Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Köszi a gyors választ, karbit most takarítottam ki, az alapjáratot lehet, elállítottam teszek fel képet arról a kacatról.
azt nem tudom! még ijet nem látam még szétszedve! sőt még élőben sem
nem a inditó relé az?
heló akor az karbi lesz! takaricsd ki a karburátort!
Volt még egy kacat ami leszakadt róla úgy nézett ki mint az index relé, de nem az,a motoros boltban azt mondták, hogy csipogó, gyárilag volt ilyen a redrose-n?
Köszönöm, én is így tettem de valamiért nem akar menni a motor, szikra van megnéztem, idönként elkapja akkor beindul 1pár másodpercre de utána megáll, már kezd marhára elegem lenni belőle.
Most cseréltem hajtókarcsapágyat,meg hajtókart benne, mindent úgy raktam össze ahogy volt de nem akar menni.
Viszem is megadod a telszámod? h felhivhassalak és lefixáljuk mikor megyek érte? merrelkazs?
én középre szoktam teni ugy mindig jo volt edig
Sziasztok!
Nem tudnátok seghíteni, hogyan lehet beállítani a gyújtást rotax 123 blokkon?
gyujtáskapcsoló 5eft,dekni nincs
Heló. Nekem a gyujtáskapcsoló kéne meg az oldal muanyag deklik amilyek zárható a kulcsal is. Az mennyibe kerülne?
Sziasztok!A minap a nejemnek vettünk egy red-rose 50-est.5000km van benne és tökéletesen működik,nagyon jól megy!A piacon ehhez hasonló kis choppert nem találni(nem is kicsi, közel 2 m a hossza) és szerintem nagyon szép kis vas!A blokkján nem találtunk motorszámot(bontatlannak látszik és nagyon rendes tulajtól vettük) csak a motor típusára utaló AM3/5 -ös jelzés van a blokk bal alsó sarkán.Ha valaki tudná mégis hogy hol van a blokkon motorszám nagyon megköszönném!De azt is el tudom képzelni hogy az olaszok erre nem fordítottak figyelmet?!Esetleg ha valakinek van szerelési vagy gépkönyve akkor érdekelne!Üdv a motorosoknak........
h.sárvédő,hűtő,vázidom,gázcsutka,kábelköteg
red rose 125:kipufogó,jobbos-balos kromdeknik
szacsomotor@freemail.hu
aprilia red rose 50 classic bontott alaktrészek eladók:
váz,kerekek,teleszkopok,gyujtás,gyujtáskapcsoló,tank,h.s
aprilia red rose 50 classic bontott alaktrészek eladók:
váz,kerekek,teleszkopok,gyujtás,gyujtáskapcsoló,tank,h.s
Sziasztok lenne egy kérdésem, szerelés közben leszakítottam a motorról egy valamit olyan mint az index relé ott is volt mellette de nem az. Mi a manó lehet?
Miért vágnak szét egy vázat?
Köszi, de 2 éves a hozzászólásom amihez linkeltél, azóta már nagyobb kategóriában tolom
Azért köszönöm!
Péter
gyujtás kapcsoló meg van 10 000ft kulccsal a többi már elkelt
AZ én classicom érdekel? ha igen akk puma14@windowslive.com mindent mutatok és irok
Heló nekem van egy nagyon ritka példányom. olyan 2700 km van benne és ez garantált.90 km óra az utazója kb. 6 sebességes.gyujtás kapcsolója tört el belül kulc snincs beletörve meg ilyesmi úgy kb 300 ért adoom de alkuképes, minden eredeti rajta. olyan mint a képen csak sárga a dekor a tankon.
Heló gyujtáskapcsolód megvan még meg a két muanyag krómozott szerü tartó, a kulcsos zárható, meg a levegő szürő tarttója?
Heló nekem egy aprilia classic 50 em van de az is megy alattam 90 et simán de én 110 kg vagyok Nincs benne még 3000 km se ha érdekel irj vagy hivj fel 06308564561
Heló nekem van egy gyönyörü Aprilia classic 50 em 1997 es ésmég 3000 km sincs benne piros sárga ha érdekel küldök képeket.
Tel számom: 06308564561
Msn: puma14windowslive.com
Aprilia RS 50

90%-ban hiánytala

100ezer ft

orozoli2002@yahoo.com

30/435-1769
Sziasztok! Lenne egy olyan gondom, hogy hajtókarcsapágyas lett a motormo, megcsináltam, összeraktam. Beindul, de nem szív benzint amint elfogy a csőböl megáll.
Tank tiszta, szűrőt lecseréltem. Mi lehet a gond?
Előre is köszi a segítséget.