Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ROTAX 123-hoz pár cuccos

Power alkatrészek:

-motor: 5000
-elektronika(7800-as): 5000
-komplett szett: 13000

Gyújtás:

trafó: 10e
alaplap: 10e
lendkerék: 10e

önindítók: 4e

---Sok alkatrész van, van ami 122re is jó---

30/423-0674
Ezt a motort csináltam nyáron, fojtott volt, rezója ki lett teljesen belezve, nincs már benne semmi, teljesen üres,tiszta nyitott cső és jól ment.
csinálok róla képet ha érdekel
érdekelne az ár és hogy milyen anya van rajta nekem 20as tengely 1,5ös menetemelkedésű 11mm magasságú önzáró talpas anya kell rá..
érdekelne az ár és hogy milyen anya van rajta nekem 20as tengely 1,5ös menetemelkedésű 11mm magasságú önzáró talpas anya kell rá..
inkább csak újabb, de én úgy vettem észre, hogy 122-höz olcsóbbak az alkatrészek is használtan.
Rotax 122-es megnéztem és sikerült a power szelep eltört részét is megcsinálni most már nyit 8ezertől. Ég és Föld a különbség
Teleszkóp szimeringet hol lehet venni olcsón?
tengellyel 1ütt van
Mivel szinte ugyan az nem mondanám egyikre sem h jobb.
Van:)
Üdv!
Megvan a lehetséges hiba oka h nem nyit a power, le van törve az a kis vájat ahova beakad a bovden... És melyik a jobb blokk a 122 vagy a 123?
MÉg mindíg keresek 17/150/70vagy60-as hátsó gumit... ha van írj..
úgy tudom 95-ig volt 123-as 96-tól jött be a 122-es rotax. Attól függ milyen dob ;)
Ja és abba 123-as blokk van gyárilag, de ha 122-es akkor hátúlról nézve bal oldalt a henger mellet benne van a blokba hogy 122, ha 123-as akkor jobb oldalt van bele írva kb a karbi alatt.
Van benne katalizátor........ szét kell vágni a rezót és úgy tudod kiszedni. Ha nem pörög 8ezernél többet akkor lehet nincs is benne pover, csak egy fix nyelv ami csukva van. Ezeknél nem zúg a pover motor.
Rá van írva a blokkra :) Amúgy 122. Valószinü h nem jó akkor a powered (ha van benne). Nincs benne semmiféle katalizátor :)
Üdv mindenkinek,hamarosan tervezek Henger+Dugatyú véttelét,,és olyan kérdésem lenne hogy honan érdemes rendelni ,,arban,minoségben jót ? ? :)
Hello,hátsó tengelyanyád esetleg? :O
Hello,hátsó tengelyanyád lenne esetleg?:O
Még egy kérdésem lenne, honnan tudom meg hogy Rotax 120, 122 vagy 123 van benne?
Oldaltámasz - 2000.
Gázcsutka kapcsolókkal - 5000.
Bal kormánykapcsoló szett - 3000.
Power elektronika - 12.000
Power motor, bowden, ház, nyelv - 19.000.
Indexrelé - 1500.
Komplett hátsó kerék (lánckerék, hardy, tárcsa, csapágyak, gumi) - 20.000.(akár bontva is)
Komplett hátsó fékrendszer - 15.000.
Indítórelé - 2000.
Trafó - 12.000.
Első fékpatkó - 6000.
Hátsó rugóstag - 8000.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Friss tulaja vagyok egy 96-os újabb lámpás rs 125-nek. Kérdésem az lenne, hogy a power szervó motorját hallani kellene-e mikor ráadom a gyújtást mert sztem nem működhet mert 8ezernél nem nagyon forog többet és erőtlen is lesz a végére(előtte egy 125 ös Dt-m volt és hát az ehhez képest ég és föld volt szinte ugrott gázadásra) A másik, hogy a rezonátor részben van-e valami katalizátor szerűség vagy valami olyan tömítés amit egy kiégetéssel(oxygén-acetilén segítségével) hazavághatok?
Előre is köszi!
Köszi a választ, végül 150/60 at rendeltem.
Szerintem túl sok benyát kap a moci és befullad. Karbin vedd vissza kicsit benyát és próbálj rá.....
Ezekkel minden fasza ,mert már próbáltam de semmi