Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha megvan a babettád.. akkor mennyél vele kereszteket vágni.. most télen.. ha van nálatok hó.
ez is igaz,de én nem általánosságban evora gondolok,hanem simán cagiva mito,freccia,stb.
apriliából tényleg jó sok van,de szerintem kisebb egy mito szervízigénye.Ez a tapasztalat eddig.
remélem nem változik,mert most éppen 3 cagiva mitom van:)
najó,van egy aprilia is..
Egyébként tényleg sok a roszz aprilia sajnos.
Nem rajtad nevettem hanem gerin, tudod a babettás dumán,,
Sajnos az enyém is ilyen volt.. blokkcsere lett a vége.. 300ezer volt váltóval együtt..
DE havernak is ennyi volt.. úgyhogy van neki szép eredeti Rotax blokk doboza. Hengerdoboza.. Dugódoboza.. váltódoboza.. egyenesen olaszból..
Dadis.. ha hallottál már 30ezer km-es dugóról.. félszint olajjal és gyári váltóolajjal?
kapj már az agyadhoz.
rég eladtam azt a motort..
vagy nem tudsz olvasni?

igen nyomok 100al fekve.
jaaa okk
Dadis.. most mi a vicces?
akkor azmár elég régi olaj, de akkor fékbetétet se? :)
A Tyt koma az már annál érdekesebb téma..
Mert szerintem figja sincs mirevaló a sárvédő.. és hogy mit takar az..
:)))))))))
Mitogeri.. azért van sok széthajtott Aprilia mert mindenki spórol rajta.. leéli..
aki evo-t vesz.. az általában ad már rá.. mivel Ducati replika és ritka is.. meg drága persze.. még használtan is. Az Apriliából jóval több van és sokkal több régebbi is..
Sajnos nekem is van ismerős.. aki még olajat se cserélt benne 1998-óta..
Az is biztos sokáig jó lesz..
Nincsgáz,a másik meg,az,hogy nyugodtan olvasd vissza,csak babettával tudok gyorsabb lenni,de a versenytechnikát nemviszem fel pályára,csak a kis nevetséges dna-mat:)
Mitogeri.. lehetsz tőlem gyorsabb akármivel.. ez természetes .. és bocs kimondottan bunkó voltam... de ha ideges vagyok akkor nem kímélem sajnos a többieket..
nemtudom,én szétszedtem már pár gépet,de nálam olyan sok szétszakadt aprilia volt már,hogy egyszerűen megcsömörlöttem tőle.Néha van jó is.De eddig egy főtengelyes mitom volt. És akárhogyis nézem,eccerűen rohadtsok rossz aprilia rohangál,és sok motorhibás van.mitoból meg kevés.Én csak erre alapozok.az olajzás állítható,néha a szerelő a hibás,nem a motor.
Milesz ha fel ismersz? integetsz kanyarba és kész :)
Dadis.. én lezártam... Mitogeri-től elfogadtam megértettem.. de a Tyt gyerekre kíváncsi lennék mennyire ismeri azt amin ül... hamár ennyire "ismeri" az AF-1 Futurát.
Tyt.. megnyugtatlak.. eddig az összes motoros röhögött a Honda HRC-s motorodon.. persze aki tudja mi az a HRC... Neked foggalmad sincs arról amin ülsz.. te szarkarika
húúúú mekkora röhej, hogy mi lett abból a HRC-s matricából :) lezárhatnánk már :)
mond meg neki te!:)
én nem állítom magamról,hogy gyors vagyok,de énis igyekszem,csak tőlünk 180km-re van az euroring,és elég necces odajárni.-
Engem valószínüleg egy bolond robogóval fogsz látni,majd integess a belsőívről,csak ne pukizz le:)
Én nekem meg a munkám a motor,hobbim a motor.Asszony meg a másik életem:)
Elfogadom a véleményed,de te sem fejezted ki magad olyan kedvesen:)
Maradjunk annyiba,hogyha találkozunk pályán,majd hagyom magam a babszival a gyorsulásnál,ok?és meghívhatsz egy bambira.
Tyt gyerek erős vagy?.. és nyomsz már 100-al fekve? Kempo ismerős?
Tyt.. te inkább nepofázz és tanulj meg motorozni.. Leélt Aprilia?
Neked foggalmad sincs mi az..
Dadis... annak örülj ha nem ismerlek fel..
Jó barátomnak 1998-as Mito ja volt.. pályázott vele... totál felújítva.. gumimelegítővel mindennel megkenve..
És havonta volt baja. ..
Nyáron odajött hozzám egy fiatal srác és kérdezte a ringen hogy mondjam meg mi a baja a vacsi új versenyidomos evójának.. .. Csak annyi volt hogy eltört benne a gyárifőtengely és háromszor megragadt aluluolajozottság miat..
Természetesen lehet hogy ez a kettő hiperszuperkivétel..