Háát a helyzet az, hogy az nem úgy mükszik, hoyg csapágycsere.. Mivel ez egy tűgörgős csapágy, és a futófelület a hajtókarba, és a csapon van kialakítva, szóval ha alsó hajtókarcsapágy elkopott, az az6t jelenti, hogy hajtókarszett csere.... Italmondo Bt 20 e Ft kb + szét kell dönteni a motort- ez szerelőfüggő, tudtommal olyan 15 e meg be kell tetetni gépműhellyel a cuccot (varró művek 1000 Ft) Akkormár érdemes főtengelycsapágyakat cserélni ( ez attól függ. pl FAG TVH-s, azaz műanyag kosaras, amilyena gyári, C3-as kb 5 e Ft/ db, itt jegyzem meg, hogy Gerinek van két db SKF, ami ugyan fémkosaras, de max egy picit hangosabb, mint a műanyag, amit tévedésből rendelt, és eladó!) + szimmeringek mondjuk 600 Ft, meg kézzel vágsz hozzá tömítéseket, ha nem, megveszed a készletet, az kb 5 e Ft...
szijja elissa nem adod meg az msn cimed és ott küldhetnél nekem a mocidról meg a crx-ről képeket
???????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????
simáán,sátort verek meg fúrok 1 olajkutat,aztán cross reggeltől estig
amúgy leeht h hátrány is az a pálya,ha te ép aludni akarsz,de vki más meg crossozni,és kimegy zúzni a gecihangos pályagéppel...
Amúgy meg ha tőlem kérdezted , igen én nem járok suliba mivel most vizsgaidőszak van ... majd február tizenakárhanyadikán kell menni addig csak vizsgázok
hány lovas a rexetek?
???????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????
áh azé annyira nem,a hatóságok nehogy észrevegyék,csak 1 kici objektum,napi 10liter benzint termel... az havonta 300liter,azzal megelégedhettsz
amúgy leeht h hátrány is az a pálya,ha te ép aludni akarsz,de vki más meg crossozni,és kimegy zúzni a gecihangos pályagéppel...
jó lenne ,ah nekem is csak az ucca végére kéne menni,de ha oda mek,ott csak a kisbolt van,ot meg nem crossozok
véééééééééééége a hétnek emberek!!!!
és vasárnap valszeg megyünk gyomára!!! crossozni
hazaértem
mizu erre?