Reggelt
Na megnéztem a CZ láncot háááát húzós kicsit az ára... mind1 majdcsak összejön rá... Meg néztem hozzá a JT lánckerekeket... így összesen kb 20 asba lenne... köszi a tippet.. de azért még szétnézek...
Én a www.nagyvas.hu -t ajánlom! Mert tény, hogy kapsz 5 e Ft-ért láncot, de meddig lesz jó? Nagyvason meg van CZ O gyűrűs 13600 ért... Amit DID ből oylan 18-20e ért kapsz meg! Mert ugye a Tuareg/RX stb is 520-as lánccal van szerelve?
Te figyu, akkor minek szórakozol ezezl? Ha a blokkba télleg csörög valami, úgyis szétszedi a szerelő, és eztis leszedi! Szóval felesleges! Egyébként tény, hogy a kuplung a Rotax blokkba hangos szokott lenni! De én azt tapasztaltam, ha elindulsz vele, el kell csendesednie! (én pl sisak nélkül szoktam menni egy kört egy elhagyott utcában, és hallgatom... néznek is rám csúnyán, mikor a Szentmihály-domb alatt 100 al megyek sisak nélkül :D ) Ha meg nem az, akkor van egy rossz hírem, általába a hajtókarcsapágy a ludas.... Morog olyan 3-8 e ig, fölötte annyira nem feltűnően? Meg gázadásra előjön?
okés
csőcső,hát nemtom, nem csak pályán használom,de sztem jó ez pályázni is,most az az 1-2 mp körönkét nem számít,ami hátrányt nyújt,nem a vb n vagyok,csak gyakorolgatok ..
crosspályán a 15-ös nem jó, mertamikor fordulaton van akkor nagyon felgyorsul és nehéz visszafékezni, nekem is a gyári 15 volt fen de hamar lecseréltem. ha pályán használod neked is le kellene cs. a 15 ös aszfaltra jó.
én jobban szeretném, ha csak 9-ig forogna de azt normálissan nyomatékkal. amugy megnéztem az olajat: igol racing STS 3+-os a besorolása. állitolag az 1-ik legjobb olaj és csak 2500huf
Na megnéztem a CZ láncot háááát húzós kicsit az ára... mind1 majdcsak összejön rá... Meg néztem hozzá a JT lánckerekeket... így összesen kb 20 asba lenne... köszi a tippet.. de azért még szétnézek...