Jah megéri a 70es henger főleg ha alu de akkor kell hozzá 1 21es karbi 1 erősített fő tengely karbon membrán stb lásd rsata az övét már volt szerencsém élőben látni naon zsír moci.
szerintetek egy 70-es henger megéri az rs-be
nekem az a lényeg h minél kevesebb kockázattal legyen a tuning és minél jobban menjen meg h ne legyen olyan hogy egyszer húz egyszer nem...
na megjöttem
nekem a piaggion a giannelivel meggyűlt a bajom
alul alig akart elindulni szine majdnem fulladozott, felül meg úgy megindult h érezhető volt a húzó erő
de volt h be sem akart vele indulni( 10 percet tologattuk)
a régivel meg most is pöccre indul, de lehet h szarul állították be mert itt egy hozzá nem értő balfasz csinálta
Hát én nemtom ehez Gianelli témához hozzá szólva tök zsír kipuff nem hiába van neve a piacon!Azt meg nem értem h nem tudta felmelegíteni a dobot ott vmi más probléma van 1 sportdob nem öli meg a motort havernek a matrixon technigas nextr volt de az feltudot melegedni pedig az se kicsi dob.+ melyik jobb rs vagy tzr az ilyet úgy utálom h így ott hagytam úgy ott hagytam ha van is köztük külömbség az nem vmi sok!
Robnak az NRGjén volt Gianelli de akkora a dob, hogy a motor a végére már nem tudta felmelegíteni semennyire, ha meg felmelegedett akkor hűteni nem tudta. Nemtudom hogy a TZR ezzel hogy működne, de szegény Robnak majnem megölte a motorját..
Én tzr-re gianelli-t akartam ,de robman akkor lécci írd le mi volt a ganelli-vel mert ha gány akkor tuti nem lesz,akkor lehet injkább arrow lesz de az sztem szar.
Nemtudom de múltkor a LeoVnce oldalon volt RS-hez (még a régihez).Egy biztos, hogy Gianelli nem kell.Akkor már inkább Stage-6. Majd ha Robman megjön, ő megosztja Gianellis tapasztalatait.
csak h megéri-e