Na végre megvan, nem birtam a 17.5dollerto karbit beállitani,elvittem szerelőhöz, kiderült hogy csak a tűt kellett kicserélni egy másik tipusra.
A gyári karbival dombnak fölfelé még ketesben is csak 20-30km/h val tudtam menni csutka gázon, hármasban nem is birt menni.
Ezzel a karbival erölködés nélkül 50-60km/h jött 3ban,ha felpörgettem és felraktam 4 ben is ment.
álmomban nem gondoltam volna hogy ekkorát dob rajta.
Igazából most sokat költöttem rá és nem tervezek egy darabig többet beletolni anyagilag, de azért e-mailben adhatsz egy pár képet róla, meg egy ajánlatot...
fklepacs@gmail.com
5 körül evett a 21 el kb! de ez 21 pwk (poweres) karbi volt!
nem érdemes a gyárival szenvedni, nem fogsz vele annyit elérni h megérje szétbuherni! nekem gianelli rezom van , csak ajánlani tudom :)
21-essel mennyit evett? Ja meg 80-as fúvókád volt? Csak azért érdekes, mert a DT az faszán megindul 8000 körül, alatta viszont sokkal gyengébb mint az RX. Henger kompletten, karbi, membrán cserélve lett. Gyanítom, hogy a kipuval kellene kezdjek valamit. Nem tudod, hogy a gyári kiput lehet mahinálni valahogy?
ha teszi a dolgát akkor jó az :)
én most azon agyalok h egy másik (rövidebb) központi rugót épytsek be, persze egy másik felfogatással, mert eléggé idegesítő h nincs elég hely a blokk körül a rugó miatt! sajnos a 26 os karbinak már elég nagy hely kell :D
http://citybike.hu/
ez egy Győri bolt, nem a legolcsóbb de itt általában van minden rx-hez mivel aprilia szaküzlet!
vagy még ezt tudom ajánlani, de itt nincs minden rx-hez : http://motoroswebaruhaz.hu/
Ja meg a másik..elég jól megy már olyan 4 ezertől a gázreakció nagyon jó lett a 14-es karbihoz képest, viszont egyszer-kétszer próbálgattam és 7ezertől nem indul meg, mint ahogy belett harangozva és olyan 9ezerig mertem húzni(bejáratós). Előfordulhat, hogy ha bejáródik, akkor még erősebb lesz? Vagy ne számoljak többre?
Sziasztok! Végre elkészült a motorom. Kapott egy 70-es hengert, meg egy 21-es PHBG-t. Viszont valahogy meg kellene mókulnom a légszűrőházhoz a csatlakozást. Gégecsővel, vagy mivel csináljam, ami benzinálló?
Attól függ melyik kell. A felnik mind jó állapotúak a gumik vegyes. Van ami elmegy de van olyan is ami nem sokat ment és 28 volt csak a gumi. Persze nem kérem az új árát. Viszont csak párba adok mert nem akarom hogy a nyakamin maradjon egy rakás első gumi. Találd ki melyikeket akarod és mennyit tudnál adni értük aztán kitalálunk valami okosat.
A gyári karbival dombnak fölfelé még ketesben is csak 20-30km/h val tudtam menni csutka gázon, hármasban nem is birt menni.
Ezzel a karbival erölködés nélkül 50-60km/h jött 3ban,ha felpörgettem és felraktam 4 ben is ment.
álmomban nem gondoltam volna hogy ekkorát dob rajta.
fklepacs@gmail.com
Köszi a jó tanácsot!
nem érdemes a gyárival szenvedni, nem fogsz vele annyit elérni h megérje szétbuherni! nekem gianelli rezom van , csak ajánlani tudom :)
én most azon agyalok h egy másik (rövidebb) központi rugót épytsek be, persze egy másik felfogatással, mert eléggé idegesítő h nincs elég hely a blokk körül a rugó miatt! sajnos a 26 os karbinak már elég nagy hely kell :D
ez egy Győri bolt, nem a legolcsóbb de itt általában van minden rx-hez mivel aprilia szaküzlet!
vagy még ezt tudom ajánlani, de itt nincs minden rx-hez :
http://motoroswebaruhaz.hu/
Gyártottam vetőgép alkatrészből egy légszűrőcsonkot.
Vííí...
siki92@gmail.com
adhatnál egy email címet!
Szinte minden van....idomok, váz, tank, kerekek, gyújtás stb..
Üdv!