Autóútra pláne nem, mert ott 110 a korlát
Főútra szeretnél menni, de arra csak rendszámos gép mehet, mert ott 90 a max. Ezért azokra az utakra, amiket egy számmal jelölnek: 4-es, 5-ös, nem szabad felmenni. Lehetni lehet rizikózni, de jogszabály szerint nem. Viszont, ha van egy 100 ccm-es géped, amin van rendszám, akkor már mehetsz (ha meguntad az életed:)
Tehát az 50 ccm-es segédmotorral, egy számjegyes utakra jogilag nem szabad rámenni.
És ne kérdezz vissza: mivan ha valójában 125-ös motor van benne nem 50 és bír 90-et?
HIVATALOSAN az segédmotor, mert nincs rendszáma, a biztosítása 50 ccm-re szól - pont.
Ezen túlmenően mindenki azzal megy sorsát kísérteni, amivel akar...
Jól tudom, hogy az 50-es motorral nem lehet autóútra menni?
Mert hogy az elvileg csak 45-el megy, az autóút minimum pedig 60 km/h.
Nagyon tetszenek a Red Rosok, de ami 50-es, az a fent leírt probléma miatt nem jöhet számításba.
Ami meg 250-es, annak meg több a kw, így a B125-ös jogsival nem vezethető. Eléggé patt helyzet.
Sziasztok!
Most vettem Aprilia Red Rose motort.Sajnos nem tölti az aksit,így viszont csak rövid távon tudok vele közlekedni(világítás rögtön lemeríti). Mi lehet a probléma forrása?Előre is köszönöm a segítséget.
Érdekelne aprilia classic(redrose) motorkerékpár!
Cserébe tudnék ajánlani honda cb750 alkatrészeket (http://indafoto.hu/qtya/alap_a...) valamint, egy üvegtigrisesre megcsinált nagyon pöpec fekete babettát, láng festéssal, gyönyörű króm alkatrészekkel.. plusz még pár katonai cuccom is van a motorért cserébe!
Emil: tozser02@hotmail.com
tel: 0620 208 4310
Szeretnék venni egy Red Rose-t. Csak B-s jogsim van, de letenném 125-re is a moci kedvéért.
Érdeklődnék, hogy mekkora különbség van az 50-es, és a 125-ös között. Sebességben, gyorsulásban érdekelne. Tudom, hogy ez motor függő leginkább, de talán van valami nagyjábóli adat.
Illetve ha van valakinek eladó gépe, akkor érdekelne.
Üdv! Lenne egy kérdésem az am6-os blokkok és Red Rose párosításával kapcsolatban, de ezt szeretném privátban ha lehet: kareszlevel kukac gmail pont com
Köszi: Karesz
Ahoz is van gyújtásom Akkor ez 50.-es!Két dolog lehet.Vagy a gyujtás alaplapon szált el a jeledó.vagy agyujtás elektronika ment tönkre.Ki kellene szürni valahogy.
Red Rose 50-es gépem van, érdekelne, hogy minarelli am6-os blokkot bele lehet-e tenni kompletten? Most a gyújtása nyavalyog, de ráférne egy komplet felújítás is, ezért gondoltam arra, hogy egy komplett blokkcsere lehet nem fájna annyiba, mint apránként összevásárolni a belsőségeket. Ráadásul önindítós lenne, mert a mostani blokk csak berugós. A használt blokkot meg olcsóért eladnám, mivel még jó, üzemel, csak trafóhibás lehet.
A gyujtáshibára azért gyanakszom, mert 1-2-3-ban felpörög 8-9 ezerig is , ki is tudom húzatni, 9 ezertől meg mintha egy kapcsoló lenne benne ami nitrót tol bele, elkezd pörögni mint állat, de ha felkapcsolom, elmegy az ereje, kihagy a gyújtása, durrog. A karbit már szétszedtem párszor, a fúvókával is játszottam már 65- 70-80as lyukakkal, de mindig ugyanazt csinálja, plusz gyertyacsere is volt párszor.
Csak azt nem tudom, hogy a gyújtástrafó a rossz, vagy a generátor része? Akku van benne, az jó. Esetleg megköszönném, ha valaki tudna képet, vagy szöveges leírást küldeni, a bekötésről, mert egy kék színű vezeték, ami a generátorból jön a trafó felé el van csípve, és két testet kap a trafó. Az olasz rajzon meg nekem nem egyértelmű :)
Hello. Egy kis segítséget kérnék. Oldalidomot keresnék Aprilia Classic 125-höz, ami az ülés alatt látható (ott vannak a biztosítékok). Valaki segítsen már. Nagyon megköszönném.
Akinek lenne ötlete, az írjon e-mailben: bodafi@citromail.hu
Kellene nekem egy leonardo 125ös nagytestü robogoooooooooo!
segitsetekkkk!