Ezt a tesztet te írtad?
16.500 km van a gyári tárcsáimban. Mennyi km kell neki és hogyan kellene hozzákoptatni az esetleges új Brembóimat :DD?
A betétek már nem a gyáriak benne, előző tulaj rakott be valamit, nem rossz, de kicsit zavar a süvítő hangja fékezéskor. Nem nagy, de hallani, kintről meg pláne :DD, és fognak is rendesen. Ezért gondolkodom a cserén.
Egyébként a fékbetét keverékek egyik fajtája. Ez a típus már jobb fékhatást biztosít, mint a gyári betétek. ( Legalább is eddig a Békán, a Z-n és a ZZR-en meglepően jól vizsgázott. )
Vaci új henger eladó! Én kaptam nincs rá szükségem, olaszországból lett rendelve de nem került be építésre. Gyári nicasilos motort még nem látott! Powernek nincs meg a helye ahogy látni is a képeken. Rotax122-esre való de felrakható rotax123-ra is! ára fix:20000ft
Helló!Nekem van kettő,de az egyik elég gáz,a másik használható!Gyári nikasilos,dugókkal,gyűrűkkel+még vannak ehhez való fúvóka készletek is(original).Holnap délelőtt küldök képeket az e-mailodra és ha érdekel a többit megbeszéljük!Árban megegyezünk,mert nekem ezek feleslegesek.
Sziasztok, RGV250,vagy RS250 hengerre lenne szükségem. Elég volna egy darab,az viszont fontos volna. Ha valakinek van,vagy másnak tud,elérhetőségeim az adatlapomon,vagy akár ide is írhat.Előre is köszi
Kerékagyba semmiképp ne tegyél C3-as tűrésűt. Az főtengelyhez való, vagy váltóba ! 2RS-t vegyél (gumi porvédős). Finoman pattintsd ki egy kés hegyével a gumi porvédőket, és tegyél még mellé sárga golyóscsapágyzsirt. Gyárilag elég keveset raknak bele, spórolnak... Utána ügyesen vissza tudod pattintani a gumi porvédőket. Márkában javaslom a Koyo-t. Árban és minőségben is nagyon jó, és eredeti japán gyártmány. Beszerelés elött ne felejtsd el zsirtalanitani és kissé felmelegiteni a csapágyfészket. Jó szerelést. Üdv
A 2 RS az kétoldalon gumi porvédővel zárt,
A ZZ kétoldalon zárt (fémlemez porvédővel),
A sima C3 az nyitott, porvédő nélküli C3 illesztésű.
Ha blokkba belülre kell, nyitottat vegyél.
Nem kell kipattintgatni a porvédőket és kimosogatni belőle a zsirt + olcsóbb is. Porvédős zárt pl. kerékagyba vagy lánckerékagyba kellhet.
Csapágyaknál a 2rs és a zz jlölés között mi a különbség? A C-t tudom h az illesztése.
pl:
6204 zz C3 Koyo csapágy
6204 C3 Koyo csapágy
6204 2rs Koyo csapágy
Z1000 (2005) hibátlan első-hátsó futómű lehetőleg egyben eladó, mivel ZX10-é kerül bele. Adom hozzá a 4 dugós fékeket betétekkel, illetve tengelyt, igény szerint fém fékcsövet is. kb. a bontós ár feléért elvihető. A hét végéig még benne van a motorban.
16.500 km van a gyári tárcsáimban. Mennyi km kell neki és hogyan kellene hozzákoptatni az esetleges új Brembóimat :DD?
A betétek már nem a gyáriak benne, előző tulaj rakott be valamit, nem rossz, de kicsit zavar a süvítő hangja fékezéskor. Nem nagy, de hallani, kintről meg pláne :DD, és fognak is rendesen. Ezért gondolkodom a cserén.