szia! Ugyanilyen volt nekem is, szerettem nagyon. 12o kilós havert is simán vitte. 70-80 as hengerrel meg elég jól hasít, kis pénzből meg lehet duplázni a teljesítményét! A 95 előtti rv blokkosakat kerülném a helyedben, mert azokhoz már kevesebb az alkatrész.
Sziasztok! Eljáccottam a gondolattal,hogy kellene venni egy 50-es Rx-et. Nemrég ki tudtam próbálni eggyet,de csak egy pici kör sikerült egy zárt murvás telepen. 180 magas vagyok,90kg,de meglepően jól megindult fordulaton,és kellően magas volt. Szinte ugyanolyan testes,mint a 125-ös kdx kawám volt régen. Nagy terveket nem szeretnék vele,földutak,sár,határba bóklászás,stb. Hogyan teljesítene a 90 kg-om alatt egy ilyen 50-es endúró? Valakinek tapasztalat? Nem vagyok telhetetlen,nem szeretek száguldozni. Pont egy Simó teljesítménye is megfelelne a határba,csak az alatt nincs "futómű"! Az utcai motorom is egy 125 4T ybr. Teljesen kielégít a teljesítménye. Azzal szoktam a határba bóklászni elég gyakran,...csak sajnálom szegénykémet. Tud valaki építő tapasztalattal segíteni? Esetleg,ha majd úgy alakul,melyik évjáratok a jobbak? Egy ilyennel mentem,ezek tetszenek egyébként.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 2009-es aprilia sx 50-es motorom. Nem világít rajta a tompított fényszóró a kilóméteróra össze-vissza mutat, folyamatosan ég az olaj és túlmelegedéslámpa.
Köszönöm.
Sziasztok!
Adott egy Aprilia Rx125 1993 ,brutál jó gép, bár azt hiszem itt ezt sokan tudják. A mocin teljes Arow rendszer van amitől renttenetesen jól pörög ,viszont 1 -2sebességbe nem akar kipörögni ,viszont 3 -ba nagyon bolondosan megindul. Na már most az én elméletem az hogy a rendszer véget a jellenlegi fuvokák nem tudják olyan gyorsan brvinni az üzemanyagot ,mint azt kéne.
Lehet hülyeséget beszélek ezért előre is bocsánatot kérek ,de aki tudná hogy mi lehet a probléma azt megköszöném neki! :)
szia! Nekem, fűnyíró csinálta ezt. Az mondjuk vicces volt, hogy garanciás javításra bevittem emiatt a szervizbe és nem találták a hibát. Hol indult ,hol nem, dadogott. Hazavittem, pipa le rátekertem a gyertyára a drótot és láss csodát hibamentes lett. Új pipa és csókolom. A szerviz ,meg karbit pucolgatott és a láthatóan dadogó ,szenvedő motorra meg azt mondták, hogy tökéletes ,ennek így kell járnia!
Sziasztok, a segitségeteket kérem az alábbi probléma megoldásában:
Adott egy 1996-os RX50, Dellorto 17,5 karbival, általunk nemrég cserélt 50 cm3 dugattyú, és hengerfejjel. A moci 4-5 km futás után leáll, hol lefelé, hol felfelé, hol egyenesben terepmenetben, majd kb. negyedórás várakozás után újra elinditható. 40-es keverékkel megy, a gyertyán nem látszik kokszosodás, vagy beköpés, a fúvóka 85-ös, de próbálkoztunk kisebb, és nagyobb méretűekkel, sajna nem sok sikerrel. A túlmelegedést nem tartom valószinűnek mivel télen túl rövid a megtett táv ehhez, és a keringetőszivattyú működik.
azt szeretném megkérdezni,hogy melyik nyitott renszert érdemes venni az aprilia sx 50 2011-hez
giannelli/leovince
2000 körüli évjárat
Ez vajon milyen évjárat, és melyik típus:
aprilia MU01 49,75 cm3
ZO4MU0100WS002152
Jó állapotú RX50 et vennék 2010től. Ha tudtok ilyenről légyszives jelezzétek!
köszönöm!
Új és használt alkatrészek raktárról akár másnapra
Tel 06304906559
Segítségeteket szeretném kérni!
Van egy 2009-es aprilia sx 50-es motorom. Nem világít rajta a tompított fényszóró a kilóméteróra össze-vissza mutat, folyamatosan ég az olaj és túlmelegedéslámpa.
Köszönöm.
Adott egy Aprilia Rx125 1993 ,brutál jó gép, bár azt hiszem itt ezt sokan tudják. A mocin teljes Arow rendszer van amitől renttenetesen jól pörög ,viszont 1 -2sebességbe nem akar kipörögni ,viszont 3 -ba nagyon bolondosan megindul. Na már most az én elméletem az hogy a rendszer véget a jellenlegi fuvokák nem tudják olyan gyorsan brvinni az üzemanyagot ,mint azt kéne.
Lehet hülyeséget beszélek ezért előre is bocsánatot kérek ,de aki tudná hogy mi lehet a probléma azt megköszöném neki! :)
PHBG19cs 80 as hengerhez kéne előre is köszi.
Adott egy 1996-os RX50, Dellorto 17,5 karbival, általunk nemrég cserélt 50 cm3 dugattyú, és hengerfejjel. A moci 4-5 km futás után leáll, hol lefelé, hol felfelé, hol egyenesben terepmenetben, majd kb. negyedórás várakozás után újra elinditható. 40-es keverékkel megy, a gyertyán nem látszik kokszosodás, vagy beköpés, a fúvóka 85-ös, de próbálkoztunk kisebb, és nagyobb méretűekkel, sajna nem sok sikerrel. A túlmelegedést nem tartom valószinűnek mivel télen túl rövid a megtett táv ehhez, és a keringetőszivattyú működik.