra indul, ha pár napot áll akkor kell neki 2-3. Ha 2 hetet áll akkor 5-10 rúgás, mert lefolyik a benzin.
Melegen indítózom csak, akkor épphogy lenyomom a gombot már jár a motor.
Jó régi Benelli K2-t hajtok. Érdekelne, hogy van-e olyan lábzsák a piacon, ami passzol a K2-re?
Köszönöm
Nézd meg ha leveszed a karbit hogy üresen hallod-e hogy mozog benne az úszó, ha mozog akkor a tűszelep nem zár el valamitől, ez lehet beállítás probléma, tehát nem ér fel a kúpja vagy lehet hogy az úszó egyik oldala feltellt benzinnel...
Kevés benzinnél nem folyt de világított a lámpa hogy kevés a nafta, mivel nem folyt megitattam, újra folyik a mocskos... Van valami tippetek esetleg megoldásotok?
a szivocsonkis rendben. levegöszürö cserélve. de semi. valakinek valami ötlet mielött fejszével állok neki?
Egy rövid hírt osztanék meg veletek, ami a Benelli Quattronoe 49X-et illeti. A modell ezután Keeway X-Blade néven lesz forgalmazva. Jómagam előszőr a facebookon, majd a keeway honlapján keresztül értesültem a tényről. Az ára egyenlőre marad a mostani 379 ezer jó magyar forint. A neten megjelent képek alapján, a jelenleg kapható modellhez képest, annyi változást eszközöltek, hogy a 2014-től kapható verziókon lévő hátsó ülésnél lévő kapaszkodótól megszabadultak. Továbbá a keeway márkajelzéshez tartozó dizájn elemek mellett az első sárvédő kap talán a robogó színével megegyező "fényezést". Nagy meglepetés az új név által fémjelezett jövőbeli tulajdonosokat várhatóan nem érheti, hiszen mint azt a jelenlegi tulajok is tudják az eddig forgalmazott modellek is ezen gyártó üzemeiből kerültek ki.
tudnátok-e segíteni?
benelli qatro novo50 az első világítótestek közül a városi kiégett 35w-os halogén, kicseréltem ugyan olyanra. 3 nap múlva az is kiégett. tettem bele 55w-ost, 1nap után az is kiégett. az összes többi világítótest hibátlanul működik. mi lehet? miért száll el csak a városi?
Mindenesetre, ha nekiállsz lebontani, csak óvatosan mert sok helyen a csavarok mellett még műanyag karmok is tartják az elemeket és nagyon könnyen le lehet törni őket, ami rohadt bosszantó.
Benelli 491-em van, tuning mentes, elvileg ki van belőle szedve a fojtás. Így megy ~60-at, óra szerint 80, ez egyenes úton majdnem szél nélkül.
Az vele a problémám, hogy 4-5 literes fogyasztása van, és így se húz nagyon. (Gyorsulásban egy babetta megelőzött.. :DD) Ez miért lehet?
Ezenkívül még valószínű, hogy olajat is eszik rendesen, mert a kipufogó mellett olaj van, a gyertya olajos. :(
Valami ötlet? Karbin esetleg lehet állítani, hogy mennyi menjen?
Előre is köszi a válaszokat! :)