Helósztok
Nekem sok bajom volt/van a futurámmal
de sikerült rájönni egy két problémára PL: a azért dadog mert mert a benzinszint a karburátorba nagyon magas ezáltal hírtelen gázrárántásnál befúllad. Ennek a megoldása kézenfekvő lentebb véve a szintet megjavúl a probléma de, ha sokáig húzatjuk 8-e fölött egyszerüen nem folyik vissza olyan gyorsan ezáltal szinte ugyan az történik mintha túl sokat kapna. A lényeg az hogy, pontosan meg kell találni az eggyensúlyt (k*va nehéz). Nézegetve a fórumot említették hogy felemelkedik a fordulat szám megoldás: melegen kell beállítani az alapjáratot vagy szintén a benzinszint mivel egy aprócskával kevese kap és ezáltal lecsökken a szint--- felpörög a motor aztán rányomva a szivatót kicsivel több anyagot kap vissza áll a fordulat.
Azt akarom megkérdezni ti milyen olajat töltöttök bele (keverék olajzás) Mert én Shell VSX-et szerintetek nem túlzás bele?
Hát igen a tekerás nél nincs is jobb! De azért 1 125-ostol ne várj sokat!kiráj gép csak nem mutatványozásra találták ki. Bár én is füstöltettem 1 picit. A kereket és a vizet is .
RRoli-nak azt üzenem hogy teljesitményben a sport pro jobb(nem sokkal), de az af-1 legalább kevesebb eszik.Ja és ugy tom hogy a sportpro ritka az alkatrész és piszok drága.
Megjegyzem nekem is az af-1 4k és 5k között dadog de csak 1-es,2-es,3-asban. Utána előjön a kisördög belöle. .De ha tud valaki megoldást erre a dadogásra szivesen meghalgatnám.
egyébként meg van is itthon egy ilyen karbi.
Elcserélném szívesen a km óra keréknél lévő részére ha van valakinek szólhatna, és nagyon fáradt vagyok azért írok hülyén.
Sziasztok!
Én még új vagyok itt, de lenne egy kérdésem.
Pár hónapja van egy rotax motoros af1-em.
4000-5000 fordulat között bedadog elveszti az erejét, de utána nagyon megindul.
Az lenne a kérdésem, mivel többen mondták, hogy az af1-esek ilyenek,(4-5ezer között bedadognak) hogy igaz ez?
Mert engem zavar, és hátha tudtok segíteni valamilyen tanáccsal
őszintén szolva mégmielőtt bevittem volna a szervizbe előtt minden jo volt csak a hütővizem fojt el.De azt megcsinálták és mostmár: Lassabban de eszi a vizet több olajat eszik mint benzint tő gáznál lefulad és még ez a magasjárat is .
Többet sem viszem abba a szervizbe.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jó a tőmítés? lehet hogy falsot szív, nekem is volt ilyen probléma.
A szivató több benzint ad vagyis a motor sok levegőt kap, ha csak néha csinálja akkor lehet hogy a tőmítésnél szív valahol.
az már megvolt. kipucoltam!
De furcsaí mod hidegen szivatoval nem csinálja, majd szivato nélkülsem de amint 40 c felé megy rögtön behüjül.
De ha nyomok 1 szivatot 1 pillanatra akkor rögtön lemegy 2000-re
Nekem sok bajom volt/van a futurámmal
de sikerült rájönni egy két problémára PL: a azért dadog mert mert a benzinszint a karburátorba nagyon magas ezáltal hírtelen gázrárántásnál befúllad. Ennek a megoldása kézenfekvő lentebb véve a szintet megjavúl a probléma de, ha sokáig húzatjuk 8-e fölött egyszerüen nem folyik vissza olyan gyorsan ezáltal szinte ugyan az történik mintha túl sokat kapna. A lényeg az hogy, pontosan meg kell találni az eggyensúlyt (k*va nehéz). Nézegetve a fórumot említették hogy felemelkedik a fordulat szám megoldás: melegen kell beállítani az alapjáratot vagy szintén a benzinszint mivel egy aprócskával kevese kap és ezáltal lecsökken a szint--- felpörög a motor aztán rányomva a szivatót kicsivel több anyagot kap vissza áll a fordulat.
Azt akarom megkérdezni ti milyen olajat töltöttök bele (keverék olajzás) Mert én Shell VSX-et szerintetek nem túlzás bele?