Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

power nyelvet, házat és elektronikát keresek, kb mi a reális ára?

rotax 122

köszi!
Igen, mi van akkor ha ráhuzod a szívatót? Még egy olyat kiprobálhatnál, hogy be-benzinezel egy rongyot és valaki rugdossa, te meg odanyomod a szívónyiláshoz, karbi helyett. Ezzel kideríthető, hogy karburátor problémáról van e szó.
falsot sziv vagy szimeringes és ha szivatót huzol rá ??
Üdv. Lehetséges, hogy eladó lesz. Rendszámos, cross szett, polírozott saválló kipufogó rendszer és a gyári.
Hello! Van egy rx 125 motorom! Amikor berugom jár 2 másodpercet és lefullad,ha gázt adok neki szintén lefullad! Valakinek valami ötlet hogy mi baja lehet?
hali!az lenne a kérdésem hogy a 125-ös etx 2000 évj mennyivel gyengéb mint az rx,vagy ugyan az a moci van benne csak folytva van mert az adataiban csak 15 lovat írnak
Szia, többiek lehet jobban értenek hozzá de majd kiegészítik.
Amit mindenképp nézz meg:
Idomok állapota, voltak e törve. Mert ha egyik elvan törve akkor büdös életbe nemkapsz rá használtat se. Főleg az ujabb idomos RX-ek idomjaival van a probléma mert azokat műanyag-heggeszteni sem lehet tehát ja. Nézz jol be mögéjük, pattintsd le a hátsókat stb.
nézdd meg az első teleszkop szimeringeket, habár ez nem nagy tétel. Viszont ami az az a középső rugóstag. Jol nézz alá, nem ereszti-e az olajat, nem e feltűnően puha mert annak a felújitása nem kis pénz.
Mindenképpen teszteld a power szelepet. Rx-ek powere ha jo ltudom 7000 környékén nyit. Melegítés után üresbe ránts oda neki. Ha hallod hogy visit az jo jel. Szépen lassan huzd a gázt, majdegyszer csak egy feltűnöen nagy pörgést hallasz akkor kinyitott. Én mondjuk 3/4 gázon pörgetném majd meghuznám a power bowdenét is(mondjuk ha meglehet az már baj) ami a henger elött helyezkedik el. ha tudod hogy kinyitott és meghuzod és feszes, nemtörténik semmi akkor jo a power.
Nézd meg a gumiszilenteket a lengőkarban is, nem lötyögnek stb.
Az RX nem egy füstölős fajta, persze keveréktől függően, ha bemelegedett nem szabadna magábol ömlesztenie, füstre színére-szagára figyelj.
Link van a motorhoz?
Légkulccsal, kuplung agy fogóval és dugókulccsal vagy dugókulcs és egy alulemezt beteszel a két fogaskerék közé, de ez utóbbi elég barbár megoldás és a csapágyaknak sem tesz jót. Inkább vidd el pl. a legközelebbi gumishoz,szerelőhöz, leszedik légkulccsal neked.
Sziasztok!
A kuplungot hogy lehet leszedni? (a nagy anyát, 123)
sziasztok szeretnék venni egy aprilia rx 125-öst mire figyeljek oda a vételnél és a tesztkörön?
előre is kösz a válaszokat
1000% hogy szimeringes
Valoszinuleg lendkerek oldali ha nem fustol vagy ha nem fullad be az olajtol
En is sokat szoptam vele
Nekem olyat is csinalt mint neked
Vagy pl olyat hogy magatol felporgott utana leallt
Vagy egy ideig ment aztan lefulladt
A kuplung oldalit ki lehet cserelni konnyen
A lendkerek oldalit alitolag ki lehet szedni a blokk szethuzasa nelkul
En sajnos eleg kokanyul oldottam meg de meg nem volt lehetosegem szetszedetni a blokkot mert en nem merem szerelohoz meg nem jutottunk el
