Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm, kipróbálom. Az alapjárati fúvóka egyben van a szívó csonkkal, nem lehet külön cserélni, mint a főfúvókát. Sima autós/motoros boltban kapni ilyet, vagy ez speckó aprilia alkatrész?
Hello!

Szerintem a 19-es karbi kicsit nagy sima 50-es motorra. Lehet ez okozza a problémát. Próbáld ki hogy mondjuk 50-es fúvókát raksz az alapjárathoz, így kevesebb benzint kap, hátha akkor nem fog annyira pörögni. Szerintem egy próbát megér.
Jajj még elfelejtettem, hogy dellorto phbg 19 karbi van rajta. Ez a karbi való az rx 50-re?
Még valami... olvastam, hogy ki szokták szedni a fojtást... az hol van? A karbi szívó oldali részébe raknak gyárilag egy szűkítőt? Mert nekem nincs ott semmi. Ha így van, a fojtás hiány okozhatja a magas alapjáratot, amit nem lehet 2500-3000 alá állítani?
Sziasztok!

Vettem egy rx 50-es gépet 2000-es évjárat. Nagyon jól megy, a magas fordulatot is veszi, 10ezerig is kipörög, de az alapjáratot nem tudom 2500-3000 alá vinni. Netes videókon láttam, hogy másnak 1000-1500 az alapjárat. Egyébként egyenletes a járása és könnyen indul hidegen (szívatóval) és melegen is ahogy kell. Az alapjárati csavar ki van tekerve úgy, hogy a suberdugó teljesen lekoppan az aljára, de az alapjárat így sem csökken 2500 alá. Csak úgy tudom csökkenteni, ha elzárom a levegőcsavart, vagy a karbi végét félig eltakarom kézzel, hogy kevesebb levegőt kapjon. A főfúvóka 80-as, az alapjárati pedig 60-as. A membránnál és a karbinál kizártam a fals levegőt, mert sziikonnal raktam fel a szívócsonkot. Szerintetek mi okozhatja ezt?
Köszönöm szépen!
Hello!

Nem tudom az évjárat mennyire számít ebbe, szerintem nem, de majd megcáfol valaki ha tévedek. Itt van a szerelési útmutató:
http://www.natix.hu/doc/rx_sx%2050.pdf
Itt az alján van minden fontos infó. A hűtőfolyadékot én is úgy tudom, hogy fele-fele arány kell.
Sziasztok,
Egy 2004-es évjáratú RX 50-ben szeretnék hűtőfolyadékot, fékfolyadékot és váltóolajat cserélni. Tudnátok esetleg feltöltési mennyiségeket és olajtípust ajánlani? Bárdiautó-nál a Castrol 75W-90 Syntrans Transaxle olajat dobta ki, ez lenne hozzá az ideális? A váltó alapvetően jól működik, néha a hatodik sebességet dobja ki üresbe. Hűtőfolyadékot milyen arányban érdemes keverni: fele fagyálló, fele desztillált víz?
Sziasztok!

