Képed esetleg róla (bár egyszer már adtál úgy rémlik)?
Akkor most eljött a gondolkodásom ideje, ha már kap új betétet, illene a fékcső szett is. Azt hiszem Kutya megoldását fogom választani, köszönöm a gyors választ kawazsolti!
Még 1 kérdés: Szerintetek Shoei XR 1100 vagy X-Spirit II?
70%-ban túrázok, 25%-ban utcám húzogatom, 5%-ban fogok pályára menni :XD
Nincs különbség. Ha veszel egy minőségi szettet (pl. a Brembot) az azt jelenti, hogy mindennemű átalakítás nélkül azonnal felszerelhető a gyári helyre.
Tartalmaz mindent ( fékcsövek, csavarok stb ) ami az átalakításhoz kell.
Az új betétet ugyanúgy 'járatod be' mint bármelyik másikat: néhány óvatos fékezés, utána semmi hiba nem lehet. Ennek hangja sem lesz - ha több nagy vészfékezésnél meg is égne a felülete (pl. hosszabb pályázás), az a kemény réteg nem marad rajta, automatikusan lekopik.
És hátra? Kutya nagyon megalapozta ezt a Brembo dolgot. És ha ad kedvezmény egy esetleges fém fékcső készlettel egyetemben.... Persze előre-hátra, csak együttesen gondolkodom!
13000,- 7500,-/db 6000,-
Üdv: Andi
Ha lesz belőle, szólok
Bosch, 4000.- / L
Akkor most eljött a gondolkodásom ideje, ha már kap új betétet, illene a fékcső szett is. Azt hiszem Kutya megoldását fogom választani, köszönöm a gyors választ kawazsolti!
Még 1 kérdés: Szerintetek Shoei XR 1100 vagy X-Spirit II?
70%-ban túrázok, 25%-ban utcám húzogatom, 5%-ban fogok pályára menni :XD
Tartalmaz mindent ( fékcsövek, csavarok stb ) ami az átalakításhoz kell.
Goodridge
Bocs, nagyon szőrözős vagyok!
Az új betétet ugyanúgy 'járatod be' mint bármelyik másikat: néhány óvatos fékezés, utána semmi hiba nem lehet. Ennek hangja sem lesz - ha több nagy vészfékezésnél meg is égne a felülete (pl. hosszabb pályázás), az a kemény réteg nem marad rajta, automatikusan lekopik.
Amúgy az AP a király
http://www.motorradonline.de/d...
Ap racing betét elöre 6800ft/pár hátra 8200ftBrembo 7720/pár hátra 8200ft