Rotax 122-es megnéztem és sikerült a power szelep eltört részét is megcsinálni most már nyit 8ezertől. Ég és Föld a különbség
Teleszkóp szimeringet hol lehet venni olcsón?
Ja és abba 123-as blokk van gyárilag, de ha 122-es akkor hátúlról nézve bal oldalt a henger mellet benne van a blokba hogy 122, ha 123-as akkor jobb oldalt van bele írva kb a karbi alatt.
Van benne katalizátor........ szét kell vágni a rezót és úgy tudod kiszedni. Ha nem pörög 8ezernél többet akkor lehet nincs is benne pover, csak egy fix nyelv ami csukva van. Ezeknél nem zúg a pover motor.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Friss tulaja vagyok egy 96-os újabb lámpás rs 125-nek. Kérdésem az lenne, hogy a power szervó motorját hallani kellene-e mikor ráadom a gyújtást mert sztem nem működhet mert 8ezernél nem nagyon forog többet és erőtlen is lesz a végére(előtte egy 125 ös Dt-m volt és hát az ehhez képest ég és föld volt szinte ugrott gázadásra) A másik, hogy a rezonátor részben van-e valami katalizátor szerűség vagy valami olyan tömítés amit egy kiégetéssel(oxygén-acetilén segítségével) hazavághatok?
Előre is köszi!
Power alkatrészek:
-motor: 5000
-elektronika(7800-as): 5000
-komplett szett: 13000
Gyújtás:
trafó: 10e
alaplap: 10e
lendkerék: 10e
önindítók: 4e
---Sok alkatrész van, van ami 122re is jó---
30/423-0674