kimész a Józsefvárosi piacra és....
nem.bemész egy autós-motoros iskolába és beiratkozol.(vagyis beiratod a fiad).50,000be kerül a tanfolyam+3000ft az elsősegély vizsga díj
gyönyörű de szerintem megéri az árát és 2év múlva már nem hiszem hogy annyira durva lesz az ára.
én 61-62kiló vagyok mikor hogy és 130kiló a TZR ,semmi tapasztalatom nem volt mikor először ráültem és nem éreztem nehéznek.
jah hát kezdőnek elég durca én is miko ráültem robogó után elég furi volt, meg nehéz is 100 kiló körül van. Ha egy kiscsit borul nehéz vissza huzni meg föleg én nem is vok nagy és elég nehéznek tünt elsöre, meg tolni egyáltalán alig birtam.
hát figyelj én még életembe nem ültem motoron mikor először mentem a TZRrel , és parkolóban mentem olyan időpontokban amikor nem volt nagy forgalom.semmi baj nem volt.kis önkontrol.ennyi az egész.ha nem bízol a fiadban vagy nem ismered (ilyen téren) akkor ne vegyél neki motort.de 2év alatt sokat fog változni.
az a lényeg, hogy megbízható legyen, az apriliák mennyire azok?
nem vagyok az olasz cuccoktól elájulva, de az aprilia név szépen cseng, motogp-ben is nagyon jók
az Ns1 is 50es asszem az Ns1 újabb(de az Ns1 hez nem értek netom milyen) , de sztem Nsr sokkal jobb tesom nak is olyan van nagyon birja a strapát 105-110 a vége gyári élnyűhetetlen egyszerüen fantasztikus Honda NSR 50 4ever
hi smith, teljesen ismeretlen számomra ez a kategória
fogalmam sincs, hogy mennyire megbízhatók ezek és mizujs az alkatrész ellátás területén, van ilyen kat hondában is?
a fiam most tizenkettő, egy két év múlva nem úszom mega vásárlást de semmi esetre sem akarok neki erős és gyors motort
nem.bemész egy autós-motoros iskolába és beiratkozol.(vagyis beiratod a fiad).50,000be kerül a tanfolyam+3000ft az elsősegély vizsga díj