Valakinek nagy kupac ROTAX123 és ROTAX127 alkatrész? Jelképes áron, egyben odaadnám, kéne a hely a műhelyben. Önindító motorok, váltóalkatrészek, blokkfelek, fogaskerekek, hasonló cuccok.
Az fasza, lehet egy típushibába futottam bele. Ma megmértem a hátsó ill. első lánckereket hogy "üt-e" esetleg. Elég "primitív" módon néztem meg. Rögzítettem a "kasznira" egy adott ponton sima alu lemezt és a lánckerékhez minél közelebb helyeztem el a lemez egyik végét, majd forgatás közben mértem. A hátsó lánckerék 1mm "ütött" az első semmit. Tehát elméletileg minden jó, gyakorlatilag mégsem...
Nekemis ugyanez a jelenség és nemjöttem rá hogy mitől csinálja. Zsir uj láncot raktam rá 1 éve és ugyanúgy csinálta. annyit vettem észre hogy menet közbe a hátsó lánckerék nem egyenletesen forog tehát ott lehet valami probléma viszont új hardy gumikatis tette bele . Hátsó tengely nemtudom hogy elhajolhat-e mert elég erős anyagból van.
Sziasztok!
Esetleg valaki tud rá ötletet, magyarázatot?
Tegnap vettem egy új lánc szettet a futurához, fel is raktam frankón mindent, de még most is az a jelenség hogy hol feszes, hol laza a lánc, nem lehet tutira beállítani. Nem tudom mi és hol lehet a baj. A hátsó kerékagy csapágy egy kicsit "lóg" viszont attól nem lehet ekkora különbség a feszesség között.
Szerintetek?
Zsolt0430-al vigyázzatok mert engem átvert... hibátlan teleszkóp helyett kaptam tőle egy szép szimeringeset! természetesen megkérdeztem tőle előtte hogy nem szimeringes ? áá nem szépen mozog aztán mire megérkezett szimeringes lett elég érdekes... szóval vigyzzatok mit vesztek tőle...
A közelmúltban vettem egy Aprilia Af1 50 motort. És egy kicsit megjártam vele, Becsaptak. Sajnos kezdő vagyok ebben a témában és valószínű, ezért jártam így.
A lényeg, hogy az új dugó eltört benne 100 km után, kb 70 km volt benne. A hengert nem marta meg szerenycsére. Garanciális és kapok bele új dugót. Bejáratós a motor, de kíméletesen mentem vele, nekem nem az a lényeg, hogy rögtön csúcs sebességgel menni...Szivárog az olaj az első hátsó teleszkópból. Gondolom sűrített olajjal volt felöntve a teleszkóp, hogy ne szivárogjon. Cserélnem kell a szimeringeket. Illetve ezt mondta is az eladó, csak azt nem, hogy 100km után elkezd folyni az olaj.... Fékbetét szinte semmi nincs rajta, az első tárcsa egy kissé karcos fékbetét el van kopva eléggé. Bal oldalt az idom mögött hiányzik a dekni is. Rendbe rakatnám, hogy normális állapotban legyen a motor és túl is adnék rajta, mert már sok ideget megettem vele így is. Ti mit javasoltok? teljesen újítsam fel v csak a minimális dolgokat tetessem rajta rendbe és úgy adjam el? Egy kicsit tartok attól hogy 1995-ös évjáratú és nem lesz hozzá alkatrész.
Voltam ma egy motorosboltban kerepesen, és a lánc szettre kompletten 20e Ft-mondtak. Teljesen jól hangzik. Valamilyen "arany" színű lánc, gyári kis fogaskerék és gyári hátsó fogaskerékkel. Hamarosan meg is rendelem.
Esetleg valaki tud rá ötletet, magyarázatot?
Tegnap vettem egy új lánc szettet a futurához, fel is raktam frankón mindent, de még most is az a jelenség hogy hol feszes, hol laza a lánc, nem lehet tutira beállítani. Nem tudom mi és hol lehet a baj. A hátsó kerékagy csapágy egy kicsit "lóg" viszont attól nem lehet ekkora különbség a feszesség között.
Szerintetek?
Segítséget szeretnék kérni.
A közelmúltban vettem egy Aprilia Af1 50 motort. És egy kicsit megjártam vele, Becsaptak. Sajnos kezdő vagyok ebben a témában és valószínű, ezért jártam így.
A lényeg, hogy az új dugó eltört benne 100 km után, kb 70 km volt benne. A hengert nem marta meg szerenycsére. Garanciális és kapok bele új dugót. Bejáratós a motor, de kíméletesen mentem vele, nekem nem az a lényeg, hogy rögtön csúcs sebességgel menni...Szivárog az olaj az első hátsó teleszkópból. Gondolom sűrített olajjal volt felöntve a teleszkóp, hogy ne szivárogjon. Cserélnem kell a szimeringeket. Illetve ezt mondta is az eladó, csak azt nem, hogy 100km után elkezd folyni az olaj.... Fékbetét szinte semmi nincs rajta, az első tárcsa egy kissé karcos fékbetét el van kopva eléggé. Bal oldalt az idom mögött hiányzik a dekni is. Rendbe rakatnám, hogy normális állapotban legyen a motor és túl is adnék rajta, mert már sok ideget megettem vele így is. Ti mit javasoltok? teljesen újítsam fel v csak a minimális dolgokat tetessem rajta rendbe és úgy adjam el? Egy kicsit tartok attól hogy 1995-ös évjáratú és nem lesz hozzá alkatrész.
A segítséget előre is köszönöm.
Tudja valaki a kormány csapágy(ok) méreteit, típusát? Esetleg az első fordított teleszkóp szimering a méreteit?
Köszi!
az is jo ha elpostazod enmeg az enyemet
Két continental, és 2 pirelli p zero, minta kb 5mm-er.
Vállalható állapotban, még egy nyarat simán elmennek...
Árban, 10e Ft-ra gondoltam...