Hát sajnálom, hogy rosz tapasztalatod volt, én sem rejtem véka alá a véleményem, félreértés ne essék, de nekem a 6év hibamentes volt, leszámítva a denso generátort. Az évben két cbr-es cimbimnek is leégett, úgyhogy betudtam kopóalkatrésznek.
Azért van ez mert a legtöbb tulaj szégyelli h egy szemétdombot vett rendes motor helyett és nem veri nagydobra. Sokáig én sem szóltam róla, de mára már nem érdekel. Mással , máshol gépelek, lassan elfelejtem , h kidobtam az ablakon egy rahedli pénzt.
Nyilván a V2 blokk komolyabb rezgéseket produkál mint egy sor4es, bár én a Z750ből 2 csavart is elhagytam a hátső lengővilláról..bár csak 20ezer km után!
Te is elég ismerős vagy az apriliás brancsban. Volt még valakinek hasonló problémája? Még sosem hallottam ilyet,te vagy az egyetlen, általánosításhoz több mint kevés, kár ilyennel riogatni egy leendő vevőt.... a csavarokra értem. De meg mindenki azt vesz amit akar.
Minden motor manualjaban bennevan az időnkénti csavarok meghúzása kitétel.A rutin műveletekben.
Japántól az amerikaiig.
És nem mentegetek csak tényközlök.
Nem vagy tiszteletlen, de butaságot beszélsz, amikor egy szalonból kihozott új motorból sorra elmaradnak a csavarok, akkor mégis milyen véleményen legyek? A kétszázezres kínai pitbájknál már a vételkor szóltak, h jól teszem, ha szétkapom és menetrögzítővel mindent beragasztok. Nem is potyogott ki semmi szinte, de ezt 3gurtniért az aprilia gyártól is elvártam volna. Nem a japánt akartam sztárolni, hanem az aprilia gyengeségeivel szembesíteni az érdeklődőt
Nem akarok tiszteletlen lenni, de ha elhagyod az idomcsavarokat, meg a hátsó sárvédő csavart, azért az megkérdőjelezi a megfelelő gondoskodást? Azt hogy? Ha nincs meghúzva egy csavar, az tök mindegy, hogy aprilia vagy suzuki, az kiesik. Az enyémen meg vannak húzva. A többi problémát Lakostomi levezette...egyik kúrta szét a másikat, a forrás a DENSO generátor ami SZARJAPÁN. ( most lehet hajlongani Clam )
A fékeidre nem tudok mit mondani, nekem 6 év óta rendben van mind a kettő. A hátsót is csak egyszer légtelenítettem.
öhlins -sachs a futóművem, az még nem is olyan nagy baj, viszont mindketten boldogabbak leszünk, ha kiviszik az apriliákat végleg a portáról, látom te is szabadulnál már tőle
Zee, sajnos tenyleg kifogtad. A hibak valszeg egymast generaltak. akksit generator es fesszabalyzo nyirta ki.ez amugy denso japan. Relet gyenge akku nyirta ki ez lehetett az immo problema oka. Telok showak ez szinten japan. de a telo magatol nem fossa el magat, foleg mindketto en latok valami osszefuggest a tarcsahalal es a teloproblema kozott. Normal hasznalatnal egy brembo nem megy szet. Amugy En probakeppen beirtam vtr forumba hogy tipushiba. Javaslom nezd meg a talalatokat. Ezek azokhoz kepest kismiska filleres hibak. Az enyemben 33000 km van, fekhibat megoldottam, akkut csepptoltore neha rarakom, ennyi. Nekem meg egy csavar sem esett ki sehonnan.
Idén nem telt el nap hogy ne ültem volna rá, bőven 10ezer felett mentem, abból a felét egykeréken. típushibák javítva lettek azóta tökéletes. Van a családban egy másik is abban meg lassan 70ezer van, hasonló használat mellett.
Normál dinamikus használat, de azon belül is 500+ km es csapatások, nem volt agyonkerekezve meg eldobva sem.
Nekem meg nem fér bele egy szalonból o kmmel vett vasnál, h lépten- nyomon lerohad szétpotyog, nem tudhatom, h hazajutok-e vele. Télleg kifogtam, amikor vtr helyett rsv-t vettem. Súlyos hiba volt
Kifogtad. De ezek számomra kisebb javítható hibák. Fék, kupplung Olajcsere megoldja, relé
A tárcsaféket mondjuk nem értem, mennyire gyilkoltad a gépet?
Elmult a hátsó fék( egy lengyel túrán) aztán a kuplung munkahenger( az meg Erdélyben ide 500km) aztán elmaradt az alapjárat állitó csavar, ami máig sincs pótolva. kipotyogtak a sárvédő tartó csavarok, elmaradt néhány idomcsavar. Majd rövidesen lerepedt a villanyakra rögzitett ram -air csatorna , amire a szerviz azt mondta, h nem garis, mert a gyár szerint olyan hiba nem szokott történni aztán eldeformálódott és megrepedt elől az egyik féktárcsa, ami még 10ezret se futott. Majd elektromos dolgok szaródtak el először kinyirta az akksit, majd elmúlt a töltés(generátorjavítás, fesszab csere), aztán az immó hibája miatt nem indult. Tavaly a telószimeringek fosták el magukat, most tavasszal az indítórelé adta fel, egy picivel később meg a benzinpumpája. Mindez 25ezer km alatt, ugy h közben 7500-anként volt szervizelve. A blokknak valóban nincs baja, csak ami körülveszi az mind szar, meg trehányul van összeszerelve. Az idei szezonban egy métert se mentem vele már, elment a kedvem tőle és megfogadtam, h pizzán kívül semmit nem veszek többé, amihez köze van az olaszoknak Volt néhány kínai pitbájkom, de azok is komolyabb minőséget képviseltek
Fenntartása nem vészes: pl. Légszűrőt az UNIX-nál kapsz egy 1000-esért. Ebben a szezonban én igol 10w 60-at tettem bele, ez egy drágább olaj de érdemes a jobbat megvenni. Alkatrészt ha kell akkor szerintem használtan érdemes venni, vannak bontott mocik, de pl. parillánál hátsó fékbetétgarnitúra 5000,- Ft, első lánckerék 5000,- Ft stb. tehát nem húzós. A gyárból biztos hosszú idő alatt ér ide a rendelés, de akkor inkább hasznald az ebay-t, itt van egy hét alatt. Szerintem egyáltalán nem szopatós motorok....Ezen a fórumon sem a hibák tömkelegét és az elégedetlen gazdák nyafogását olvasod.
Japántól az amerikaiig.
És nem mentegetek csak tényközlök.
A fékeidre nem tudok mit mondani, nekem 6 év óta rendben van mind a kettő. A hátsót is csak egyszer légtelenítettem.
Nekem meg nem fér bele egy szalonból o kmmel vett vasnál, h lépten- nyomon lerohad szétpotyog, nem tudhatom, h hazajutok-e vele. Télleg kifogtam, amikor vtr helyett rsv-t vettem. Súlyos hiba volt
A tárcsaféket mondjuk nem értem, mennyire gyilkoltad a gépet?
Én is örülök neked! Van mostanság vmi pályatalicskád?