hát de ez sokmindentől függ, időjárás legfőképp...mivel ha esetleg márc-ban hó lex...akkor hideg van...nem aktuális sátorozni nem?! Ezt előre nem tudhatod...végül is esetleg a hónapot eldönthetnénk...de Tuareg125 az ugymond szervező...
Figyu, ha télleg váltóolaj van a blokkban, könnyű megállapítani, (mondjuk én motorolajat teszek odais) mert annak jellegzetesen büdös szaga van! Mert ha abból a kis üregből folyik, ahol a pumpa van, akkor mindkettő lehet.. és ha úgy tűnt, hogy alóla, azért szedted le, akkor valószínűbb, hogy váltóolaj! Az mega jobbik eset :D Van ott az a gumigyűrű, az tömít, de akár ilyen tömítőpasztával is megkenheted oldalt
Ez nem az olajszivattyúdból folyik, hanem mögüle! Legalábbis az olaj színéből adódóan én erre következtetek, szép lenne, ha ilyen olajat égetnél... Szerintem meghalt a tömítésed, csinálj egyet, cseréld ki és úgy nézd meg.
ez jó kérdés de a különolajozásba a 2T olaj van nem? és a blokkban belül van a váltóolaj....de annak nincs köze a különolajozáshoz....
mert ha ez így van akkor szerintem a különolajozást látta a földön....mert én csak annyit láttam hogy a különolajozónál olajos, meg a blokk alján is volt, és ebből én arra következtettem, hogy végigfolyt a blokk alján....de amúgy nem tudom sajna, majd kiderül........sajnos
1.6-al tolom én is, de már nagyon rég óta, öcsém meg azóta mióta van CS...
Képeket majd teszek fel, megígérem, csak mindig elfelejtem
Ja és lehet nem olvastátok, már írtam/kérdeztem egyszer, de nem akarunk lassan pontos dátumot kitűzni a talira? Akkor mindenki tudja úgy alakítani a dolgait, hogy el tudjon jönni.
De neked elektronikus, vagy mechanikus? A mechanikuson van egy piros csavar elöl, és nagy bunkó, az elektronikuson meg csak egy bowden jön ki.. megjegyzem az elektronikust nem lehet állítani, hol nyisson, csakhogy mennyire...
itt egy kép a különolajozásomról nem tom, hogy miért enged, mert én nem nagyon láttam hibát a szimeringen....... dehát, ien ez a motor, tele van meglepetésekkel
én is val-t használtam először...de non nem jött be...egyszolván pocsék volt legalább is nekem..most Motorex fullshyntetic Cross Power made in Swiczerland
Nos, kicsit későn olvasgattam, de hátha még fontos!
A termosztát a hengerfej felső felében van, egy kis műanyag lap, amit egy rugó nyom vissza! Nem külön, mint egy autóban! Szerintem ne nagyon piszkáld, ha nem melegszik!
A kipuffnyitás enduro esetében 7300 a szervízkönyv szerint, strada esetében 7800 (de a strada asszem az AF-1, meg a pegaso az Enduro meg az összes tuareg) Persze mindez elektronikus kipuffszeleppel.... Azt az 5500-at nem értem, az bioiztos nem elektronikus, vagy torpan ott egyet a motor, és azért tűnik szelepnyitásnak.. Egyébként hallottam olyan pegasoról, amin a kipuffszelep csak a fékpedálra volt kötve, és fékezéskor szellőztetet a hengert!
Hja, és egy jó tanács! Javaslom, hogy a kipuffszelep becsúszását biztosító alátétet hegesztessétek hozzá a szelephez! (pl CO hegesztővel..) Ugyanis szar dolog várnia platósautót, mikor becsúszott a szelep :( Meg szar kicsengetni a 25 e -et a dugóért, ha mázlid van, és ahenger nem sérült....
És még valami! Ha valakinek kell javítási útmutató ROTAX 123 as motorhoz, akkor írjon nekem egy mailt: szakacsmarell@yahoo.de szívesen elküldöm!
mert ha ez így van akkor szerintem a különolajozást látta a földön....mert én csak annyit láttam hogy a különolajozónál olajos, meg a blokk alján is volt, és ebből én arra következtettem, hogy végigfolyt a blokk alján....de amúgy nem tudom sajna, majd kiderül........sajnos
Képeket majd teszek fel, megígérem, csak mindig elfelejtem
Ja és lehet nem olvastátok, már írtam/kérdeztem egyszer, de nem akarunk lassan pontos dátumot kitűzni a talira? Akkor mindenki tudja úgy alakítani a dolgait, hogy el tudjon jönni.
Nos, kicsit későn olvasgattam, de hátha még fontos!
A termosztát a hengerfej felső felében van, egy kis műanyag lap, amit egy rugó nyom vissza! Nem külön, mint egy autóban! Szerintem ne nagyon piszkáld, ha nem melegszik!
A kipuffnyitás enduro esetében 7300 a szervízkönyv szerint, strada esetében 7800 (de a strada asszem az AF-1, meg a pegaso az Enduro meg az összes tuareg) Persze mindez elektronikus kipuffszeleppel.... Azt az 5500-at nem értem, az bioiztos nem elektronikus, vagy torpan ott egyet a motor, és azért tűnik szelepnyitásnak.. Egyébként hallottam olyan pegasoról, amin a kipuffszelep csak a fékpedálra volt kötve, és fékezéskor szellőztetet a hengert!
Hja, és egy jó tanács! Javaslom, hogy a kipuffszelep becsúszását biztosító alátétet hegesztessétek hozzá a szelephez! (pl CO hegesztővel..) Ugyanis szar dolog várnia platósautót, mikor becsúszott a szelep :( Meg szar kicsengetni a 25 e -et a dugóért, ha mázlid van, és ahenger nem sérült....
És még valami! Ha valakinek kell javítási útmutató ROTAX 123 as motorhoz, akkor írjon nekem egy mailt: szakacsmarell@yahoo.de szívesen elküldöm!
Megérkeztem, phisso, meikkel nyomod?, en 1.6 tal.
Maxi, mivan má", nem ment fel a hideg soron?