Ismer valaki pécsen olyan szerelőt aki am6-os blokkon elvégezne generálást?
AM6-hoz sajnos nincs javításim csak D50B0-hoz, ha az érdekel akkor írj egy mail címet és átdobom. Tudom sokra nem mész vele, de.....
Akitől vettem csak annyit mondott a blokkra hogy am6 os és mindegyik hasonlo motorban ezvan de egy szerelőt kérdeztem a gyujtéssal kapcsolatban és ő meg azt mondta hogy nem látott még olyan am6 blokkot amin nem zöld piros feher sárga kabel van. A motor meg már régebbi fajta szerintem 98-as lehet .
Helló!
Évjárat? Motor típus: Am6 vagy D50B0?
Sziasztok!
Van egy aprilia rx 50-em és most vettem bele egy uj blokkot de a gyújtást nem tudom összehozni rajta. A kepén latható állórész van benne vagy legalábbis ilyen a csatlakozója és az eredeti gyújtás tekercs gyújtótrafó.A csatlakozót levágtam és össze kötöttem a gyújtástrafóval mindegyik variációval de sehogy se ad szikrát. Előtte a másik blokkal tökéletesen működött. Akkor az uj blokkal van a baj? Cseréljem ki a régire a gyújtás állórészt vagy egyáltalán kilehet? A segítséget előre is köszönöm.
Köszönöm!
Helló!
Hivatalosan: Összetolt állapotban csordulásig kell tölteni, de én a táblázat szerint csináltam. Kb. 4,5 dl.
Üdv! Aprilia rx 50 első telóba mennyi villaolaj kell száranként? Köszi
Olyan embert keresek akinek van Aprila RX-SX 50 2006-2010 közötti motorja. Kellene egy-két fotó bizonyos alkatrészekről. Köszi!
Gyárilag 98 vagy 102 úgy tudom, de azt, hogy egy 70-es hengerhez mekkora kellene azt nem tudom. Az is lehet, hogy egy 21-es karbi kéne már rá.
73 ccm henger 17,5 ös dellortó. Hanyas a főfuvija gyárilag ennek a karbinak,mert hiába Dellortó,a tutajszeműek gyártják,és a drága a főfuvit nem méretezte be.Szeretném megtudni,hogy gyárilag hanyas kell bele,illetve milyet javasoltok?
Kukactengely hézagoló alátétei.Ha cseréltél csapágyat,stb.akkor előfordúl,hogy a hézag megszünt.Ujra szét kel szedni és erre ügyelj.
Vedd ki a hézagolót,vagy cseréld meg,vagy vékonyabbat alá,stb.de mindenféleképp a hézagolókkal gépészkedj.
Sziasztok. Szét kellett szedni a blokkot generál miatt, de összerakás után nem lehet vele váltani. (henger még nincs rajta) Ugyan úgy lett összerakva, mint volt. Egy tucat videót megnéztem, mégsem lettem okosabb. Valamit elronthattam esetleg?
Üdv! Van valakinek eladó egyenirányitója amit az aksi elé kell bekötni.Most nincs benne akku,de tennék bele.Köszi!
Helló!
Milyen tű van benne? Eddig ment rendesen? Esetleg most vette?
Én is szívtam már hasonlóan egy SX-el. A folytást kivették belőle, de semmi mást nem csináltak vele. A folytás kivétele után az A11-es tű kellene bele. Próbáld meg egy Simson-hoz való suber tűvel. Nem kerül csak 150 Ft-ba és csak el kell belőle csípni egy pár mm-t.
üdv!használt és új alkatrészek http://goo.gl/djz5Qs
Sziasztok! Havernak csináltuk hétvégén az RX 50-esét. Dellorto 17,5-ös karbi van rajta. Üresben, vagy behúzott kuplunggal szépen kipörög, de sebességben csak alul nyomatékos, aztán elkezd szaggatni és a közepes fordulatnál nem pörög feljebb. Szívatóval sem.

Egy leejtőn, behúzott majd ráengedett kuplunggal sikerült egyszer kipörgetnem, de aztán meg túl nagy alapjárattal járt. A levegőcsavar teljesen be van tekerve, alapjárat állításra nem igazán reagál. (Kijjebb tekert levegőcsavarral rosszabb)

Falsot a szívócsonknál nem szív, a főtengelynél nem tudom. 2 tippem van, hogy mi lehet:

- A vákumcsap nem ad elég üzemanyagot. (Egyébként a karbiban nagyobb főfúvóka van, ha jól emlékszem 102)
- Azt tudni kell, hogy valaki lebarmolta a túlfolyó csonkját -> le van hegesztve. (a karbi legalján) Arra gondoltam, hogy a túlfolyó szuszogóként is üzemel, és mivel le van hegesztve, nem enged levegőt a fogyó üzemanyag helyére -> vákum keletkezik -> nem kap elég üzemanyagot.

Valaki találkozott már ilyesmivel? (Most rendeltem meg az új úszóházat, hogy a 2. lehetőséget kiüssük) Köszönöm a tippeket :)