Nekem is rossz az akksim,én levettem a deklit a gyújtás felől,a lendkerék anyára rá a 17-es krovát egy kis csonkal és fúrógéppel forgattam.Az megtekeri eléggé.
Üdv!
Segítséget kérnék! 125-ös Futurában szeretnék kuplung lamellákat cserélni, de nem tudom melyik bóvdent hogy kössem ki vagy vegyem le a blokk oldalát!
Ezeket már végigjátszottam, csak az előgyujtás értékét nem tudtam, de majd meglesz az!
Most plyan gondom van hogy nem tudja megtekerni az önindító a főtengelyt annyira hogy egy egészséges lendületet vagy en a megfelelő szikra generálásához. Autó aksival próbáltam még eddig mert nincs a mociba aksim és hát sztem annak simán kéne tekernie akadály nélkül....
nincs jelölés. Fel kell rakni az állórészt a 3 csavarral, minimális jobbra-balra tekerést megengednek, javaslom lődd be középre, húzd meg őket, pattintsd fel a lendkereket (egyféleképpen lehet) és ennyi. Ha a tuti kell, akkor felső holtpontra állított dugattyúnál az alaplap gyári jelölése a főtengelyt középpontnak véve 19°-kal kell hogy az óramutató járásával ellentétes irányban előrébb legyen.
Trafó lesz. Patvaros Zoltánt (zolko87) keresd meg itt, van utángyártott (százszor jobb mint a gyári, mi is használtuk) trafója, vadonatúj garanciás termék, amivel nagyobb szikra is van mint a gyári, nem fog elromlani, megfelelő védelem van az áramkörben nem úgy mint a gyáriaknál, amik közül mind meg fog halni egyszer.
Üdv.mindenkinek.
Két hete vettem egy 125-ös futurát(rotax123),évek óta darabokban volt,össze raktam,pöc-röff indult.Egy napot motoroztam vele semmi baja,aztán egy pár nap állás után beindítottam,de ahogy beindult,úgy le is állt.Ezt még kétszer eljátszotta és már be sem indult.Gyertyát kivettem szikra nincs,levettem a gyertyapipát,oda teszem a vázhoz éppen csak hogy áthúz 2-3 mm-ről.A kormány kapcsolót és a gyújtás kapcsolót már kiiktattam,úgyhogy azok már nem befolyásolják.A lendkereket és a gyújtó tekercset már vagy 10x leszedtem,de nem látok rajta semmi sérülést,sem a vezetékeken se máshol.Annyi történt,hogy az akkumlátor túlfolyó csonkján nem volt rajta a cső és kanyarodásnál a sav ráfolyt a blokkra és valamennyi bement a gyújtáshoz is.Egy pici oxidáció volt a lendkerék mágnesein és a tekercsek külső érintkezőin,ezt szépen letakarítottam,semmi nem látszik rajta.Mi lehet a baj,hogy ilyen gyenge lett a szikra?A tekercsek vagy a trafó?Feleslegesen nem szeretnék megvenni hozzá alkatrészt.Ezt a sem amal gyújtást nem lehet valami megbízhatóbbra cserélni?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Rotax 123 as blokk előgyujtás beállításával kapcsolatban! sajnos a lendkerekem már barkácsolt és így ha volt is rajta valamiféle jelölés azt sikeresen eltüntette róla az előző tulaj. Mit, hogy, merre, állítsak? mire figyeljek?
Jonapot , érdeklődni szeretnék nem e lenne aprila af1 sintesihez 50 es komplet blokk őninditos (gyártási év 1990) , és bal oldali kormánykapcsolo ? Ha netán lenne menyibe kerűlne, postai utánvételel megoldhato e ? Válaszát kőszőnőm . Tiszteletel : Égerszegi László
igen elvileg megoldható, de nemtudom hogy mit és hogy kell hozzá módosítani... ott külön CDI van, nem tudom. Major Gábor (Major86) tud az RS fórumban segíteni.
BYFZR!Te olvasom kened vágod rotaxot.A Rotax123-ra rá lehet tenni 122gyújtását sajnos amal alaplapot nem látok ami jó.A rosszat már sikerült venni.A motor amivel menne ott töltésszálból nem jön fel áram.Arilia Red Rose 125.
Ha azt nézed, hogy 175-ért gyári fényezésű, apróbb kis hibákkal ~10eFt vettem egy 11kW gömb RS-t, amin volt sok műszaki és jó gumik is, akkor AF1 kb. 130at ha érne... de mivel most 220 környékén lehet szerezni őket legolcsóbban, így maximum 180-ra tenném a futurát... lehet még akkor sem kapkodnának érte és aki megvenné is, olcsóbban akarná. A blokkfelújítást meg vagy elhiszik vagy nem, vagy bizonyítod vagy nem, a hirdetések alapján 10ből 7 teljes motorgenerált kapott. Így valami csekény mértékben nyomhat az áron feljebb. Elérhetőséget küldesz a címemre? Lehet tudok érdeklődőt a motorra.
Van valakinek lánckerék gumi szilent eladó?
Köszönöm !
Kuplunglamellák: 12000Ft
Reed szelep: 8000Ft
A képeken szereplő alkatrészeken kívül is van ez-az.
Ha érdekel valami írj!
sz.schliemann@indamail.hu
Segítséget kérnék! 125-ös Futurában szeretnék kuplung lamellákat cserélni, de nem tudom melyik bóvdent hogy kössem ki vagy vegyem le a blokk oldalát!
Most plyan gondom van hogy nem tudja megtekerni az önindító a főtengelyt annyira hogy egy egészséges lendületet vagy en a megfelelő szikra generálásához. Autó aksival próbáltam még eddig mert nincs a mociba aksim és hát sztem annak simán kéne tekernie akadály nélkül....
Két hete vettem egy 125-ös futurát(rotax123),évek óta darabokban volt,össze raktam,pöc-röff indult.Egy napot motoroztam vele semmi baja,aztán egy pár nap állás után beindítottam,de ahogy beindult,úgy le is állt.Ezt még kétszer eljátszotta és már be sem indult.Gyertyát kivettem szikra nincs,levettem a gyertyapipát,oda teszem a vázhoz éppen csak hogy áthúz 2-3 mm-ről.A kormány kapcsolót és a gyújtás kapcsolót már kiiktattam,úgyhogy azok már nem befolyásolják.A lendkereket és a gyújtó tekercset már vagy 10x leszedtem,de nem látok rajta semmi sérülést,sem a vezetékeken se máshol.Annyi történt,hogy az akkumlátor túlfolyó csonkján nem volt rajta a cső és kanyarodásnál a sav ráfolyt a blokkra és valamennyi bement a gyújtáshoz is.Egy pici oxidáció volt a lendkerék mágnesein és a tekercsek külső érintkezőin,ezt szépen letakarítottam,semmi nem látszik rajta.Mi lehet a baj,hogy ilyen gyenge lett a szikra?A tekercsek vagy a trafó?Feleslegesen nem szeretnék megvenni hozzá alkatrészt.Ezt a sem amal gyújtást nem lehet valami megbízhatóbbra cserélni?
Segítséget szeretnék kérni Rotax 123 as blokk előgyujtás beállításával kapcsolatban! sajnos a lendkerekem már barkácsolt és így ha volt is rajta valamiféle jelölés azt sikeresen eltüntette róla az előző tulaj. Mit, hogy, merre, állítsak? mire figyeljek?