Én arra az estre írtam ha minden ki akkarsz préselni a hengeredből viszont a Vas hengerek mennek a gyárival(főtengely) az Alu is megy de hidd el 1 idő után megadja magát.Jah azt meg nem tom hogy 15ösel h megy 120at amikor 70es hengerhez minimum 17,5 feles kell karbon membránt pedig általában az alu henger szetekhez adják.
mondjuk nekem nem kell vennem mert van 1ik nap is kiszabadultam kicsit városba jogsi nélkül,élvezet volt előzgetni a sok buzi parasz autóst 3asnál nem váltottam följebb...3as vége 90...
Felhivtam italmondot hogy az árlistán láttam RS 50 hez giannelli kipufft és azt mondta hogy az egy egész rendszer és még görgőket is adnak ajándékba! A nő mondta!
na most....erősített főtengely nem létezik...amit te megveszel erősített főtengely néven az annyi h gyári főtengely c4es csapágyakkal. de amúgy a gyári csapágyakkal is simán elbírja...a 90es hengerhez kellenek a másik fajta csapágyak....membrán hoz se nagyon kell nyúlni. 19es karbi is elég ha be van lőve.(nekem 70es cagiván 15ös van...így meg 120at...mi lenne 19essel? )meg 70es hengerhez nem árt 1 kipu rendszer...italmondonál 45ért kapsz gianellit.
Tom már mi volt a probléma sztem neked gianelli shot csöved van ami verseny puffó és azt nem gyári hengerre találták ki a versenycsövek magas fordulaton dolgoznak
Hát görgőket szoktak ilyenkor cserélni bár amikor a matrixra a technigast felraktuk mi se cseréltünk de neki nem volt negatív élménye vele a fojtást gondolom kivetétek belőle és az extra csöved van ugye?
TZRre hol lehetne szerintetek kapni?(idén tárgytalan)
asszem