Azt már néztem és a karbi kb 3/4ig van benzinnel
Nem lehet hogy alacsony az úszószinted?
Af1 sport pro karbi 34mm
Gumival membránnal 15000ft
Ha melegen beállitom az alapjáratot hidegen már annyit kap hogy szivatóval nagyon felpörög
Sziasztok
Megint gondba vagyok.
Olyat csinál az rx hogy nem lehet normális alapjáratot állítani neki, ha bemelegszik és ráhuzom a szivatót egyböl felpörög, pedig akkor lejéne fulladnia ha joltudom.
Subertűt minden pozícióba próbáltam, a motor nagyon jol megy azzal nincs baj csak nagyon hezezen idul.
Falsot már nem szívhat sehol csak a főtengelynél de ahhoz még nem jutottam el hogy leszedjem a lendkereket.
Szerintetek mi lehet a gond?
Igen akkor valoszinüleg az lesz.
Köszi a segitseget.
Szerintem ez 123-as blokk lesz
Így néz ki nálam a dolog
Úgylátom ebbe más blokk van mint a tiédbe, a berúgókar a váltókarnál van mint simonál, és a tipus szám sincs ott, de viszont a motorkód felett volt szerintem mer ott ugynézki mintha kireszelték volna
Köszi szépen
Szia. A power mint írtad is, membrános, és a furaton keresztül nyomja meg, hogy kinyisson, a piros kupak alatt rugó van aminek az előfeszítésével állítod a nyitását. A hengerek tőcsavar furatai eltérnek 123, és 122 közt. A blokk típusát a 122-nél a kipufogó felőli oldalon a henger talp mellett találod beütve az olajzó felett. A 123-ason nem tudom hol kell keresni, szerintem ugyanott. A 22-es a fiatalabb azt hiszem 95-96-tól gyártják, de a 90 környéki, vagy előtti modelleket is előszeretettel hirdetik fiatalabbnak. Az enyém 96-os, új kasztnis. Adatlapomon meg tudod nézni, összehasonlítani.
Sziasztok
Ismerösöm a napokbsn vett egy 96os 125ös rx-et
Nem volt kipróbálva kevés a kompresszió stb.
A kérdésem az lenne, hogy ezen a fekete müanyag házas piros kupakos power van, ezt csak a kipufogóba fellépő nyomás vezérli vagy valami más is közrejátszik? Mert semmi vezeték vagy mehanika nincs rajta csak a nyelv egy membrán és egy rugó. Valaki legyrn szives világosítson fel mer ilyennel eddig nem volt dolgom csak elektromágneses powerrel.
Valaki megtudja mondani hogy ezeket hanyas blokkal szerelték(122,123,stb) mert sehol sincs ráirva csak annyi, hogy rotax.
A hengerek megegyeznek vagy mindegyik tipusnál más? Mer ami most van azon ugye van egy pici lyuk ami a powerhez vezet, és sajnos a hengerszettet cserélni kell mert kuka.
A válaszokat előre is köszönöm :)
Sziasztok!
96 os rotax 122es
Dellorto vhsb 34
Valaki tudja kb mi a jó karbi beállítás?
Suber,benzin,levegő?
Üdv.
Valaki tudna mondani tuningolasi tippeket rotax 122 eshez?
Eddig ami megvan
Polini 160as henger
CDI.
folytatlan kipufogo rendszer
Vhsb 34 es karbi (kerdesem lenne hogy akinek 34 es van font 160as hengeren mekkora benne a fofuvoka es a suber hova van beakasztva)
Milyen keverekkel hasznaljatok a 160as hengerrel? En Motul 710 et rakok bele 40es ként
16 49 es attetelem van de en azt erzem menne ez meg jobban is :D (igy madodikba sehogyan se akar kiallni kerekre :(
Előre is koszonom a segitseget! :)
Kivancsi vagyok lehet e még máshogyan tuningolni